19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок трудового навчання в 2 класі

Про матеріал

Навчити учнів виготовляти базові форми складання оригамі; навчити вирізати і конструювати різні паперові квіти; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, дрібну моторику рук пальців; виховувати вміння слухати вказівки дорослих, працювати уважно, акуратно.

Перегляд файлу

Урок трудового навчання 2 клас.

Тема: Паперопластика . Паперові квіти.

Мета: навчити учнів виготовляти базові форми складання оригамі; навчити вирізати і конструювати різні паперові квіти; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, дрібну моторику рук пальців; виховувати вміння слухати вказівки дорослих, працювати уважно, акуратно.

Обладнання : паперові заготовки квітів, фотографії із зображенням різних квітів, ножиці, кольоровий папір, клей, репродукції картин.

 

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Які дивовижні ці квіти,

У кожній чарівність своя .

Всі різні, та й що говорити –

У квіти закохана я.

Дивитись годинами можна

На ніжні пелюстки в росі.

Дивує і радує кожна,

А щастя дарують усі.

Квіти, квіти … Чарівні квіти,

Кольорові, великі й малі….

Ви умієте душу зігріти,

Бо й самі ви  - душа землі.

-Сьогоднішній урок незвичайний. До нас завітали ваші батьки.

Усі разом ми починаємо подорожувати паперовим квітковим царством.

  1. Вступна бесіда . Розповідь учителя.

     Дивовижний це матеріал – папір. Натуральний, благородний і несподівано пластичний. Трохи фантазії, трохи завзятості і виходять приголомшливої  краси вироби.  Мистецтво моделювання паперових композицій на площинні – паперопластика. Сьогодні до її складу входить квілінг і орігамі – техніка ,яка прийшла до нас з Японії. Сьогодні в техніці паперопластики ми зробимо дивовижні квіти.

  Квіти дарують нам особливу красу. Вони мають особливу форму, колір , аромат.

  Відомі художники на своїх полотнах зображували квіти.

Діти розглядають репродукції картин : Ю.Арсенюк «Троянди», «Жоржини», А.Джонільятті «Тюльпани».

  1. А зараз прослухаємо вірші про квіти, які підготували наші учні.

Я найперша розквітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгатайте , що за квітка?

Бо мене не стане в літку. (Пролісок)

 

Фіолетові фіранки

У світлиці та на ганку.

Фіолетові малята

Весну любять зустрічати.(Фіалки)

 

Сонечко в траві зійшло,

Усміхнулось, розцвіло.

Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло. (Кульбаба)

 

Цвіте у травні на весні,

А квіти – дуже запашні!

На стебельці, як намистинки в ряд,

Біленьки дзвоники висять. (Конвалія)

 

Осіння квітка сукню вділа

Рожеву, синю, ніжно-білу.

Стоїть , неначе їжачок,

У неї сотні пелюсток. (Айстра)

 

Стебельце – шорстка драбиинка,

Усередині -  чорна вуглинка,

Пелюстки блискучі, як лак.

Це квітує… (Мак)

  1. Демонстрування фотографій і зразків квітів.

 

ІІІ.  Практична робота учнів з батьками.

На партах аркуші кольорового паперу формату А4.

  • З яких частин складається квітка?
  • Що нам знадобиться для її виготовлення?

Сьогодні ви будете працювати разом з батьками. Вони допоможуть вам зробити схеми, шаблони квітів . А ваше завдання вирізати і зєднати  частини – пелюстки, стебла, листочки.

ІV. Виставка учнівських робіт.

  • Подивіться на нашу виставку. Якого тільки кольору квітів тут немає.
  • Чи задоволенні ви спільною працею з батьками?

V. Підсумок уроку.

-  Чим найбільше запам’ятався сьогоднішній незвичайний урок?

- Чи отримали ви задоволення від своєї праці?

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку