КТП складене відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко; з зазначенням ключових і предметних компетентностей.
КТП з англійської мови для 4 класу на ІІ семестр за підручником Карп’юк О. Д. – 2021 (3 год) 2022/2023н.р.
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я. Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя
ТЕМА 4. HEALTH AND BODY CARE (16 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
__ (1)
|
|
Вміти дати відповіді на питання до тексту, розіграти діалоги за темою. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Здоровий спосіб життя Лізі». |
|
|
Ex.2,p.70 Ex.3,p.70-71
|
Ex.2,p.70 |
Ex.1,p.70 Ex.5,p.71 Ex.6,p.71 |
Ex.1,p.56WB Ex.4,p.71 Ex.3,p.57WB |
|
Ex.2,p.56WB |
__ (2)
|
|
Вміти розповісти про свої звички в харчуванні, та звички своїх друзів, розуміти прочитане. |
Усна взаємодія за темою «Здорові звички». |
apples, hamburgers, milk, chocolate, water, cola, lollipops, spinach back, knees, fingers, legs, eyes, arms, toes |
What do you do for your body? |
Ex.6,p.72 Ex.5,p.57WB |
Ex.2,p.72 Ex.4,p.72 |
Ex.1,p.72 Ex.3,p.72 |
Ex.5,p.72 Ex.4,p.57WB Ex.4,p.57WB |
|
Ex.6,p.57WB |
__ (3) |
|
Вміти давати відповіді на питання за темою усно і письмово. |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Шкільний фітнес клуб. Ранкові процедури». |
|
What’s the name of the club? Who is it for? When is it? Do you need special clothes?
|
Ex.1,p.73 |
|
Ex.1,p.73 |
Ex.2,p.73 Ex.4,p.74 Ex.2,p.58WB |
Ex.3,p.74 Ex.1,p.58WB |
Ex.3,p.58WB |
__ (4)
|
|
Розуміти запитання та давати відповіді, вміти пояснити прислів’я. |
Використання модальних дієслів в усній взаємодії за темою «Гігієна ротової порожнини. Перша медична допомога». |
|
You should… |
Ex.4,p.75 Ex.5,p.75 Ex.1,p.59WB
|
Ex.2,p.75 |
Ex.1,p.75 Ex.2,p.75 Ex.3,p.75 |
Ex.1,p.59WB Ex.2,p.59WB
|
|
Ex.3,p.59WB
|
__ (5)
|
|
Знати лексику з теми, створювати діалоги. |
Введення нових лексичних одиниць за темою «Хвороби та їх симптоми». |
stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg, feel sick |
What’s the matter…? Let’s call the doctor.
|
Ex.1,p.76 Ex.3,p.77
|
|
Ex.2,p.76
|
Ex.1,p.60WB
|
Ex.4,p.77
|
Ex.2,p.60WB
|
__ (6) |
|
|
Усна взаємодія за темою «Хвороби та їх симптоми». |
|
|
Ex. 1, p. 60 WB |
Ex.2,p.76 |
Dialogues Ex.5,p.77 |
|
|
Повторити діалог |
__ (7)
|
|
Розповідати про хвороби, розігрувати діалоги. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Що з тобою трапилось?» |
|
What do you do when you have got ...? When I have got ..., ... |
Ex.1,p.78
|
Ex.1,p.78
|
Ex.4,p.78
|
Ex.3,p.78 Ex.1,p.61WB
|
Ex.2,p.78
|
Ex.2,p.61WB
|
__ (8)
|
|
Вміти розуміти прочитане, спілкуватись за темою. |
Усна взаємодія за темою «На прийомі у лікаря». |
|
Open your mouth. Should I go to school tomorrow? Next, please. What’s the matter with you? I’ve got a ...
|
|
Ex.1,p.79
|
Ex.1,p.79 Ex.4,p.79
|
Ex.2,p.79 Ex.1,p.62WB
|
Ex.3,p.79
|
Ex.2,p.62WB
|
__ (9)
|
|
Вміти працювати в парах за темою уроку, відповідати письмово на питання. |
Використання вивчених мовленнєвих зразків в усній взаємодії за темою «Застуда». |
I’ve got a runny nose. paper tissues, hanky, towel |
Who has got a cold? Has he got a runny nose? What’s the matter with his head? I’ve got a sore throat.
|
Ex.1,p.80
Ex.3,p.63WB
|
Ex.2,p.80
|
Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
Ex.5,p.80 Ex.3,p.63WB
|
|
Ex.4,p.63WB
|
__ (10)
|
|
Розуміти прочитане, вміти написати листа другу. |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Дбай про своє здоров’я». |
give medicine, catch a cold, have the flu, have a bad tooth, cold, headache, fit, doctor, healthy, flu, felt, care, medicine |
How did you feel? What did you do?
|
Ex.1,p.81
|
|
Ex.2,p.81
|
Ex.3,p.81 Ex.1,p.64WB
|
|
Ex.3,p.64WB
|
__ (11) |
|
Вміти розповісти за допомогою простих слів і кліше про турботу про своє здоров’я. |
Усне продукування за темою «Як я піклуюся про своє здоров’я». |
|
What should you do to keep fit? |
|
|
Monologue |
Ex.4,p.81 Ex.2,p.64WB |
|
Повторити розповідь |
__ (12)
|
|
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Лука у лікаря». |
|
|
Ex.1,p.82
|
Ex.1,p.82
|
Ex.2,p.83
|
|
|
Ex.1,p.65WB
|
__ (13)
|
|
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту. |
Усна взаємодія за темою «Мій візит до лікаря». |
|
|
|
|
Ex.4,p.84
|
Ex.3,p.84
|
Ex.5,p.84
|
Ex.2,p.65WB
|
__ (14)
|
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Здоров’я та догляд за тілом». |
in a doctor sick for help fit first aid a stomach ache a leg medicine a finger ill a cold |
|
Ex.3,p.85 Ex.1,p.66WB
|
|
Ex.1,p.85 Ex.3,p.85
|
Ex.1,p.66WB Ex.2,p.66WB Ex.4,p.68WB Ex.5,p.68WB Ex.6,p.68WB Ex.7,p.69WB |
Ex.2,p.85 Ex.4,p.86 Ex.6,p.86
|
Ex.3,p.66WB Ex.8,p.69WB
|
__ (15)
|
|
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностична робота №4. |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
__ (16) |
|
Зробити постер ‘Health"
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Здоров’я та догляд за тілом». |
cold, earache, toothache, bad leg, headache, dentist, doctor, stomach ache, medicine |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
за завданням вчителя |
Тематична |
|||||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя
ТЕМА 5. THE WORLD OF NATURE (16 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
__ (1)
|
|
Вміти написати листа другу |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Зима в Україні». |
ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes |
did not = didn’t |
Ex.2,p.88
|
Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
|
Ex.1,p.70WB Ex.2,p.70WB
|
|
Ex.3,p.70WB
|
__ (2)
|
|
Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді. |
Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Розваги взимку». |
ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes |
did not = didn’t |
|
|
|
Ex.3,p.89 Ex.4,p.89
Ex.4,p.71WB |
Ex.5,p.89
|
Ex.5,p.71WB
|
__ (3)
|
|
Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення. |
Використання вищого ступеня порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Погода взимку». |
say - said write - wrote cold - colder than
|
It’s nicer than… |
Ex.2,p.90
|
Ex.1,p.90
|
Ex.1,p.90
|
Ex.3,p.90 Ex.1,p.72WB
|
|
Ex.2,p.72WB
|
__ (4)
|
|
Вміти розповісти про свою улюблену пору року. |
Усна взаємодія за темою «Улюблена пора року». |
say - said write - wrote cold - colder than
|
What is your favourite season? What season don’t you like? |
|
|
Ex.5,p.91
|
Ex.4,p.91 Ex.1,p.73WB Ex.2,p.73WB |
Ex.6,p.91
|
Ex.3,p.73WB
|
__ (5)
|
|
Знати лексику з теми уроку, читати та розуміти діалоги з новими словами. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Різноманітні місця на землі». |
ocean, tropical forest, Earth, poles, dry, plant |
What are you reading..? What places? Oh, really? |
Ex.2,p.92
|
Ex.1,p.92 Ex.3,p.92
|
|
Ex.1,p.74WB Ex.2,p.74WB
|
|
Ex.3,p.74WB
|
__ (6)
|
|
Вміти утворити найвищий ступінь порівняння прикметників, складати речення. |
Використання найвищого ступеня порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Різноманітні місця на землі». |
the biggest river, the highest mountain, the shortest month, the sunniest season, the happiest holiday |
cold - the coldest large - the largest cold - the coldest big - the biggest
|
|
|
Ex.5,p.93
|
Ex.4,p.93 Ex.6,p.93
Ex.1,p.75WB
|
|
Ex.2,p.75WB
|
__ (7)
|
|
Вивчити слова за темою, вміти прочитати текст з розумінням прочитаного. |
Введення нових лексичних одиниць за темою «Ліси та пустелі». |
polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy |
|
Ex.2,p.94
|
Ex.1,p.94 Ex.2,p.94
|
|
Ex.1,p.76WB
|
Ex.3,p.94
|
Ex.2,p.76WB
|
__ (8)
|
|
Вміти скласти речення, використовуючи вивчену лексику. |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Ліси та пустелі». |
polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy |
|
|
|
Ex.4,p.95
|
Ex.5,p.95 Ex.1,p.77WB
|
|
Ex.2,p.77WB
|
__ (9)
|
|
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту. |
Використання неправильних форм множини іменників на означення тварин в усній взаємодії за темою «На фермі». |
sheep – sheep farmhouse mouse –mice garden, roof goose - geese |
|
Ex.2,p.96
|
Ex.1,p.96 Ex.2,p.96
|
|
Ex.1,p.78WB Ex.2,p.78WB Ex.3,p.78WB Ex.4,p.79WB |
Ex.3,p.97 Ex.4,p.97
|
Ex.5,p.79WB
|
__ (10)
|
|
Знати нові слова, читати текст з розумінням прочитаного. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Ферма дядька Фреда». |
field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous |
beautiful - more beautiful than good - better bad - worse |
Ex.2,p.98
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.98
|
|
Ex.4,p.99 Ex.1,p.80WB
|
|
Ex.2,p.80WB
|
__ (11)
|
|
Вміти утворити вищий ступінь порівняння за допомогою more, знати виключення, вміти працювати в парах. |
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «На фермі дядька Фреда». |
field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous |
beautiful - more beautiful than good - better bad - worse |
Ex.6,p.100
|
|
Ex.7,p.100
|
Ex.5,p.100 Ex.1,p.81WB Ex.2,p.81WB Ex.3,p.81WB Ex.4,p.82WB |
|
Ex.5,p.82WB
|
__ (12) |
|
Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення. |
Введення нових лексичних одиниць за темою «Тварини та комахи». |
chameleon insect tongue lizard chimpanzee great white shark owl |
interesting - the most interesting good - the best bad - the worst |
Ex.2,p.101 |
Ex.1,p.101 Ex.2,p.101 |
|
Ex.1,p.83WB Ex.2,p.83WB |
|
Ex.4,p.84WB |
__ (13)
|
|
Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення. |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Тварини та комахи». |
chameleon insect tongue lizard chimpanzee great white shark owl |
interesting - the most interesting good - the best bad - the worst |
Ex.3,p.101-102
|
|
|
Ex.3,p.101 Ex.3,p.83WB
|
Ex.4,p.102
|
Ex.5,p.84WB
|
__ (14)
|
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Світ природи». |
shorter, faster, thinner, more interesting, longer, fatter, more intelligent, more beautiful |
What are the driest places on Earth? What is the weather like? What do you see? What do you hear? |
Ex.2,p.103 Ex.4,p.104
|
|
Ex.1,p.103 Ex.5,p.104 Ex.6,p.104
|
Ex.3,p.103 Ex.1,p.85WB Ex.2,p.85WB Ex.3,p.86WB Ex.4,p.86WB Ex.5,p.87WB |
|
Ex.6,p.87WB
|
__ (15)
|
|
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностична робота№5
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
__ (16)
|
|
Створити проєкт «My favourite animal» |
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Світ природи». |
|
|
|
|
Ex.1,p.105
|
Ex.2,p.105
|
|
за завданням вчителя |
Тематична |
|||||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими ТЕМА 6. ON THE MOVE (16год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
__ (1)
|
|
Знати нову лексику, працювати в парах. |
Введення нових лексичних одиниць за темою «Подорожуймо!» |
by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip
|
|
Ex.1,p.106
|
Ex.1,p.106
|
Ex.2,p.106
|
Ex.1,p.88WB
|
|
Ex.2,p.89WB
|
__ (2)
|
|
Складати речення з прикметниками в вищому і найвищому ступенях порівняння. |
Використання вивчених мовленнєвих зразків в усній взаємодії за темою «Види транспорту». |
by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip |
the fastest more comfortable the most exciting the slowest more interesting the most pleasant nicer
|
|
|
Ex.3,p.107
|
Ex.3,p.89WB
\
|
|
Ex.4,p.89WB
|
__ (3)
|
|
Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику. |
Усна взаємодія за темою «Чи ти їдеш до школи автобусом? – Так./ Ні.» |
|
Do you go to school by bus? Over the mountains, Over the plains…
|
|
Ex.3,p.108
|
|
Ex.1,p.108 Ex.2,p.108 Ex.1,p.90WB
|
|
Ex.2,p.90WB
|
__ (4)
|
|
Розуміти почуту інформацію. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорож потягом». |
arrive, leave, platform, information desk, |
|
Ex.1,p.109
|
Ex.1,p.109 Ex.2,p.109
|
|
Ex.1,p.91WB Ex.2,p.91WB
|
|
Ex.3,p.91WB
|
__ (5)
|
|
Знати займенники, складати речення, заміняючи іменники займенниками. |
Використання особових займенників в усній взаємодії за темою «Подорож потягом». |
I — me he — him she — her it — it we — us you — you they — them |
|
|
|
Ex.3,p.110
|
Ex.4,p.110 Ex.5,p.110 Ex.1,p.92WB
|
|
Ex.2,p.92WB
|
__ (6)
|
|
Знати нові слова, вміти отримати інформацію з тексту. |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Навіщо подорожувати?» |
ticket passenger suitcas |
|
Ex.2,p.111
|
Ex.1,p.111 Ex.2,p.111
|
|
Ex.3,p.111
Ex.1,p.93WB |
|
Ex.2,p.93WB
|
__ (7)
|
|
Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож. |
Усна взаємодія за темою «Навіщо подорожувати?» |
ticket passenger suitcas |
|
|
|
Ex.5,p.112
|
Ex.4,p.112 Ex.1,p.94WB
|
|
Ex.2,p.94WB
|
__ (8)
|
|
Знати нову лексику, вміти грати в гру за ролями з теми уроку. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорожі» |
luggage ticket office timetable board bus station airport |
When does the train to Kyiv leave? It leaves at… |
|
Ex.1,p.113
|
|
Ex.3,p.94WB
|
Ex.2,p.113
|
Ex.4,p.95WB
|
__ (9)
|
|
Вміти розігрувати діалоги, використовуючи вивчені слова. |
Використання питальних слів how, when, where, what who в усній взаємодії за темою «Подорожі». |
How When Where What Who |
I would like a ticket to London, please. How much is the ticket? |
Ex.5,p.114
|
|
|
Ex.1,p.96WB
|
Ex.3,p.114 Ex.4,p.114
|
Ex.2,p.96WB
|
__ (10)
|
|
Вміти зрозуміти почуту інформацію. |
Усне продукування за темою «Моя подорож». |
tram trolleybus |
How can we get to the railway station? You can take a ... Or you can catch a ... |
|
Ex.1,p.115 Ex.2,p.115
|
Ex.2,p.115 Ex.4,p.115
|
Ex.3,p.115 Ex.1,p.97WB
|
|
Ex.2,p.97WB
|
__ (11)
|
|
Вміти дати відповіді на питання до тексту, знати відомі місця Лондона. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Визначні місця Лондона». |
the London Eye Picadilly Circus Madame Tussauds museum the Houses of Parliament open-top bus Oxford Street |
|
|
Ex.1,p.116 Ex.4,p.116
|
Ex.5,p.117
|
Ex.3,p.116 Ex.1,p.98WB
|
Ex.2,p.116
|
Ex.2,p.98WB
|
__ (12)
|
|
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту |
Продукування навичок зорового сприймання за темою «На залізничному вокзалі». |
miss need railway station |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118 Ex.4,p.119
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.99WB
|
|
Ex.2,p.99WB
|
__ (13) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Аеропорт Хітроу» |
|
|
Ex.5,p.122 Ex.6,p.122 |
Ex.5,p.122 |
Ex.4,p.101 WB |
Ex.7,p.122 Ex.5,p.101WB |
|
Ex.7,p.102WB |
__ (14)
|
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «On the Move» |
Some people go by ... Some go by ... Did you travel by ... last summer? Yes, I did. / No, I didn't. |
|
Ex.3,p.121 Ex.4,p.121
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120
|
Ex.1,p.100WB Ex.2,3 p.100 WB
|
|
Ex.6,p.102WB
|
__ (15) |
|
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностична робота №6 |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
__ (16)
|
|
Виготовити постер “My Favourite Way of Travelling”
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій улюблений засіб пересування». |
Who do you like to travel with? What transport do you prefer? Why do you like this way of travelling? What do you like to do when you travel? Where do you want to travel to? |
|
Ex.1,p.123
|
|
|
Ex.2,p.123
|
Ex.3,p.123
|
за завданням вчителя
|
Тематична |
|||||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я. Тема 7. Повторення вивченого матеріалу (11 год) |
|||||||||||
__ (1) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання прислівників частоти в усній взаємодії за темою «Мої рутинні справи». |
|
|
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити тему «Мої рутинні справи». |
__ (2) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання теперішнього тривалого часу в усній взаємодії за темою «Я граю в гру зараз». |
|
What are you doing now? – I am playing football? |
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити правила, виконати завдання у зошиті. |
__ (3) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання структури there is/there are в усній взаємодії за темою «Наш будинок». |
|
Is there a bathroom in your house/ flat? – Yes, there is/ |
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити тему «Наш будинок». |
__ (4) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Моя кімната». |
|
My room is bigger than my friend’s room. |
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити тему «Моя кімната». |
__ (5) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання вивчених модальних дієслів в усній взаємодії за темою «Турбота про здоров’я». |
|
You should take care of your teeth. |
|
Текст на вибір вчителя https://learnenglishkids.britishcouncil.org/
|
Dialogues |
Short test |
|
Повторити тему «Турбота про здоров’я» |
__ (6) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Писемне продукування: лист до друга за темою «Мій улюблений засіб пересування». |
|
|
|
Текст на вибір вчителя https://learnenglishkids.britishcouncil.org/
|
Dialogues |
Short email |
|
Повторити тему «Види транспорту» |
__ (7) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання питальних слів how, when, where, what, who в усній взаємодії за темою «Подорож». |
|
When do you usually travel? How are you going to go to Lviv? What are you going to do there?
|
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити тему «Подорож». |
__ (8) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Використання майбутнього простого часу в усній взаємодії за темою «Мої плани на літо». |
|
Will you visit your grandparents in summer? – Yes, I will. / No, I won’t. |
|
Текст на вибір вчителя |
Dialogues |
Short test |
|
Повторити правила, виконати завдання у зошиті. |
__ (9) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Усне продукування за темою «Мої плани на літо». |
|
|
|
Текст на вибір вчителя |
Monologue |
Short test |
|
Повторити тему «Мої плани на літо». |
__ (10) |
|
Виготовити постер «My Plans for Summer Holidays». |
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мої плани на літо» |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
__ (11) |
|
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |