Урок «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»

Про матеріал
.Узагальнення з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників» Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про трикутники; закріпити знання та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач. Розвивати інтерес до геометрії, пам’ять, просторову уяву. Виховувати свідоме ставлення до навчання, старанність, самостійність. Тип уроку: узагальнення та систематизація навчальних знань
Перегляд файлу

                                          Урок № 30                           геометрія, 7 клас

Тема. Розв’язування задач. Узагальнення з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»

 Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про трикутники; закріпити знання та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач. Розвивати інтерес до геометрії, пам’ять, просторову уяву. Виховувати свідоме ставлення до навчання, старанність, самостійність.

 Тип уроку: узагальнення та систематизація навчальних знань

Хід уроку

І. Організаційний момент, перевірка домашнього завдання

Епіграф: «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи.»

 Піфагор                                                              

Доброго дня.

Перевіримо домашнє завдання.

Темою сьогоднішнього уроку, буде: Узагальнення з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників».

На сьогоднішньому уроці ми повторимо, систематизуємо та узагальнимо знання про трикутники; закріпимо вміння та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач. Перед кожним з вас є мішень. Я пропоную вам оцінювати себе протягом уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Тема нашого уроку – трикутник. Тож давайте згадаємо …

  •  Трикутник це фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, які сполучають ці точки
  • Назвіть 1 ознаку рівності трикутників
  • 2 ознака рівності трикутників
  • 3 ознака рівності трикутників

А тепер для розминки давайте згадаємо які бувають види трикутників

 Виконання вправи 1 в LearningApps (з телефону через QR- код в парах)

Які властивості трикутника демонструє даний малюнок?

  • Сума кутів трикутника дорівнює 180°
  • Кожна сторона трикутника менша від суми двох інших його сторін (нерівність трикутника)

 

 

 

ІІІ. Закріплення умінь та навичок.

  1. На екрані медіана, бісектриса, висота (встановіть відповідність).

  1. Виконання вправи 2 в LearningApps (з телефону через QR- код в парах)

Закінчіть речення

  1. Медіаною трикутника називають відрізок, що сполучає вершину трикутника… (із серединою протилежної сторони)
  2. Точка перетину медіан  називається …(центроїд)… і ділить медіану …(2:1)
  3. Бісектриса трикутника …(ділить кут навпіл)
  4. Точка перетину бісектрис називається…(інцентр)
  5. Висотою трикутника називають…(перпендикуляр, проведений з вершини трикутника, до прямої, що містить його протилежну сторону)
  6. Точка перетину висот  називається…(ортоцентр)

 

  1. Робота в парах

На кожну парту трикутник . Не використовуючи вимірювальні прилади проведіть медіану, бісектрису, висоту з найбільшого кута.

 

  1. Презентація «Задачі» за готовими малюнками. (усно + разом)

 

  1. Презентація «Застосування трикутників в житті». Деякі з вас виконували творче домашнє завдання на тему «Трикутники в навколо нас». Я переглянула ваші презентації і прошу Ангеліну презентувати свою творчу роботу. В кінці вивчення розділу ми об’єднаємо їх в наш проект.
  2. А зараз виконайте невелику самостійну роботу. Виберіть завдання вам по силам. У вас є 5 хв.

IV. Підсумок уроку.

 Учні відповідають «так» чи «ні».

1.   Будь-яка сторона трикутника менша від суми двох інших його сторін? (Так).

2.   Трикутник у якого є гострий кут називається гострокутним? (Ні).

3.    Висота трикутника ділить кут пополам? (Ні).

4.   У  прямокутному трикутнику може бути два прямих кути? (Ні).

5.   У трикутнику може бути тільки один тупий кут? (Так).

6.     Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони, називається бісектрисою (Ні).

7.     Сума кутів у трикутнику дорівнює 180 (Так)

 

Оцініть свою роботу на уроці. Заповніть «Мішень». Я врахую самостійну роботу і поставлю вам оцінку за урок.

 

Тож на сьогоднішньому уроці ми повторили та узагальнили знання про трикутники; закріпили вміння та навички використання теоретичних знань до розв’язування задач.

Адже, згадаємо епіграф нашого уроку,  «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи.»

- На початку уроку ми виміряли ваш настрій. З яким настроєм ви закінчили урок? Підійдіть, будь-ласка до дошки і натисніть на відповідний малюнок.

V. Домашнє завдання. 

Повторити п. 11-16 виконати завдання для перевірки знань ст. 97-98, підготуватись до к/р.

 

 

1

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
1644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку