Урок уитання, 2 клас НУШ Як лопату вчили працювати "

Про матеріал
Мета. Формувати в учнів навичку повноцінного читання. уміння сприймати текст як спосіб збагачення соціального досвіду, вміння працювати з інформацією в різних джерелах; розвивати вміння аналізувати усну та письмову інформацію, володіти діалоговою формою мовлення, сприймати й практично розрізняти художні тексти; формувати відчуття родини як частини українського народу, виховувати дбайливе ставлення до батьків. До уроку додається презентація
Перегляд файлу

Тема. Оповідання «Як лопату вчили працювати» за В.Сенцовським. Опрацювання прислів’їв у рубриці «У народі кажуть»

Мета. Формувати в учнів навичку повноцінного читання. уміння сприймати текст як спосіб збагачення соціального досвіду, вміння працювати з інформацією в різних джерелах; розвивати вміння аналізувати усну та письмову інформацію, володіти діалоговою формою мовлення, сприймати й практично розрізняти художні тексти; формувати відчуття родини як частини українського народу, виховувати дбайливе ставлення до батьків.                                                                                                                              Хід уроку                                                                                    І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (Слайд 2)

Все в довкіллі я згадаю,

З добрим ранком привітаю

Землю нашу барвінкову,

Рідну солов’їну мову,

Милу серцю Україну,

Рідну нашу Батьківщину.

ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА  ТА ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  1. Робота з таблицею Шульте (Слайд 3)
  2. Розгадування ребусів (Слайд 4)
  3. Читання прислів’їв (Слайд 5)
  4. Визначення основної думки попередньо вивчених творів (з опорою на прочитані прислів’я) (Слайд 6)

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

 - Сьогодні ми продовжимо читати твори про сімю та працю в родині.

ІV. РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ (Слайд 7)

  1. Опрацювання загадки

Хто нас, діток, міцно любить?

 Хто нас ніжно так голубить?

Як ми хворі — цілі ночі

Не стуляє свої очі.

  1. Читання мовчки, рахуючи водночас до 10
  2. Бесіда за прочитаним

- Про що прочитали?

- До якого жанру належить текст?

- Чому?

- Це загадка віршована чи прозова? Доведіть

( учні відшукують римовані слова)      1.3 Читання загадки вголос                                                                                     1.4 Бесіда «Як я піклуюся про свою маму»

(Слайд 8)

2.Розвиток швидкісного читання                                   2.1 Читання оригінального тексту ланцюжком                                                                                                                              Важливий урок                                                                                                   Сьогодні в Тетянки захворіла мама. У неї жар, нежить, болить голова.                     Спочатку  дівчинка дуже занепокоїлась. Але потім згадала, що у школі вчителька розповідала як треба поводитися, коли люди хворіють грипом.                             Донечка дбайливо вибрала для матусі найкращу тарілку, горнятко і ложку. Вона знала, що для хворого потрібен окремий посуд. А ще дівчинка повитирала пилюку в квартирі, протерла підлогу,  провітрила кімнату.                              Мама прокинулась. Дівчинка одягнула медичну маску і зайшла у кімнату до мами.                                                                                                                                                                        - Мамочко, я дуже тебе люблю, одужуй швидше – прошепотіла Тетянка.                                                                                                                                                                                       Пройшло кілька днів і мама одужала. Вона була вдячна донечці за допомогу.

  1.  Бесіда за прочитаним             1. Що трапилось у сім’ї Тетянки?

2. Про що згадала дівчинка?

3. Як вона допомагала мамі одужати?

4. Чому Тетянка одягнула медичну маску?                    5. За що була вдячна мама донечці?

 2.3 Читання тексту без пробілів ланцюжком

 2.4 Відновлення деформованого тексту з прихованою нижньою частиною у групах

ФІЗХВИЛИНКА «Смішарики» (Слайд 9)

3.Робота над оповіданням «Як лопату працювати вчили» (Слайд 10)

  1. Вправа «Передбачення»

- Яку назву має оповідання?

- Про що йтиметься?

- Як це повязати з темою «Родина»?

  1. Робота зі словами (Слайд 11)

- Складання павутинки слів

- Вправа «Блискавка»

  1. Читання тексту вчителем
  2. Читання учнями напівголоса
  3. Вибіркове читання
  4. Читання частини тексту в особах  
  1. Виконання творчого завдання

Бесіда за малюнками підручника

V. Підсумок уроку (Слайд12)                      Виконання пісні «А чому?»

                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мілус Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
1365
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку