14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок українська мова. Підсумок по темі текст.

Про матеріал
Урок українська мова. Підсумок по темі текст. Перевірка знань учнів вивченої теми.
Перегляд файлу

1.                      Прочитати речення. Пронумерувати їх так, щоб утворився текст.

а) 3.Однокласники принесли домашнє         завдання.

1.Захворів Максим.

4.Друзі допомогли хлопчикові розв’язати домашнє завдання.

2.До хворого прийшли Андрій і Володя.

б) 2.Однокласники принесли домашнє завдання.

3.Захворів Максим.

4.Друзі допомогли хлопчикові розв’язати домашнє завдання.

1.До хворого прийшли Андрій і Володя.

2.

 Поставити потрібний розділовий знак.

 

а) Ліси треба берегти й охороняти?                                

Бережи й охороняй ліс від вогню?

Чи бережеш ти ліс!

Ура, канікули.

б) Ліси треба берегти й охороняти.

Бережи й охороняй ліс від вогню!

Чи бережеш ти ліс?

Ура, канікули!

3.             Поділити текст на речення.

Мурашка хотіла напитися води набігла хвиля мурашка мало не втопилась голубка побачила це вона кинула їй гілку мурашка вилізла на гілку і врятувалася

         а) Мурашка хотіла напитися. Води                               б) Мурашка хотіла напитися води.


набігла хвиля мурашка мало не втопилась голубка. Побачила це вона кинула. Їй гілку мурашка. Вилізла на гілку і врятувалася.

Набігла хвиля. Мурашка мало не втопилась. Голубка побачила це. Вона кинула їй гілку. Мурашка вилізла на гілку і врятувалася.


4.          Прочитати текст. Вибрати найбільш вдалий заголовок.

Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Це помітив горобець. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю.

               а) Кошеня.                                                                                   б) Полювання.

в) Невдале полювання.

5.          Прочитати текст. Визначити його тип.

Лелеки живляться жабами, ящірками, гадюками, частково рибою. Охоче поїдають шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.

      а) розповідь                                                                               б) опис

6.          Розмістити і записати речення так, щоб вийшов текст.

Раптом з яру вискочив вовк. Молодий пастух пас овець. Це трапилося в гірському селі.

Пастух кинувся на вовка і прогнав його. Він схопив вівцю.

        а) Молодий пастух пас овець.Це                                         б) Це трапилося в гірському селі.


трапилося в гірському селі. Раптом з яру вискочив вовк. Пастух кинувся на вовка і прогнав його. Він схопив вівцю.

Молодий пастух пас овець.Раптом з яру вискочив вовк. Він схопив вівцю.Пастух кинувся на вовка і прогнав його.


Ключ до тесту

1. а (2 балів)                                  2. б (2 балів)                                3. б (2 балів)                                4. в (2 балів)

5. а (2 балів)                                  6. б (2 балів)

pdf
Додано
30 квітня
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку