Урок " Тварини рідного краю."

Про матеріал

Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю, їх звички. Розвивати мовлення, мислення, увагу. Прищеплювати повагу до тварин; виховувати бережне ставлення до братів наших менших. Малюнки тварин, презентація: «Дикі тварини», опорні таблиці.

Перегляд файлу

   Тема: Тварини рідного краю.

 Мета: Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю,        їх звички.  Розвивати мовлення, мислення, увагу. Прищеплювати повагу до тварин;   виховувати бережне ставлення до братів наших менших.

Обладнання: малюнки тварин, презентація: «Дикі тварини», опорні таблиці.

Хід уроку:

I.Організаційний момент.

II.Актуалізація опорних знань:

  1. Гра «Синоптик» (опорна таблиця)
  2. Бесіда

-А які ще зміни весною відбуваються в живій природі? (Прилітають перелітні птахи) Які? (Шпак, ластівки.) Прокидаються від зимового сну тварини. Які? (Ведмідь, їжак) Молодці!

III.Повідомлення теми і мети уроку

-А зараз  щоб визначити тему уроку ми з вами переглянемо невеличкий фільм. Будьте уважні!

-Так про кого ми будемо сьогодні говорити? Правильно ми познайомимося з тваринами рідного краю.

Фізкультхвилинка.

IV.Сприймання  й усвідомлення нового матеріалу.

-І для цього я вам загадаю декілька загадок, а мої помічники – інформатори  познайомлять вас із цікавим матеріалом.

1. Загадки про * зайця        

            *лисицю                  Хто це? (звірі)

                    *білочку

            *дятла

        *сову                         Хто це? (птахи)

        *сома

        *карася                Хто це? (риби)

-Що об’єднує їх усіх? (Це тварини)

-Чим вони відрізняються?

У звірів 4 ноги, шерсть або щетина, вони лише бігають, стрибають і годують дитинчат молоком.

У птахів 2 ноги, дзьоб, крила, пір’яний покрив, вони бігають, літають.

У риб луска, хвіст, вони лише плавають у воді.

-А зараз я перевірю які ви були уважні і ми пограємо в гру «Виправ  помилку».

Фізкультхвилинка.

 1.Гра «Виправ помилку»

-Кожна тваринка як і ми з вами повинна десь жити. Звірі  і  птахи мешкають де? (у лісах та на луках). Риби  де? (у водоймах).

 2.Робота з текстом в групах

1 і 3 групи читають про ліс

2 і 4 групи читають про луки

5 групи  про водойми

-Так що таке ліс? Які звірі та птахи мешкають у лісах нашого краю? ( Білка, лисиця, заєць,сова, дятел.)

-Що таке луки? Які звірі та птахи мешкають на луках нашого краю? (Кріт, перепілка, лелека)

-Що таке водойми? Які риби водяться у наших водоймах? (Сом, щука, карась.)

V.Підсумок уроку

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Яких диких тварин ви бачили серед природи нашого рідного краю?
  • А які добрі справи для тварин ви зробили? (Вішали годівнички і насипали туди їжу).

 

 

Додатковий матеріал

-А зараз вам всі ці тварини  подякують.

Гра «Впізнай тварину по голосу» (голоси тварин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НВК №4

 

 

 

 

 

 

 

Урок природознавства на тему:

«Тварини рідного краю»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Сергієнко Тамара Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

м.Світловодськ

docx
Додав(-ла)
Чувило Ігор
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку