КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Контрольна робота з теми Тварини»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: Контрольна робота з теми «Тварини»
Мета: навчальна: провести підсумкове тестування знання лексики, письма, граматичного матеріалу по темі «Тварини»;
розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу та мислення на уроці;
виховна: виховувати любов до природи, доброзичливість, працьовитість.
Тип уроку: урок перевірки та корекції знань, умінь, навичок..
Обладнання: завдання для контрольної роботи.
Stand up, please! Учні та учитель вітають один одного віршем “My monkey is clever”. Dear children, today we have a test. Good luck!
1. Постав на місці пропусків слова з рамки.
clever |
strong |
beautiful |
fat |
|
|
|
|
A________________hippo. |
A_____________lion. |
||
A______________elephant. |
A__________rabbit. |
2.Дай відповідь на запитання.
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
3. Постав літери в правильному порядку
|
eahd_______ |
|
elg_______ |
|
anhd_______ |
|
rae________ |
4. З’єднай лінією малюнок зі словом.
|
|
|
|
|
monkey |
tiger |
fox |
crocodile |
giraffe |
1. Постав на місці пропусків слова з рамки.
fast |
long |
short |
fat |
|
|
|
|
A________________snake |
A_____________pig |
||
A______________kangaroo. |
A__________puppy. |
2.Дай відповідь на запитання.
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
What’s this? It’s a__________
|
|
3. Постав літери в правильному порядку
|
atil_______ |
|
esno_______ |
|
yee_______ |
|
tofo________ |
4. З’єднай лінією малюнок зі словом.
|
|
|
|
|
elephant |
frog |
lion |
rabbit |
snake |
Повторити улюблений вірш або пісню. Повторити назви тварин. Goodbye!