Баскетбол
Тема. Удосконалення технічних і тактичних взаємодій під час гри в баскетбол.
Завдання: 1. Сприяти технічних і тактичних взаємодій під час гри в баскетбол.
2. Сприяти розвитку спритності, швидкості, витривалості.
3. Виховувати інструкторські навички та міжособисті стосунки.
Обладнання: баскетбольні м'ячі.
№ п/п |
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Шикування. Повідомлення завдань уроку. Замір ЧСС. Виконання стройових команд. Ходьба, біг у повільному темпі. Загальнопідготовчі вправи. |
Під час виконання стройових вправ слідкувати за чіткістю та правильністю виконання. |
ІІ |
1. Гра на вдосконалення рухових навичок у баскетболі “Квач у трійках”. Кидки із шістьох точок. |
Диференціація учнів на пасивних та активних. Учні розподіляються на чотири групи. У кожній групі обирають лідера. |
2. Технічні й тактичні взаємодії гравців: 1) із персональним захистом; 2) із зонним захистом. |
Усі групи об'єднані спільною навчальною метою. Спільними зусиллями кожна група працює над завданням, роблячи висновки щодо раціональних прийомів. |
|
3. Вправи для розвитку рухових якостей згідно з особистими можливостями: 1) “човниковий” біг; 2) стрибок у довжину з місця; 3) стрибок у висоту; 4) передача м’яча. |
|
|
|
Виконати вправи на відновлення дихання. Підсумок уроку: 1) експрес-опитування; 2) “мікрофон”; 3) звіт звільнених від уроку учнів за протоколами. Домашнє завдання. |
Вправи виконують у вільному положенні. Фронтальна технологія інтерактивного навчання: надається по черзі можливість висловити свою думку чи позицію, зробити висновки стосовно виконання завдань. Висловити свою думку з приводу виконання завдань групами та вказати на те, що треба було зробити для покращення результатів. Подякувати за роботу на уроці та висловити свою думку щодо опрацьованої теми. |