Урок № 30 геометрія, 7 клас
Тема. Розв’язування задач. Узагальнення з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про трикутники; закріпити знання та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач. Розвивати інтерес до геометрії, пам’ять, просторову уяву. Виховувати свідоме ставлення до навчання, старанність, самостійність.
Тип уроку: узагальнення та систематизація навчальних знань
Хід уроку
І. Організаційний момент, перевірка домашнього завдання
Епіграф: «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи.»
Піфагор
Доброго дня.
Перевіримо домашнє завдання.
Темою сьогоднішнього уроку, буде: Узагальнення з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників».
На сьогоднішньому уроці ми повторимо, систематизуємо та узагальнимо знання про трикутники; закріпимо вміння та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач. Перед кожним з вас є мішень. Я пропоную вам оцінювати себе протягом уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Тема нашого уроку – трикутник. Тож давайте згадаємо …
А тепер для розминки давайте згадаємо які бувають види трикутників
Виконання вправи 1 в LearningApps (з телефону через QR- код в парах)
Які властивості трикутника демонструє даний малюнок?
ІІІ. Закріплення умінь та навичок.
Закінчіть речення
На кожну парту трикутник . Не використовуючи вимірювальні прилади проведіть медіану, бісектрису, висоту з найбільшого кута.
IV. Підсумок уроку.
Учні відповідають «так» чи «ні».
1. Будь-яка сторона трикутника менша від суми двох інших його сторін? (Так).
2. Трикутник у якого є гострий кут називається гострокутним? (Ні).
3. Висота трикутника ділить кут пополам? (Ні).
4. У прямокутному трикутнику може бути два прямих кути? (Ні).
5. У трикутнику може бути тільки один тупий кут? (Так).
6. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони, називається бісектрисою (Ні).
7. Сума кутів у трикутнику дорівнює 180⁰ (Так)
Оцініть свою роботу на уроці. Заповніть «Мішень». Я врахую самостійну роботу і поставлю вам оцінку за урок.
Тож на сьогоднішньому уроці ми повторили та узагальнили знання про трикутники; закріпили вміння та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач.
Адже, згадаємо епіграф нашого уроку, «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи.»
- На початку уроку ми виміряли ваш настрій. З яким настроєм ви закінчили урок? Підійдіть, будь-ласка до дошки і натисніть на відповідний малюнок.
V. Домашнє завдання.
Повторити п. 11-16 виконати завдання для перевірки знань ст. 97-98, підготуватись до к/р.
1