Урок "Тварини - наші друзі"

Про матеріал
Цей матеріал можна використовувати для проведення Всеукраїнського уроку Доброти. Матеріал цього уроку підійде для учнів не тільки 1 класу, але і 2, 3 та 4 класів.
Перегляд файлу

Тема: Тварини – наші друзі

Мета: узагальнити й закріпити знання учнів про основні правила догляду за домашніми тваринами; розвивати мовленнєві вміння, мислення, уваг, бажання більше знати, прагнення з’ясовувати невідоме;виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин, бажання допомагати тваринам; ознайомити учнів із поняттям «притулок для тварин»;розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин; сприяти вихованню інтересу до при­роди та бажання піклуватися про домашніх тварин.

Клас: 1.

Загальна тривалість: 35 хв.

Кількість учасників: 22.

Матеріали та обладнання: проектор, відеозаписи, ілюстрації, іграшки.

Хід заходу

І. Привітання та оголошення теми

- Доброго дня! Сьогодні у нас буде незвичайне заняття, адже ми будемо говорити про тих, кого кожного дня бачимо на вулиці; про тих, хто живе у нас вдома та радісно зустрічає вертлявим хвостиком чи довгими вусами. Відгадайте загадки.

У дворі не ловить ґав,
Каже різко: «Гав-гав-гав»!
Пильно дім охороняє,
Кицю Мурку захищає,
Бачить з будки двір увесь,
Хто це, дітки? Звісно, (Пес)

Ніжно лащиться до ніг,
Носить повідок від бліх,
Довгі вуха, хитрий хвіст,
Муркотіти має хист! (Кіт)

- Правильно, це котики та собачки! Деякі пухнасті живуть разом із люблячими господарями. Однак, є і такі чотирилапі, яким пощастило менше: хвостаті живуть також і на вулиці або у притулках.

ІІ. Бесіда

- Притулок для тварин – це місце, де живуть кудлаті, поки їм не знайдуть нову родину. Тваринок там годують, за потреби лікують, роблять щеплення та шукають нових господарів.

-Підійміть руку, хто з вас коли-небудь був у притулку. Ті, хто був, напевно бачили, скільки чудових котиків та песиків чекають там на люблячу родину.

- Як ви вважаєте, де тваринкам краще: вдома чи у притулку?  Давайте поглянемо наскільки щасливішим став чотирилапий, коли знайшов справжній дім та люблячого господаря.

- Зараз ми з вами подивимося мультфільм про песика, який жив у притулку і з нетерпінням чекав на люблячого господаря.

ІІІ. Перегляд мультфільму «Забери мене додому»

- Помітили, як песик хотів, щоб саме його забрали додому? Як ви думаєте, а для чого наш герой розірвав свій лежачок? (Відповіді дітей) Саме так, він теж захотів бути породистим і манірним, як той сусідній пес; щоб дівчинка звернула увагу на нього. Адже безпородні хвостані так само хочуть люблячу сім’ю та затишну домівку, як і породисті. Згодні? А як ви вважаєте, песиків та котиків з притулку слід віддавати всім бажаючим чи потрібно перевірити, чи дійсно новий господар буде відповідальним?

ІV. Гра «Кіт чи собака»
- А тепер давайте пограємо в гру. Я буду називати риси характеру тваринок, а ви будете вгадувати, хто це: собачка чи котик. Отже, розпочинаємо:
• охоронець;
• майстер підкрадання;
• любить багато спати;
• любить вмиватися;
• муркотун;
• його легко дресирувати;
• не любить купатися;

• приносить капці;
• має чутливі вуса;
• любить прогулянки на вулиці.

V. Перегляд відеоматеріалу «Радість собаки, яку забрали з притулку»

- Песик на відео такий щасливий, ви бачили, як він стрибав та радів? Давайте і ми з вами трохи порухаємось і проведемо  фізкультхвилинку. Повторюйте всі за мною.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Перегляд відеоматеріалу «Як ходять коти»

- Ну що ж, ми порухалися та відпочили, тож можемо продовжити!

- Наші котики також чарівні та кумедні тваринки, які потребують нашої уваги та піклування. А ще вони дуже цікаві тваринки. Чи знали ви, що коли муркотуни йдуть, то ставлять задні лапки на те саме місце, куди ставали передніми. Хочете подивитись, як це відбувається?

VІІ. Гра «Екологічна вікторина»

- А тепер, коли ви вже так багато знаєте про котів і собак, я пропоную вам погратися в екологічну вікторину.

1. Як називається лікар, який лікує тварин?

Педіатр

Хірург

Ветеринар

2. Яких тварин лікує ветеринар?

Всіх тварин

Лише свійських

Лише диких

3. Яка нормальна температура тіла для собак?

36,6 градусів

37 - 39 градусів

39-40 градусів

4. Скільки зубів у собак?

32

42

28

5. Чи справді розмовляючі папуги можуть розуміти те, що вони говорять?

Так папуги розуміють, що вони говорять

Ні, папуги лише повторюють звуки

Залежить від папуги

6. Яка домашня тваринка краще інших піддається дресируванню?

тхори

собаки

коти

7. Що не вміють робити коти?

літати

лазити по деревах

стрибати

8. У якої породи собак є чорні плями на білому фоні?

такса

далматинець

вівчарка

9. Якого кольору не може бути кішка?

біла

руда

зелена

10. Що складніше за все догнати собаці?

велосипед

свій хвіст

м`ячик

іншого собаку

11. Як звати відважного мультиплікаційного кота, який здобув своєму господарю багатство і славу?

Леопольд

Кіт у чоботях

Кіт Грім

12. Цих непосидючих бешкетників було рівно 101.

101 такса

101 далматинець

101 вівчарка

13. Цей кіт жив у Простоквашино разом із дядьком Федором та песиком Шариком.

Матроскін

Моряк

Печкін

14. Як називалась команда рятувальників, яка завжди готова була прийти на допомогу. Складалася команда з Райдера, десятирічного хлопчика, та семи цуценят?

Загін песиків

Собача поліція

Щенячий патруль

15. Якого героя змусили повірити, що він супер-герой,дуже швидкий та спритний,  рятує дівчинку від пожежі?

Вольт

Лессі

Шарик

16. Які лапи у кота починають іти першими?

Ліві

Праві

По-різному

17. Якої породи найчастіше бувають собаки-поводирі?

Далматинці

Чихуахуа

Лабрадори

18. Цуценята далматинців народжуються повністю…

Плямистими

Чорними

Білими

19. В якій країні кішка вважається священною твариною?

Китай

Англія

Єгипет

VІІІ. Оповідання «Біла мисочка в блакитний горошок»

-Що ж, тепер ви знаєте ще більше цікавих фактів про наших чотирилапих друзів. Але наше заняття ще не завершилося. Адже нас чекає дуже цікаве оповідання «Біла мисочка в блакитний горошок» про милу собачку Фоксі, яка жила у притулку і знайшла люблячу родину. Цікаво послухати? (Завантажити та прочитати оповідання)

- Сподобалося оповідання? (Відповіді дітей) Вдома можна буде намалювати малюнок про Фоксі та її історію.

ІХ. Підведення підсумків

- Ви великі молодці, діти! Ви сьогодні були дуже активні, я побачила, що ви дуже любите тварин. Чи сподобалось вам наше заняття? А чи будемо ми допомагати чотирилапим друзям? Запам'ятайте, що ви відповідальні за тих, кого приручили. Майте чуйне, щедре, велике і добре серце, щоб знайшлося в ньому місце і маленькій комашці, і тваринці!

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку