Контрольна робота
Творчість М. Вороного, О. Олеся, В. Винниченка
Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.
Тип уроку: контроль знань.
Обладнання: тестові завдання.
Рівень І
Продовжіть речення або визначте правильне твердження.
1. Першим українським науково-фантастичним романом є:
А «Момент»;
Б «Слово за тобою, Сталіне!»;
В «Сонячна машина»;
Г «Між двох сил».
2. Повість, якою В. Винниченко дебютував у літературі.
А «Сила і краса»;
Б «Сонячна машина»;
В «Чорна Пантера і Білий Ведмідь»;
Г «Гріх».
3. Темою новели «Момент» є:…
4. Неореалізм – це…
5. Драматичний етюд – це…
6. Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі:
А «Момент»
Б «По дорозі в казку»
В «Інфанта»
Г «Чари ночі»
7. Визначте віршовий розмір:
Поглянь, уся земля тремтить
В палких обіймах ночі,
Лист квітці рвійно шелестить,
Траві струмок воркоче.
А Хорей
Б Ямб
В Дактиль
Г Анапест
8. До патріотичної лірики О. Олеся належить вірш:
А «Чари ночі»;
Б «З журбою радість обнялась.»
В «О, слово рідне! Орле скутий!...»
Г «Любов»
9. З яким твором перегукується драматичний етюд О. Олеся «По дорозі в казку»?
А «Лісова пісня» Лесі Українки;
Б «Мойсей» І. Франка;
В «Момент» В. Винниченка;
Г «Земля» О. Кобилянської.
10. У якому вірші М. Вороний задекларував принципи власної поетичної творчості?
А «Іванові Франкові»;
Б «Блакитна панна»;
В «Інфанта»;
Г «Молодий патріот».
11. Виділені слова є:
Акордами проміннострунними
День хвилював і тихо гає.
Над килимами вогнелунними
Венера кинула алмаз.
А Загальновживані;
Б Архаїзм;
В Неологізми;
Г Терміни.
12. У поданому уривку визначте художні тропи.
А вона, як мрія сну
Чарівна,
Сяє вродою святою,
Неземною чистотою,
Сміючись на пелюстках,
На квітках
Променистою росою.
Рівень ІІ
Дайте розгорнуту відповідь на питання.
Моя девіза – йти за віком
І бути цілим чоловіком!
Рівень ІІІ
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
ІІІ. Підсумок уроку
ІV. Домашнє завдання. Повторити вивчений упродовж навчального року теоретичний матеріал.