Мета: формувати вміння розрізняти насіння, рослини, які з нього виростуть; розвивати природничу та екологічну компетентності, критичне мислення, креативність, зв’язне мовлення; виховувати любов, повагу, дбайливе ставлення до природи; розширити розуміння, що людина є невід’ємною частинкою природи
Обладнання: ноутбук, відео «Народження рослинки», предметні малюнки, конвертики з насінням, клей, індивідуальні картки.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
(Коли діти прийшли у школу, то одразу визначили свій настрій).
Діти сідають у коло.
Вчитель. Доброго нанку, діти! Мені дуже приємно вас бачити. З яким настроєм ви сьогодні завітали до школи? (Відповіді)
А хто ще не зовсім прокинувся, позіхає, можливо хтось не встиг зробити зарядку. Тому зараз проведемо масаж для ваших спинок.
Рейки, рейки, шпали, шпали...
Їхав поїзд із Шатави
Ось віконце відчинилось-
Горошинки покотились.
Йшли курчата, ціпу-ціпу
Дзьобали собі на втіху.
А за ними гусенята
Теж пощипують завзято.
Далі йшла сім’я слонів,
Тупали, аж гай шумів!
От директор молодець-
Стіл поставив і стілець
та друкує на машинці
лист малесенькій дитинці:
«Люба доню! Рідна пташко!
Висилаю жовту чашку,
В неї сонячні бочки
і на деньці крапочки»
вживати у їжу. Корисне для роботи наших голівок. Це насіння з якого може вирости нова рослина (Діти передають скриньку по колу і відгадують, що це може бути).
Тема дня:Від насінини до рослини
Гра « Що у мішечку»
Хід уроку
І. Сприймання нового матеріалу
— Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати світ рослин. А саме простежимо як насінинка перетворюється на рослинку. Та дізнаємося чи вмієте ви розрізняти різні види насіння.
-Кожен із вас, у ранковому колі, отримав насінинку. Попрацюйте разом, подумайте і поясніть, які страви можна приготувати з ваших насінин або з рослин, які з них виростуть?
- Відповідає першою та група, яка швидше впоралася із завданням
ІІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Сплять маленькі совенята
Раз — розкрили оченята,
Подивилися навколо
Потім вгору і додолу.
Оченята — блим, блим, блим!
Відпочити треба всім!
Відео фізкультхвилинка «Бедрик»
ІІІ. РОБОТА НА КАРТКАХ
V. РЕФЛЕКСІЯ
VI. ЗАПОВНЕННЯ ЩОДЕННИКА ВРАЖЕНЬ (орієнтовні теми)
- Моя улюблена рослина;
- Якби я був садівником, я б виростив…
- У мене на городі…
Презентація робіт на змінному стенді « ТВОРИМО»
1