Урок "Поговоримо про дружбу"

Про матеріал
Тема цього уроку присвячена першому уроку 2019-2020 навч. року. Але його матеріал можна використовувати на любій виховній годині, присвяченій такій темі як "Дружба".
Перегляд файлу

Золотівська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області

 

ПЕРШИЙ УРОК

 

 

 

Підготувала вчитель

початкових класів

Коваленко Н. М.

 

 

2019 р.

Мета: Розвивати у дітях загальнолюдські чесноти; допомогти усвідомити значимість слова «друг»; уточнити і закріпити уявлення учнів про товариські взаємини, дружбу, взаємодопомогу; виховувати бажання бути справжнім другом.

Обладнання: ілюстрації, мікрофон, відеозапис мультфільму "Рюкзачок", аудіозапис руханки, кольорові долоньки.

Хід уроку

І. Привітання

Вправа привітання по колу.

- Любі діти! Я пропоную стати всім у коло і взяти один одного за руки. Нехай наше коло буде «Колом справжніх друзів».

(Діти стають у коло разом із вчителем, беруться за руки .)

ІІ. Вступне слово вчителя

- Дорогі мої першокласники!Ось і промайнуло тепле літечко,  батьки привели Вас до школи і всі ви тепер не просто діти, а маленькі школярики. А зараз перед нами стоїть важливе завдання: познайомитись один з одним і стати справжніми друзями.

ІІІ. Вправа "Мікрофон"

(Вчитель дає дітям мікрофон, діти по черзі  називають своє ім’я  і  розповідають про те, що їм подобається. Так відбувається знайомство.)

ІV. Повідомлення теми уроку

- От ми і познайомились!Я дуже рада, що у нашому класі такі гарні хлопчики та дівчатка. А тепер настала черга для першого уроку у вашому житті. Щоб дізнатись тему цього уроку, вам потрібно відгадати загадку.

Вона всім нам дорога,

Вона жити помага.

Коли вона у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без неї не прожити. (Дружба)

- Сьогодні ми поговоримо про дружбу.

V. Мотивація.

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

- Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба.

У кого з вас є справжній друг?

 -Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все: його характер, його звички, про його вчинки. А також переконана, що ви сьогодні знайдете нових друзів і наш клас буде найкращим та найдружнішим у школі. Тому що дружба – це  найцінніший  дар. Без друзів  наше життя не було б таке цікаве  і різноманітне.

VI .Робота над темою уроку

І. Перегляд казочки про дружбу «Рюкзачок»

- Чи сподобалась вам  казочка?

- Про що розповідається у казці?

(Про Рюкзачка, який дружив із зошитами, книжками, ручками, лінійками і щодня носив їх до школи ).

- Чому Рюкзачок відмовився носити своїх друзів до школи?

(Йому набридло про всіх піклуватися, .він не хотів бути товстим ).

- Яка біда трапилась із нашим героєм?

(Здійнявся сильний вітер і закинув Рюкзачка на дерево).

- Хто прийшов йому на допомогу?

(Друзі)

- Якими словами закінчується казочка?

(Разом можна все здолати!)

- Отже, мати друзів – це велике щастя. Справжні друзі завжди допоможуть в  біді.

VII. Фізкультхвилинка

(Музична фізкультхвилинка «Дружби добрий знак»).

VIII. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Гра «Який ти друг»

- А зараз підготуйте свою долоньку. Я буду читати запитання, якщо відповідь на нього «так» , то ви загинаєте один пальчик, починаючи з мізинчика, а якщо «ні» то ви пальчика не загинаєте.

1. Ти радієш, якщо з твоїм приятелем сталося щось добре?

2. Тобі буває сумно, якщо у друга неприємності?

3. Чи ділишся ти із своїм другом іграшками?

4. Чи знайомиш ти друга зі своїми приятелями?

- Молодці!  А тепер подивіться , що у вас вийшло. (Клас) От такими «класними» друзями залишайтесь завжди.

 -Але іноді буває так, що друзі сваряться. Дотримуйся правил дружби і тебе називатимуть справжнім другом, у тебе буде багато друзів, життя твоє стане радісним. Тепер давайте разом складемо правила дружби:

- прислухатися один до одного;

- говорити правду;

- не кривдити та не обзивати один одного:

-  підтримувати один одного;

- не залишати один одного в біді;

-  чинити по справедливості;

- допомагати один одному.

2. Незакінчені речення

- Ви напевно дуже любите мультфільми. Зараз я речення почну, а ви його закінчіть

1. Лунтик дружить з … (Кузею).

2. Маша дружить з … (Ведмедем)

3. Карлосон з … (Малюком)

4. Фіксики з … (Діндіничом)

5. Вінні Пух з … (П’ятачком)

6. Дюймовочка з … (Ластівкою)

ІХ. Підсумок уроку

(Створення класного кола ДРУЖБИ)

-  Діти, у вас на партах є долоньки, з яких ми з вами утворимо коло Дружби нашого класу. Воно буде нашим символом дружнього класу.

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку