Урок "Тварини-організми"

Про матеріал
Мета уроку - ознайомлювати учнів з істотними ознаками диких і свійських тварин; учити визначати, яку користь приносять тварини людині; формувати уміння їх розпізнавати за істотними зовнішніми ознаками, місцем мешкання, способом харчування; продовжити формувати навички самостійного аналізу та оцінки пропонованої інформації, актуалізувати і розвивати знання учнів про тварин; розвивати пізнавальний інтерес та спостережливість; виховувати турботливе ставлення до тварин, обачливість, розуміння необхідності мити руки після контактів з тваринами. Тип уроку: комбінований урок, викладання в команді (співпраця вчителя і асистента на уроці)
Перегляд файлу

План – конспект уроку.

1 клас з інклюзивною формою навчання.

Тема: Тварини – організми.

Мета: навчальна - ознайомлювати учнів з істотними ознаками диких і свійських тварин; учити визначати, яку користь приносять тварини людині; формувати уміння їх розпізнавати за істотними зовнішніми ознаками, місцем мешкання, способом харчування;

розвиваюча - продовжити формувати навички самостійного аналізу та оцінки пропонованої інформації, актуалізувати і розвивати знання учнів про тварин;

корекційна - розвивати пізнавальний інтерес та спостережливість;

виховна - виховувати турботливе ставлення до тварин, обачливість, розуміння необхідності мити руки після контактів з тваринами.

 

Обладнання: мультимедійна презентація, малюнки учнів, гра «Доміно», 4 кольори «Lego», зошит з друкованою основою, підручник.

 

Тип уроку: комбінований урок, викладання в команді.

Хід уроку

І.Організаційний момент. (Слайд 1 – заставка).

1. Привітання. Вправа «Так, як мама обіймає».

(Вправу проводить асистент вчителя). (Слайд 2).

Закрийте очі, глибоко вдихніть, руки розведіть в різні боки, затримайте подих на 3 секунди, видихніть та обійміть себе так міцно, як тільки обіймає вас мама чи тато. Відчуйте тепло і ласку, яке дарують вам ці обійми. А тепер сядьте гарненько і з цим настроєм розпочнемо наш урок.

2. Чистомовка. (Вправу проводить вчитель). (Слайд 3).

Скавучить щеня щодня

Хоче їстоньки щеня.

Я щенятко пошкодую -

І смачненьким погодую.

Чищу щіткою щеня,

Щоб чистенький був щодня.

3. Вправа «Погода». (Вправу проводить асистент учителя) (Слайд 4).

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке число?

- Тепло чи холодно надворі

- Який стан неба?

- Яка температура повітря?

- Чи були сьогодні протягом дня опади?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. (Проводить вчитель) (Слайд 5).

1.Розповіді учнів про тварин (вчити складати розповідь про свою тваринку).

Діти, ви вже, напевно, зрозуміли, що сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про тварин.

 І до цього уроку ви готувались заздалегідь. Ви отримали завдання намалювати свого домашнього улюбленця (дитина з ООП отримала завдання розфарбувати) і розповісти про нього. Завдяки вашим малюнкам у нас вийшов ось такий чудовий колаж «Наші улюбленці».

То ж, давайте послухаємо тепер ваші розповіді про тварин, які живуть разом з вами і як ви про них дбаєте. А допоможуть вам у цьому запитання: Як їх звуть ? За що ви їх любите?

Почнемо з мене - Це мій кіт Кікос. Я його люблю за те, що він дуже добрий і розумний. Я доглядаю за ним: даю йому їсти, купаю його. (Вивішую фото на дошку)

А тепер послухаємо розповідь    ……..

Розповіді 3-4 учнів.

Молодці діти, я впевнена, що вам є що розповісти про своїх друзів.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Ознайомлення з темою уроку. (Проводить вчитель).

Ви всі молодці. Діти, ми дуже довго можемо говорити і слухати ваші розповіді і це чудово, що ви маєте так багато тварин і любите їх, але потрібно ще й знати про те, що тварини є свійськими і дикими і що про них також потрібно дбати.

І тому тема нашого уроку «Тварини - організми». (Слайд 6).

на якому ви дізнаєтеся що необхідне тваринам для життя, чим схожі і чим відрізняються свійські і дикі тварини? (Слайд 7).

З давніх – давен поряд з людьми живуть тварини. Їх можна зустріти у дворі, в домі, навіть у міській квартирі. (Слайд 8).

Розгляньте малюнки і назвіть будиночок кожної тварини. (Слайд 9).

(У собаки – буда, у коня – стайня, у курки – курник, у кролика – клітка, у поросят – хлів, у котика – кошик). Отже, як ви вже зрозуміли у кожної тварини є місце проживання.

2. Гра. “Збери розсипані літери”. (Вправу проводить асистент учителя) (Слайд 10).(Виконують діти, які вже вміють читати, решта – спостерігають).

Тварини діляться на групи. Давайте зберемо розсипані літери в намистинках і дізнаємося, які бувають групи тварин.

Отже, які є групи тварин? (Свійські і дикі)

Так, це дійсно – свійські та дикі тварини. (Слайд 11).

- Які тварини належать до свійських? (ті, які живуть з людиною, людина про них дбає, годує). Назвіть їх.

- А яких тварин ми називаємо дикими? (тих, що живуть у лісі і самі про себе піклуються). І їх назвіть.

3. Гра «Дослідники» (Проводить вчитель). (Слайд 12).

А зараз інформаційне повідомлення від наших дослідників (з’ясувати, як доглядають за свійськими тваринами, що необхідне тваринам для життя). (Дітей підготувати завчасно).

1 учень. Домашні тварини потребують належного догляду, інакше вони можуть захворіти.

2 учень. Наприклад, якщо у тебе живе папуга, треба вчасно годувати його, наливати водички, чистити клітку.

3 учень. Також домашнім улюбленцям необхідно робити щеплення у ветеринара.

Розгляньте малюнки. (Слайд 13).

Які тварини зображені? (Свійські).

Давайте з’ясуємо, якого догляду потребують песик (годувати, вигулювати, робити щеплення, розчісувати і т.д.),

котик (годувати, робити щеплення, мити і т.д.),

кури (годувати, прибирати в курнику і т.д.),

поросята (робити щеплення, годувати, класти підстилку і т.д.).

Молодці, тепер я впевнена, що ви любите своїх тварин, дбаєте про них і вмієте доглядати за ними.

4. Нагадування правила гігієни при спілкуванні з тваринами. (Проводить вчитель). (Слайд 14).

 

Уявіть, ви тільки що погралися з своїми улюбленцями – носили їх на руках, гладили, годували, прибирали після них.

- Піднесіть до очей свої долоньки. Пригадайте, що з’являється на них, коли ви гладите тварину? (Мікроби).

- А як же знищити цю небезпечну для здоров’я армію? (Треба помити руки з милом).

 

Отже, який висновок можна зробити?

Давайте промовимо висновок хором.

 

5. Фізкультхвилинка. (Проводить асистент вчителя). (Слайд 15).

6. Міні-лекція. (Розповідь вчителя про диких тварин).

Прослухайте міні – лекцію. Увага на екран.

(Слайди 16-20). Читання вчителем інформації на слайдах.

1.Усі ми знаємо, що тварини - наші друзі. Але є тварини, яких потрібно боятися.

Більшість тварин проживають в лісах. Вони отримали назву - дикі тварини, хижаки або ще їх називають звірі. Багато з них - це небезпечні хижаки. У них одна мета - виживання, за яку вони постійно борються. Вони самі піклуються про себе і своїх малят.

 

Дикі тварини схожі із свійськими. Адже свійські тварини колись дуже давно були теж дикими, але люди їх приручили і вони стали жити у людей. Людина для них - друг, бо вона піклується про них. А от для диких тварин людина - ворог.

 

2. А тому при зустрічі з дикими тваринами:

- зупинись, затамуй подих;

- зберігай спокій;

- не наближайся, не торкайся звіра, яким би гарним він тобі не здавався;

- в разі особливої небезпеки спробуй знайти укриття (високе дерево, інколи воду);

- клич на допомогу.

 

 

3. Якщо ти раптом на вулиці зустрівся з незнайомою твариною чи комахою, запам’ятай наступне: не наближайся і не намагайся торкнутися незнайомої тваринки. Ти можеш її налякати, а вона у відповідь може завдати тобі шкоди - вдарити або ж укусити.

7. Робота в зошиті. с. 49. (Слайд 21).

(Асистент вчителя допомагає дитині з ООП, ставить навідні запитання, а також допомагає вчителеві слідкувати за роботою учнів усього класу).

А зараз попрацюємо в зошитах. Відкрийте їх на с. 49. Виконаємо 2 завдання. Потрібно позначити рядок, у якому зображено тільки диких тварин.

8. Робота з підручником с.74-75.

Розгляньте малюнки. с.74(Слайд 22).

- Як люди допомагають диким тваринам?

- Хто з дітей дбайливо ставиться до тварин, а хто – ні?

9. Гра “Доміно”. (Проводить вчитель). (Слайд 23).

(Діти діляться на 4 групи (за кольорами «Lego») і отримують «Доміно». Вчитель і ассистент вчителя роздають групам картки, слідкують за роботою учнів. Дитина з ООП працює у групі. Асистент вчителя допомагає дитині з ООП, ставить навідні запитання).

- Пограємо у гру “Доміно”. Діти, яких тварин ви бачите на малюнках? (Диких і свійських).

- Давайте допоможемо малюкам знайти їхніх мам?

- Діти, які виконали завдання беруться за руки і промовляють «У нас все вийшло!»

(Вчитель і асистент вчителя перевіряють роботу учнів у групах. Визначають переможців гри).


лиса картинка для детей - Поиск в Google | Самые милые животные, Рисунки  животных, Иллюстрации лисы

 

Картинки диких животных для маленьких детей

 

 

E:\Сертифікати\depositphotos_25545887-stock-illustration-cartoon-wolf.jpg

Загадки про білку – МегаЗнайка. Загадки

E:\Сертифікати\Ведмідь-у-світогляді-українців.jpg

E:\Сертифікати\55751076-vector-illustration-baby-funny-wolf-on-a-white-background-.jpg

E:\Сертифікати\дикие-животные-шаржа-я-етей-ма-енькая-ми-ая-бе-ка-71388290.jpg

Заяц рисунок простыми карандашами, кисточкой и цветными красками

E:\Сертифікати\12e3d379.png

 

Кабан рисунок для детей карандашом, красками

картинки дети нарисованные для раскраски - Prakard

78 Doe And Little Fawn Illustrations & Clip Art - iStock

Стихи про лося. Сборник детских стихов про лося

Раскраски бобры для детей распечатать

Мультяшный счастливый бобер на белом фоне | Премиум векторы

E:\Сертифікати\2300183987_w640_h640_detskaya-kartina-po.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клипарт Собака

24 Корови ideas | тварини, малюнки, малюнок

E:\Сертифікати\fcfda2e5aac701b7f04840fc5b9262b2.png

Смешные лошадь улыбается картинки, стоковые фото Смешные лошадь улыбается |  Depositphotos

Веселая корова картинки, стоковые фото Веселая корова | Depositphotos

Картинки для детей кошка | Картинки Detki.today

Конь лошадь улыбка: стоковые векторные изображения, иллюстрации |  Depositphotos

Малюнок поросяти для дітей поетапно олівцем з мультика, казки милий,  маленький, смішний. Фото

E:\Сертифікати\unnamed.png

Как нарисовать кролика | ❤Lessdraw❤


Как нарисовать кролика поэтапно

Вся Детская Литература — Златорунный баран


E:\Сертифікати\unnamed.jpg

Мультфильм Сельскохозяйственных Животных Для Детей Маленькая Милая  Пятнистая Коза — стоковая векторная графика и другие изображения на тему  Белый - iStock

 

початкові класи: Загадка про козу

Малятам про звірят. | Тест з української мови – «На Урок»

 

 

 

 

 

(Слайд 24)

Ви молодці, що справились із завданням. Як бачите кожна тваринка має свою маму. А тому не варто, зустрівши у лісі маленьке зайченя, нести його додому. Бо можна зашкодити не тільки тваринці, а й накликати на себе небезпеку. У тваринки є мама, яка про неї попіклується. А ще не слід брати до рук і бездомних тварин, адже навіть маленьке кошеня може заразити тебе небезпечною інфекцією.

(Слайд 25)

Пам’ятайте: кожній тварині потрібна любов та ласка, але для кожної людини головне її життя і здоров’я. І не варто ним ризикувати!

10. Руханка «Ліліпути та велетні». (Проводить асистент вчителя). (Слайд 26).

А зараз я пропоную вам відпочити. Виконаємо руханку «Ліліпути та велетні». Якщо відповідь так – ми велетні (потрібно стояти), якщо ні – ліліпути (присісти).

– У мене є котик.

– У мене є собака.

– У мене є корова.

– Я бачив ведмедя.

– У мене є кінь.

– Я піклуюся про домашніх улюбленців.

– Я годую птахів.

– Я мию руки після спілкування з тваринами.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Гра “Ти молодець!” (Проводить вчитель). (Слайд 27).

А тепер пограємо у гру, яка називається “Ти молодець!” Ви по одному називатимете тварин, вказуючи вона свійська чи дика, решта учнів – відповідатимуть: “Ти молодець!” (Дитині з ООП дається картка-підказка).

Занятие 4 из коррекционно-развивающей программы для детей младшего  дошкольного возраста «Забавы для малышей»: «Котик»

Почнемо з мене – Кролик - свійська тварина.

2. Бесіда.

- Вам сподобався наш урок?

- А що саме?

- Що нового для себе ви дізналися на уроці?

3. Прощання.

Давайте разом промовимо такі слова “Тварини – наші друзі”.(Слайд 28).

V. Домашнє завдання.

(Виконують усі учні класу, в тому числі і учень з ООП).

Творче завдання – вивчити загадку про дику чи свійську тварину.

Ви всі сьогодні великі…молодці! (Слайд 29).

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Кальчук Оксана
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку