Тема. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну ( схема, плакат, малюнок, комікс, хмара слів, колаж, сторінка лепбука тощо) та навпаки. Виконання тренувальних вправ.
Урок творчості Тема. Візуалізація текстової інформації, переведення її в графічну ( схема, плакат, малюнок, комікс, хмара слів, колаж, сторінка лепбука тощо) та навпаки. Виконання тренувальних вправ.
Номер слайду 2
Метод « Доміно».
Номер слайду 3
Крісло Автора.
Номер слайду 4
Урок творчості Тема. Візуалізація текстової інформації, переведення її в графічну ( схема, плакат, малюнок, хмара слів, колаж, сторінка лейпбука тощо) та навпаки. Виконання тренувальних вправ.
Номер слайду 5
Кросенс. Життя Шевченка. Україна
Номер слайду 6
фізкультхвилинка
Номер слайду 7
Робота з реченням: підкреслити підмет і присудок, виділити словосполучення.І. Малий Тарас шукав залізні стовпи. ІІ. Сміливі чумаки розповідали цікаві історії.ІІІ. Рідна Україна жила у поетовому серці.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Хмара слів
Номер слайду 10
«Створюємо історію». {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Коли? Де? З ким? Для чого? (мета) Висновок Весною, коли цвіли сади. Садок вишневий коло хати. З друзями. Для читання віршів. Любив Україну. На світанку, коли сходило сонце. У Петербурзі в Академії мистецтв. З сестрою Катериною. Для малювання картин. Мріяв про волю. Влітку, білими ночами. У Літньому саду на лавочціЗ батьком. Для душевних розмов. Писав вірші та поеми. Вночі, коли сіяли зорі Кирилівка. Зі знайомими. Щоб помріяти про майбутнєМалював прекрасні картини. Восени, коли жовтіло листя. Україна – рідний крайІз хмаронькою рожевою. Для своєї України. Думав про український народ. Взимку, коли повіяло холодом. На засланні в СибіруІз своїми героями. Для усіх людей. Запалював вогонь боротьби за кращу долю