Тема уроку: Україна – моя Батьківщина
Мета уроку:розширити кругозір учнів про рідну Україну; формувати усвідомлення своєї приналежності до держави; викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини; розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом; виховувати у дітей почуття любові та гордості до країни.
Що роблять діти | Що робить учитель | Як почуваються діти | Що відчував той, хто проводив урок | ||
Діяльність | Час, хв | Діяльність | Час, хв | ||
1.Організація . Привітання з учителем | 1 хв. | Вітається з дітьми. | 1 хв. | Позитивний настрій. Задоволено. | Позитивний настрій. Задоволення. |
2.Актуалізація. Вступають в діалог. | 3 хв. | Веде діалог. | 3 хв. | Атмосфера співпраці (спокійно). | Впевненість. |
3.Мотивація. Розгадують кросворд | 5 хв. | ІнструктуєКонтролює дітей | 5 хв. | Допитливо. Активно. | Задоволення. |
Мозковий штурм. Ведуть діалог. | 2 хв. | Вступає в діалог | 2 хв. | Зацікавлено. | Уважність |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. | 1хв. | Проводить руханку. | 1хв. | Радісно | Радість. |
4. Вивчення нового матеріалу «Асоціативний кущ». Збирають сонечко | 6 хв. | Контролює дітей | 6 хв. | Захоплено | Доброзичливість. |
Робота в групах | 8 хв. | 8 хв. | Дружелюбно. Атмосфера співпраці. | Натхнення. | |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. | 1хв. | Проводить руханку. | 1хв. | Радісно | Радість. |
Закріплення матеріалу. Слухають казку. | 2 хв. | Розказує казку. | 2 хв. | Зацікавлено | Впевненість. |
Відповідають на питання | 1 хв. | Слухає відповіді дітей | 1 хв. | Впевнено | Зацікавленість |
Малюють прапор | 4 хв. | Передивляється малюнки | 4 хв. | Захоплено | Інтерес |
Демонструють малюнки. | 1 хв. | Передивляється малюнки. | 1 хв. | Задоволено | Позитивний настрій |
Підсумок уроку: усвідомили свою приналежність до держави , узагальнили знання про символи нашої країни, розширили кругозір про рідну Україну.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.
Тема уроку: Україна – моя Батьківщина
Мета уроку:розширити кругозір учнів про рідну Україну; формувати усвідомлення своєї приналежності до держави; викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини; розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом; виховувати у дітей почуття любові та гордості до країни.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
|
|
1.Організація . Привітання з учителем |
1 хв. |
Вітається з дітьми. |
1 хв. |
Позитивний настрій. Задоволено. |
Позитивний настрій. Задоволення. |
2.Актуалізація. Вступають в діалог. |
3 хв. |
Веде діалог. |
3 хв. |
Атмосфера співпраці (спокійно). |
Впевненість. |
3.Мотивація. Розгадують кросворд |
5 хв. |
ІнструктуєКонтролює дітей |
5 хв. |
Допитливо. Активно. |
Задоволення. |
Мозковий штурм. Ведуть діалог. |
2 хв. |
Вступає в діалог |
2 хв. |
Зацікавлено. |
Уважність |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. |
1хв. |
Проводить руханку. |
1хв. |
Радісно |
Радість. |
4. Вивчення нового матеріалу «Асоціативний кущ». Збирають сонечко |
6 хв. |
Контролює дітей |
6 хв. |
Захоплено |
Доброзичливість. |
Робота в групах |
8 хв. |
|
8 хв. |
Дружелюбно. Атмосфера співпраці. |
Натхнення. |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. |
1хв. |
Проводить руханку. |
1хв. |
Радісно |
Радість. |
Закріплення матеріалу. Слухають казку. |
2 хв. |
Розказує казку. |
2 хв. |
Зацікавлено |
Впевненість. |
Відповідають на питання |
1 хв. |
Слухає відповіді дітей |
1 хв. |
Впевнено |
Зацікавленість |
Малюють прапор |
4 хв. |
Передивляється малюнки |
4 хв. |
Захоплено |
Інтерес |
Демонструють малюнки. |
1 хв. |
Передивляється малюнки. |
1 хв. |
Задоволено |
Позитивний настрій |
Підсумок уроку: усвідомили свою приналежність до держави , узагальнили знання про символи нашої країни, розширили кругозір про рідну Україну.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.