Урок: "Творчість народних майстрів України різних регіонів. Технології виготовлення та оздоблення виробів, поширених в регіоні проживання"

Про матеріал
Урок для дітей з особливими освітніми потребами з метою ознайомлення учнів із народними майстрами України різних регіонів поширених в регіоні проживання, щоб навчати технології виготовлення та оздоблення виробів, поширених в регіоні проживання та розвивати творчі здібності, інтерес до різних видів творчості і виховувати поважне ставлення до народних майстрів.
Перегляд файлу

                                               29листопада.

Тема. Творчість народних майстрів України різних регіонів. Технології виготовлення та оздоблення виробів, поширених в регіоні проживання.

Мета: ознайомити учнів із народними майстрами України  різних регіонів;

навчати технології виготовлення та оздоблення виробів, поширених в регіоні проживання; 

розвивати творчі здібності,  інтерес до різних видів творчості;

виховувати поважне ставлення до народних майстрів;

виправляти вимову.

Обладнання: зразки виробів, ілюстрації , плакати, фрази, презентація

Інструменти і матеріали: нитки, голки, ножиці, силіконовий клей, квіточки, обручі,  заготовки вишивки бісером, бісер, клейовий пістолет, оздоблювальні матеріали

Ключові слова:  браслет-шамбала,  обрядовий віночок,  деталі карти України  для оздоблення вишивкою

Тип уроку: комбінований.

                                       Хід уроку.

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Артикуляційні вправи

  1. Мовна робота.

 Який зараз урок?

  • Хто сьогодні черговий? Рапорт чергового.

 Як звуть вчительку?

 Яка зараз пора року?

 Яка сьогодні погода?

• Які є матеріали швеї?

  • Які є робочі інструменти?
  • Які є вимірювальні інструменти?
  1. Актуалізація опорних знань.

Гра «Продовж  речення»

  • Які ти знаєш види декоративно-ужиткового мистецтва?

-         Я знаю види декоративно-ужиткового мистецтва……  вишивка, плетіння, гончарство, килимарство,

  1. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя. Презентація: «Творчість народних майстрів України різних регіонів»

 

 

Демонстрація  творчих осередків майстрів нашого закладу: Ветлицької Ніни Володимирівни,  Євглевської Лариси Вікторівни,  Омеляненко Наталії  Миколаївни.

  1. Практична робота.  Технології виготовлення та оздоблення виробів, поширених в регіоні проживання. Робота у групах:

1.Творчий осередок Ветлицької Ніни Володимирівни.  Виготовлення браслета-шамбала

2.Творчий осередок Омеляненко Наталії Миколаївни.  Вишивання бісером

3.Творчий осередок Євглевської Лариси Вікторівни.   Виготовлення  віночка

Постановка завдань перед учнями. Знати: правила безпечної праці, організацію робочого місця, санітарно-гігієнічні вимоги, технологічні прийоми

Під час  роботи  учитель: здійснює корекцію; контролює і допомагає дітям при виникненні труднощів;  проводить індивідуальний (фронтальний) інструктажі

  Правила безпеки при роботі з ножицями

      1. Зберігати ножиці у зазначеному місці у певному положенні.

      2. При роботі уважно стежити за напрямком різання.

      3. Не треба працювати з тупими ножицями.

      4. Не тримати ножиці лезом вгору.

      5. Не залишати ножиці з відкритими лезами.

      6. Передавати закриті ножиці кільцями вперед.

      7. Під час роботи утримувати матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза.

 

    Правила безпеки при роботі з клейовим пістолетом

       1. Перед включенням перевірити цілісність шнура.

       2. Включати клейовий пістолет в мережу сухими руками.

       3. Не торкатися руками нагрітих металевих частин клейового пістолету та до гарячого клею – можливі опіки!

       4. Під час роботи ставити клейовий пістолет на спеціальну підставку.

       5. При роботі стежити, щоб гарячі частини клейового пістолету не доторкалися електричного шнура.

       6. Не залишати клейовий пістолет без нагляду.

       7. Після закінчення роботи відключити клейовий пістолет, тримаючись за вилку, не смикати за шнур.

  1. Закріплення нових знань і вмінь.

Робота в парах  у  творчих осередках.

Учитель пропонує  учням оцінити роботу один одного і зробити висновок про те, наскільки виконання  виробу відповідає завданню.

  1. Підсумки уроку. Рефлексія.

- Що нового ти дізнався?

- Що тобі сподобалось сьогодні на уроці?

- Тобі було важко?

- Що тобі було легко?

Демонстрація робіт учнів.

Оцінювання роботи учнів.

  1. Прибирання робочого місця

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку