Урок " Україна-частина Європи"

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з курсу " Я досліджую світ" до підручника я досліджую світ ( Т. Воронцова, В. Пономаренко, О. Хомич, І. Гарбузюк, Н. Андрук) за матеріалами авторів підручника
Перегляд файлу

Тема: Україна — частина Європи

Мета: Розширити уявлення учнів про Україну, формувати цікавість до символіки, винаходів та рекордів українців, розвивати громадянську позицію та любов до Батьківщини.

Результати навчання. Наприкінці заняття учні:  розповідають про Україну, як про частину Європи;  називають державні символи України;  розповідають про рекорди та винаходи українців.

Хід уроку:

І. Ранкове коло

Привітання. (слайд 1)

Доброго ранку! Діти, погляньте на екран, з нього сьогодні вам посміхається та дарує своє тепло сонечко, тож давайте і ми посміхнемося йому, а тепер мені, а тепер один одному та нашим гостям і привітаємося з ними. А тепер станемо в коло і привітаємо один одного.

(Діти хором промовляють привітання.)

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Усмішки даруєм та добрі слова!

ІІ. Синоптичне повідомлення

Синоптичне повідомлення. Данііл ми тебе слухаємо.

Сьогодні 12 грудня день тижня вівторок, на дворі….

Діти, з яких цифр складається число 12(З 1та 2)

Якщо до 1+2 то отримаємо(3)

Назвіть числа сусіди 12(11 та 13)

Це парне чи непарне число?(парне)

Чи можна назвати 12 круглим числом? (ні)

Назвіть дні сусіди вівторка (понеділок та середа)

А що ви знаєте про грудень?(це перший місяць зими, та 12 місяць року)

ІІІ. Зворотний зв’язок із минулим заняттям

Дітки, а  про що ми говорили на минулому уроці? (відповіді дітей). А чи входить до європейської спільноти  Україна?

ІV. Групова вправа.

(Напишіть на дошці великими літерами слово «Україна» і роздайте кожному учню жовтоблакитне сердечко (додаток 1).)

 Діти, кожен з вас зараз тримає у руці сердечко. На дошці ви бачите надпис «Україна» зараз добре подумайте, та по-черзі підійдіть до дошки, та назвіть слово з яким у вас асоціюється Україна і приклейте на дошку сердечко, та сядьте на своє місце.

V. Оголошення теми та завдань уроку.   (слайд 2)

Сьогодні, продовжуючи подорож Європейським континентом ми ближче познайомимося  з нашою  рідною державою – Україною, а щоб подорож була веселішою з нами будуть подорожувати ось ці українець та українка (ляльковий театр). Вони будуть уважно вас слухати, а вкінці уроку перевірять чи так же уважно слухали їх ви.

VІ. Крісло автора

   Трішки згадати про Україну нам допоможе Станіслав. Сьогодні він буде в кріслі автора, а ви слухайте уважно, бо ця інформація стане вам у пригоді впродовж нашого уроку.

Кожна країна має свої державні символи. Є вони ї в України. З ними ви вже частково знайомі. Тож давайте пригадаємо їх.

(додатки 2-4 роздрукуйте, як пазли)

       Вправа «Тризуб, прапор, гімн — символи України»

(діти об’єднуються в пари, та складають пазл, з державними символами України)

  1. На слайді додаток 2. Діти, хто хоче прочитати інформацію про герб України — Тризуб.  (слайд 3-4)

Діти, дехто вбачає у ньому зашифроване слово «воля». Давайте разом з вами знайдемо літери цього слова.

  1. На слайді додаток 3. Діти, хто хоче прочитати інформацію про Прапор України.

 А , що на вашу думку символізують кольори прапора.  Слайд 5

3.На слайді додаток 4. Давайте разом прочитаємо текст гімну

Дітки, а що треба робити, коли лунає гімн України? Слайд 6

Отже: тризуб, прапор і гімн- це державні символи україни. Слайд 7

  Руханка «Подоляночка»

https://tinyurl.com/y6brgzxn

      А зараз я пропоную переглянути відео з якого ви дізнаєтесь нову, незнайому для вас інформацію. Тож будьте дуже уважними, оскільки після перегляду вам треба буде дати відповіді на запитання, використовуючи цеглинки ЛЕГО.

Перегляд відео «Україна — частина Європи» після запитання з використанням

«Лего 6 цеглинок»

https://tinyurl.com/y3nxs6mj

(наприкінці відео будуть тестові запитання. Тож, для відповідей кожному учню роздайте «лего» синього, жовтого та червоного кольорів. Для того щоб відповісти, учню достатньо підняти частинку конструктора відповідного кольору. )

 

А ще , діти, окрім державних символів є ще і народні символи України. Про деякі з них ви дізнаєтесь виконавши наступне завдання.

Вправа « Знайди закодоване слово»

 (Додаток  5) слайд 8

Я зараз ви отримаєте завдання, на якому повинні знайти слова які  заховалися.

Що ж, і з цим завданням ви легко впорались. Ви дійсно гарно знаєте свою країну.

Вправа «Моя Україна»

А зараз вам треба буде попрацювати в парах, щоб виконати наступне завдання.

(Роздайте учням різнокольорові олівці, фломастери, папір формату А4, клей, ножиці, додаток 6).

 Кожна пара отримала однаковий набір елементів, з яких вам треба створити малюнок на тему «Моя Україна». Для цього ви можете наклеювати та розмальовувати елементи з додатків, додавати свої малюнки й написи. А після кожна пара презентує нам свій створений малюнок.

Рефлексія

Гра « так ні»

  • Столиця України- Київ. (так)
  • Калина, верба, та вишиванка- це державні символи України. (ні)
  • Коли лунає гімн України, то треба стояти рівно, поклавши руку на серце. (так)
  • Україна найменша держава Європи. (ні)
  • На тризубі зашифроване слово «ВОЛЯ». (так)

      Самооцінювання   слайд 9

А зараз оцініть свою роботу на уроці, почепивши прищипку на відповідне яблучко.

(діти чипляють прищипки)

А тепер візьміть стікер та позначте свій настрій, після подорожі Україною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

Додаток 5

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2020
Переглядів
2236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку