Українська мова
2 клас
Тема. Велика буква у кличках тварин
Мета:
Обладнання: малюнки котика, зайчика, лисички, собачки, півника; картки «Назви тварин», «Клички тварин».
Зміст уроку
І. Організація класу до уроку
1. Вірш
Гарно, дружно працювати,
Щоб слова навчитись правильно писати.
2. Каліграфічна хвилинка
П п Пп пр ця праця
3. Складання звукової схеми слова праця:
- Складіть звукову модель слова праця.
Пригадайте прислів*я про працю.
4. Запишемо одне з них.
Без праці день роком стає.
ІІ. Повторення вивченого
Наталя Руденко і Катерина Лісова – подруги.
Завдання: підкресліть слова, написані з великої букви.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Кіт Василь
Варив кисіль.
Зайчик Степанчик
Наливав у жбаник.
А лисичка-тітка
Роздавала діткам.
(Використовуються малюнки котика, зайчика, лисички)
(На дошці прикріплюю картку «Назви тварин» і «Клички тварин»)
ІУ. Повідомлення нової теми й мети уроку
У. Робота над новим матеріалом
1. Робота за підручником (впр. 224). Завдання: Прочитайте слова парами.
2. Вивчення правила.
УІ. Фізкультхвилинка
УІІ. Закріплення вивченого матеріалу
1. Впр.225. Завдання:
Хитрі миші
Жив собі кіт Марко. А під ним у коморі жили миші. Щодня Маркові в пазурі попадало дві або три миші. Моторошно було мишам від цього сусіда. І вирішили вони подарувати аркові чоботи ще й з підковами.
Прокинувся кіт і побачив подарунок. Вступив Марко у чоботи і від радості затанцював.
Покинуте кошеня
Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко та й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Проходять люди. Хто сумно хитає головою, хто жаліє.
Поверталася зі школи другокласниця Наталочка. Вона …
УІІІ. Підсумок уроку
Пес Бровко пішов на став,
Вудкою ляща … (спіймав).
Вдома юшку він зварив,
Всіх до столу … (запросив).
ІХ. Домашнє завдання: