Урок трудового навчання " Замріяний кіт"

Про матеріал

Вiдкритий урок з трудового навчання у 2 класi

Мета: формувати в учнів практичні вміння та навички під час роботи з пластиліном; вдосконалювати і за­кріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення;

розвивати творчу уяву;

виховувати любов до праці, до тварин.

Перегляд файлу

 

Вiдкритий урок з трудового навчання

у 2-Б класi

Тема: Ліплення композиції «Замріяний кіт»

  • Мета: формувати в учнів практичні вміння та навички під час роботи з пластиліном; вдосконалювати і за­кріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення;
  • розвивати творчу уяву;
  • виховувати любов до праці, до тварин.
  • Обладнання: плакат «Ліплення тварин з пластиліну», ілюстрації з казок за участю кота; мультфільм, аудіо запис «Котячий блюз», фото котів  в русі, фартушки для майстрів, пластилін, дощечки, стеки, серветки для рук, картон.
  • Тип уроку: комбінований

Хід уроку

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (мультфільм)

Озвучка рухливо: Візьмемо в руки пластилін.

Який рухливий. Друже, він!

Скрутився у вертушку,

Вороною взлетів,

А потім у собаку брусок перетворив.

Зліпив смішну корову.

Прислав їй бандероль,

Яку іще, цікаво, йому дасте ви роль?

Перевірка постави, готовності до уроку.

11. Мотивація: Рефлексія 1. Послухайте загадку:  


   Давно відомий він тобі:

Коли на сонечку дрімає,

Він колискову сам собі

Під ніс тихесенько співає.

Що в пісні тій — ніхто не зна,

 І ми про це тут не напишем.

 Ми тільки знаєм,пісня ця - 

Не до вподоби мишам! (Кіт)


111. Повідомлення теми та мети уроку Чим ми сьогодні будемо займатися, ви дізналися з загадки. Сьогодні на уроці ми виготовимемо композицію «Мрійливий кіт». У  кожного з нас з'явиться хвостатий друг — ми його спробуємо втілити у пластиліновій картині .

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

2. Вступна бесіда

  • Як називаються тварини, які живуть у лісі?
  • А як називають тварин, які живуть поруч із людиною?
  • Так, це свійські та домашні тварини.
  • Як вони допомагають людині?
  • У кого вдома живе кішка або кіт?  Розкажіть про своїх улюбленців.

3. Розповідь господаря кота.: Кішки вельми примхливі у виборі для себе постійного місця в квартирі. Одні мурки люблять м'які поверхні, інші сплять на жорстких. Мій кіт - …..Головне, щоб було тепло, чисто і м'яко. Для догляду за кішкою потрібно мати кілька необхідних речей. - Дошка для заточування нігтів, каганець для корму, посуд, туа­летний лоток і т. ін. Ласощі, які полюбляє мій кіт   (Риба, м'ясо, молоко…..)

4. Робота з ілюстраціями до літературних творів

  1. Назвіть казки за участю котів.
  2. Питання до наших літературознавців: Які казки ви прочитали вдома  і рекомендуєте іншим? (виступи за прочитаними казками)
  3. Які народні прислів’я та приказки та відомих українських письменників ви вивчили?
  4.  А як втілити свою любов і ставлення до братів наших менших? Давайте повторимо прийоми ліплення.

5. Робота з таблицею «Прийоми ліплення»

- Назвіть зображені прийоми ліплення. Не забудьте, що для пластилінової картини деталі треба буде зробити пласкими.

6. Інструктаж з техніки безпеки при роботі зі стекою ( Стека схожа на ніж. Бери в руки стеку лише коли є потреба. Не тримай стеку вверх лезом. Не роби сильних і різких рухів, щоб не травмувати руки.)

 Фізкультхвилинка 

 

 

V. Сприймання  і усвідомлення нового навчального матеріалу

1. Виступ «Цікавинка»:

 Кішка — високорозвинена тварина. Вона відрізняється спостережли­вістю, прекрасною пам'яттю, відчуває простір і час, піддається дресируванню. Кішки — відмінні артисти. Їх можна побачити в театрі звірів під керівництвом Наталії, Дурової, театрі кішок під керівництвом Юрія Куклачова.

 

2. Розповідь учителя:

 Багато художників і скульпторів присвячували свою творчість тварин­ному світу. Таке мистецтво називається анімалістичним. Щоб зобразити тва­рину, треба багато за нею спостерігати, запам'ятати не тільки зовнішній ви­гляд, але зрозуміти характер і звички тварини. Тільки тоді робота буде прав­дивою. Згадайте, як рухаються кішки (Демонстрування фото: - Що робить кіт?)( сидять, лежать, їдять, сплять, грають).

Фізкультхвилинка

3.   Демонстрування та аналіз зразка

- А тепер розгорніть підручники на с. 92. З планом і прийомами роботи ознайомлять вас наші майстри скульптори - анімалісти

Інструктаж майстрів (учнi демонструють прийоми лiплення)

1). Доберіть два кольори для землі чи і тонким шаром нанесіть пластилін на основу.

2). Скачайте дві кульки: велику — для тулуба, меншу — для голови кота.

3). Примніть у долонях або на дощечці.

4). З голови витягніть вушка. Розміс­тіть на основі і притисніть пальцями.

5). Скачайте ковбаску і надайте їй форму хвоста. З'єднайте з тулубом.

6). Доповніть композицію зірками, місяцем за зразком, або виконайте творчу роботу, що буде оцінюватися вище.: Про що мріє ваш кіт? (Сузір’я Кота, сосиски, мишка, подруга, казки про Кота…)Робота має бути охайна.

7). Стекою прикрасьте кота, травичку, інші предмети.

 V1. Осмислення, узагальнення і систематизація знань

1. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Ліплення композиції. Індивідуальна допомога учителя.

V1I. Підсумок.  РЕФЛЕКСІЯ 

1. Як називають художників і скульпторів, які зображують тварин? (анімалісти)

2. Як називається таке мистецтво? (анімалістичним)

3. Перегдяд і оцінювання робіт:

 - Давайте переглянемо виставку анімалістів і дізнаємося про мрії ваших улюбленців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………..2

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку