Урок у 1му класі «Я і моя сім’я », заняття №9, Світ чекає крилах

Про матеріал
Урок у 1му класі «Я і моя сім’я », заняття №9, Світ чекає крилатих. Вправи, завдання, розробка уроку
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 1му класі

з теми: «Я і моя сім’я », заняття №9

Підготувала і провела вчитель англійської мови Супрун І.Ю.

 

Мета уроку: Сприймання нового матеріалу.

                       Опрацювання сприйнятого матеріалу.

 

Завдання:

  1. Освітні:
  •      Формування ключових і предметних компетентностей.
  •      Формування готовності до міжкультурної компетенції.

 

2. Розвиваючі:

  •      Розвиток здатності до самовираження засобами англійської мови.
  •      Розвиток вміння працювати з різними джерелами інформації.

 

3. Виховні:

  •      Формування культури спілкування у різних формах і видах діяльності.
  •      Морально-етичне виховання дитини мовними засобамию

 

Оснащення: проектор з екраном, роздатковий матеріал, робочий зошит.



 

 

 

 

 

 

 


Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент (6 хв).

Привітання (2 хв)

 

Учитель: - The bell has gone. Stand up, please.

Good morning! 

Учні: - Good Morning!

Учитель: Діти, ми продовжуємо вивчати англійську мову. Let’s sing the song together! Перегляд відео ‘Good morning, good night!’

 

  1. Мовленнєва зарядка (бесіда за питаннями) та фонетична зарядка (відпрацювання звуків) (2 хв).

 

Учитель: So, ‘How are you today?’ Давайте розберемо, що вона означає.

 

  • Робота над артикуляцією звуків [ k ], [əʊ]
  • На дошці прикріплені емоції у вигляді квіточок. Учні підходять, прикріплюють прищепку до настрою, який у них. Потім ланцюжком запитують один у одного ‘How are you?’ та повна відповідь ‘I am …, thank you’.

 

  1. Ознайомлення з назвою, тематикою та задачами уроку (1 хв).

 

Учитель: Сьогодні на уроці ми ще раз дізнаємось як кого звати, дізнаємось як звати членів родини англійською мовою, а також повторимо кольори. Давайте починати! Let’s start!

 

  1. Основна частина уроку № 1 (15 хв)

 

  1. Відпрацювання пройденого матеріалу (3 хв)

 

Учитель: Діти, мій помічник «Лаксик» ще не вивчив ваші імена. Давайте йому нагадаємо.

 

  • Вчитель запитує ‘What is your name?’, учні відповідають ‘My name is …’. Діалог відбувається так: вчитель кидає м’ячик-помічник учневі, у кого він у руках, той і відповідає.

 

  1. Введення нових ЛО (6 хв).

 

  • Робота з аудіозаписом: 5-42-1

me, sister, brother,

father, mother,

grandfather, grandmother,

  • за бажанням – їх відповідників (mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa)
  • Робота над артикуляцією звуків [ɪ] та [i:] (пошук відповідних фото артикуляцій, відпрацювання вимови, пошук слів з відповідними звуками серед нових ЛО)
  • Учням пропонується скласти речення про кольори кожного члена родини роботів

Відповіді: I am white. Mother is pink. Father is green. Sister is red. Brother is blue. Grandfather is black. Grandmother is yellow.

  • Вивчення слів, що вказують на об’єкт he/she та практикування їх на вивчених членах сім’ї: He is a father. She is a sister.

 

  1. Формування мовленнєвої компетенції (4 хв).

 

  • Повторення назв членів сім’ї (словами або реченнями)
  • Знизу намальовані дівчинка і хлопчик. Дитина позначає свою стать і доєднує тих членів сім’ї, які в неї є.
  • Учні розповідають про себе: I am a boy. My name is… I have got a family. I have got a father…
  • Робота з піснею We Are Family Song

 

4) Фізкультхвилинка (2 хв)

Учитель: Now, it’s time to have fun! Stand up! Repeat after me!

Hands up! Hands down!

Hands on the hip! Sit down!

Stand up! Hands to the sides!

Bend left! Bend right!

One, two, three, hop!

One, two, three stop!

  • Вчитель виконує вправи, учні повторюють. Руханка виконується тричі, кожного разу збільшується темп.

 

  1. Основна частина уроку № 2 (14 хв).
  1.  Відпрацювання нового лексичного та фонетичного матеріалу. Введення нових ЛО.

 

Вправа 1 (4 хв).

  • Робота з аудіозаписом 5-43-1

short, tall

- Робота над звуком [ʃ] у вивчених словах, вправи на розпізнавання звука у словах (напр., «Злови звук»)

- Учні розфарбовують зображення роботів кольорами, які вивчили, а потім описують: He is a tall green robot. He is a father.

- За наявності часу: справа і зліва учні домальовують інших членів сім’ї роботів, розфарбовують їх та описують.

 

Вправа 2 (3 хв).

- Робота з аудіозаписом: 5-43-2

It is a tall yellow robot.

It is a tall pink robot.

It is a short black robot.

It is a tall green robot.

It is a short white robot.

- Учні слухають аудіозапис, позначають зображення робота, про якого почули і визначають: It is a boy/girl.

- Робота в парах: один учень описує робота, інший - вгадує.

  1. Розвиток мовленнєвої компетенції. Закріплення граматичної конструкції (5 хв).

 

  • В парку гуляють члени однієї сім’ї. Їх потрібно описати і віднайти.
  • - Вчитель або учень описує членів сім’ї – інші учні знаходять і обводять зображення: He is a tall grandfather. She is a short sister. She is a tall grandmother.
  • - Інших членів сім’ї діти називають самостійно.

 

 

  1. Підведення підсумків уроку (2 хв).

 

Учитель: I’d  like  to  say  that  you  were  perfect. We have done a lot and learned a lot. The lesson is over. Goodbye!

  • Вчитель ще раз проходить і переглядає роботу учнів в зошитах на уроці. Потім учні встають з-за парт. Прощаються.

 

                

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2023
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку