Навчити учнів виготовляти базові форми складання оригамі; навчити вирізати і конструювати різні паперові квіти; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, дрібну моторику рук пальців; виховувати вміння слухати вказівки дорослих, працювати уважно, акуратно.
Урок трудового навчання 2 клас.
Тема: Паперопластика . Паперові квіти.
Мета: навчити учнів виготовляти базові форми складання оригамі; навчити вирізати і конструювати різні паперові квіти; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, дрібну моторику рук пальців; виховувати вміння слухати вказівки дорослих, працювати уважно, акуратно.
Обладнання : паперові заготовки квітів, фотографії із зображенням різних квітів, ножиці, кольоровий папір, клей, репродукції картин.
Хід уроку
Які дивовижні ці квіти,
У кожній чарівність своя .
Всі різні, та й що говорити –
У квіти закохана я.
Дивитись годинами можна
На ніжні пелюстки в росі.
Дивує і радує кожна,
А щастя дарують усі.
Квіти, квіти … Чарівні квіти,
Кольорові, великі й малі….
Ви умієте душу зігріти,
Бо й самі ви - душа землі.
-Сьогоднішній урок незвичайний. До нас завітали ваші батьки.
Усі разом ми починаємо подорожувати паперовим квітковим царством.
Дивовижний це матеріал – папір. Натуральний, благородний і несподівано пластичний. Трохи фантазії, трохи завзятості і виходять приголомшливої краси вироби. Мистецтво моделювання паперових композицій на площинні – паперопластика. Сьогодні до її складу входить квілінг і орігамі – техніка ,яка прийшла до нас з Японії. Сьогодні в техніці паперопластики ми зробимо дивовижні квіти.
Квіти дарують нам особливу красу. Вони мають особливу форму, колір , аромат.
Відомі художники на своїх полотнах зображували квіти.
Діти розглядають репродукції картин : Ю.Арсенюк «Троянди», «Жоржини», А.Джонільятті «Тюльпани».
Я найперша розквітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгатайте , що за квітка?
Бо мене не стане в літку. (Пролісок)
Фіолетові фіранки
У світлиці та на ганку.
Фіолетові малята
Весну любять зустрічати.(Фіалки)
Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло.
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло. (Кульбаба)
Цвіте у травні на весні,
А квіти – дуже запашні!
На стебельці, як намистинки в ряд,
Біленьки дзвоники висять. (Конвалія)
Осіння квітка сукню вділа
Рожеву, синю, ніжно-білу.
Стоїть , неначе їжачок,
У неї сотні пелюсток. (Айстра)
Стебельце – шорстка драбиинка,
Усередині - чорна вуглинка,
Пелюстки блискучі, як лак.
Це квітує… (Мак)
ІІІ. Практична робота учнів з батьками.
На партах аркуші кольорового паперу формату А4.
Сьогодні ви будете працювати разом з батьками. Вони допоможуть вам зробити схеми, шаблони квітів . А ваше завдання вирізати і з’єднати частини – пелюстки, стебла, листочки.
ІV. Виставка учнівських робіт.
V. Підсумок уроку.
- Чим найбільше запам’ятався сьогоднішній незвичайний урок?
- Чи отримали ви задоволення від своєї праці?