20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок " Тварини рідного краю."

Про матеріал

Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю, їх звички. Розвивати мовлення, мислення, увагу. Прищеплювати повагу до тварин; виховувати бережне ставлення до братів наших менших. Малюнки тварин, презентація: «Дикі тварини», опорні таблиці.

Перегляд файлу

   Тема: Тварини рідного краю.

 Мета: Розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю,        їх звички.  Розвивати мовлення, мислення, увагу. Прищеплювати повагу до тварин;   виховувати бережне ставлення до братів наших менших.

Обладнання: малюнки тварин, презентація: «Дикі тварини», опорні таблиці.

Хід уроку:

I.Організаційний момент.

II.Актуалізація опорних знань:

  1. Гра «Синоптик» (опорна таблиця)
  2. Бесіда

-А які ще зміни весною відбуваються в живій природі? (Прилітають перелітні птахи) Які? (Шпак, ластівки.) Прокидаються від зимового сну тварини. Які? (Ведмідь, їжак) Молодці!

III.Повідомлення теми і мети уроку

-А зараз  щоб визначити тему уроку ми з вами переглянемо невеличкий фільм. Будьте уважні!

-Так про кого ми будемо сьогодні говорити? Правильно ми познайомимося з тваринами рідного краю.

Фізкультхвилинка.

IV.Сприймання  й усвідомлення нового матеріалу.

-І для цього я вам загадаю декілька загадок, а мої помічники – інформатори  познайомлять вас із цікавим матеріалом.

1. Загадки про * зайця        

            *лисицю                  Хто це? (звірі)

                    *білочку

            *дятла

        *сову                         Хто це? (птахи)

        *сома

        *карася                Хто це? (риби)

-Що об’єднує їх усіх? (Це тварини)

-Чим вони відрізняються?

У звірів 4 ноги, шерсть або щетина, вони лише бігають, стрибають і годують дитинчат молоком.

У птахів 2 ноги, дзьоб, крила, пір’яний покрив, вони бігають, літають.

У риб луска, хвіст, вони лише плавають у воді.

-А зараз я перевірю які ви були уважні і ми пограємо в гру «Виправ  помилку».

Фізкультхвилинка.

 1.Гра «Виправ помилку»

-Кожна тваринка як і ми з вами повинна десь жити. Звірі  і  птахи мешкають де? (у лісах та на луках). Риби  де? (у водоймах).

 2.Робота з текстом в групах

1 і 3 групи читають про ліс

2 і 4 групи читають про луки

5 групи  про водойми

-Так що таке ліс? Які звірі та птахи мешкають у лісах нашого краю? ( Білка, лисиця, заєць,сова, дятел.)

-Що таке луки? Які звірі та птахи мешкають на луках нашого краю? (Кріт, перепілка, лелека)

-Що таке водойми? Які риби водяться у наших водоймах? (Сом, щука, карась.)

V.Підсумок уроку

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Яких диких тварин ви бачили серед природи нашого рідного краю?
  • А які добрі справи для тварин ви зробили? (Вішали годівнички і насипали туди їжу).

 

 

Додатковий матеріал

-А зараз вам всі ці тварини  подякують.

Гра «Впізнай тварину по голосу» (голоси тварин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НВК №4

 

 

 

 

 

 

 

Урок природознавства на тему:

«Тварини рідного краю»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Сергієнко Тамара Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

м.Світловодськ

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку