30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок у 8 класі "Квадратні корені"

Про матеріал

Розробка уроку з алгебри. Вправи підібрани так, щоб була змога повторити основне з теми "Квадратні корені.Розв*язування вправ". Завдання розраховані на різнорівневі рівні.

Перегляд файлу

Тема: «Розв’язування вправ з теми «Квадратні корені і дійсні числа»

Мета:

  • Узагальнити та систематизувати знання, отримані учнями в процесі вивчення теми, тобто вміння виконувати вправи на обчислення виразів з коренями, розв’язувати рівняння з коренями, відрізняти раціональні та ірраціональні числа;
  • повторити і закріпити набуті вміння та навички по застосуванню властивостей квадратного кореня при розв’язуванні завдань, по використанню перетворень: винесення множника з під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу, по скороченню дробів з коренями та по застосуванню формул скороченого множення для кореневих виразів; удосконалити їх і, тим самим, підготуватися до контрольної роботи;
  • формувати вміння застосовувати отримані знання до розв’язування нестандартних практичних задач;
  • розвивати прийоми розумової діяльності, пам’яті, відпрацювати уважність,  наполегливість, швидкість в розрахунках;
  • виховувати відповідальність, самостійність, вміння працювати в команді, поважати один одного.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова, робота в парах.

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер, екран, роздаткові матеріали.

                          Хід уроку

1 Організаційний момент

2. Перевірка домашнього завдання

Усний опрос:

  1. Дати означення квадратного кореня з числа а.
  2. З яких чисел існують квадратні корені?
  3. Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
  4. Дати означення арифметичного квадратного кореня.
  5. Записати знак квадратного кореня.
  6. Як називається вираз, що записується під знаком квадратного кореня?
  7. Як називається дія обчислення квадратного кореня?
  8. Обчислити: Пушкар2.png .
  9. Обчислити: Пушкар3.png.
  10. Обчислити: Пушкар4.png .
  11. Обчислити значення арифметичного кореня: Пушкар5.png

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

Зібратися разом — це початок.

Залишитися разом — це прогрес.

Працювати разом — це успіх.

Г. Форд

III. Актуалізація опорних знань

     Учитель. На попередніх уроках ми вивчали квадратні корені, їх властивості та дії з коренями. Сьогодні разом повторимо та узагальнимо вивчений матеріал.

1. Подумайте, обчисліть усно:

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image004.png

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image005_1.png

  1. Самостійне виконання завдання(хто з учнів виконає першим і прокоментує отримає відповідний бал)

Спростити вираз:

а) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_19.gif

б) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_20.gif

В нас зустрічаються два числа 26 і 50. Коли вийшов «Кобзар» Шевченкові було 26 років. А дану книгу видано 50 - ма мовами світу.

  1. Усна робота. Метод «Експрес - тест»
  1. Виберіть рівняння коренями, якого є числа 2 і - 2

а) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_21.gif; б) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_22.gif; в) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_23.gif; з) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_24.gif; і) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_25.gif;

2. Обчисліть: https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_26.gif

а) 64; п) 80; о) 86; т) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_27.gif; г) 16;

3. Скільки коренів має рівняння https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_28.gif;

а) 1; б) жодного; п) 2; в) нескінченна множина; а) 3;

4. Число https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_29.gif знаходиться між числами

а) 5 і 6; б) 6 і 7; о) 7 і 8; в) 8 і 9; і) 7 і 6;

5. Знайти значення виразу https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_30.gif

а) 6; б) 5; т) 7; в) 8; о) 9;

6. Знайдіть корені рівняння https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_31.gif

а) 5; з) 3; о) 2; т ) 10 і) 9

7. Значення https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_32.gif дорівнює

а) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_33.gif; б) ) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_34.gif т ) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_35.gif; і ) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_36.gif п) https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/kydwetc_37.gif.

 

IV. Формування умінь і навичок

     1. Порівняти числа:

а) https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image026.png;

б) https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image027_0.png;

2.     Спростити вираз:

3. Відновити запис:

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image023_0.png;

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image024.png;

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/image025_0.png.

4.Розв’язування задач з нестандартним рішенням

Обчислити: м

Обчислити:

V Підсумки уроку

Вправа «Мікрофон»

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Інкл
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку