18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок української мови в 11 класі (профільний рівень)на тему "Розвиток мовлення.Написання ділових паперів"

Про матеріал

Урок української мови в 11 класі (профільний рівень)

на тему "Розвиток мовлення. Написання ділових паперів"

Обладнання: філворд,таблиці , таблиці,відеофільм « Так буде українською», картка оцінювання, додатки.

Тип уроку: закріплення та узагальнення вивченого.

Форма проведення : ділова гра.

Перегляд файлу

Урок української мови в 11 класі

Тема.  Розвиток  мовлення. Написання ділових паперів

Мета:

  • поглибити знання  з теми,  використовуючи  інформаційні  технології;
  • закріпити практичні навички  використання документації;
  • розвивати вміння оформлення ділових паперів, розвивати критичне мислення;
  • виховувати відповідальність , дотримання  норм культури спілкування.

 

Очікувані результати  

навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Учень (учениця):

обирає доцільну для ділового спілкування мовленнєву форму; вдосконалює культуру офіційно-ділового спілкування;

застосовує орфографічні й пунктуаційні норми при створенні й відтворенні текстів офіційно-ділового стилю; редагує тексти офіційно-ділового характеру,

 у т.ч. власні;

веде ділову (телефону) розмову, готує монолог-пояснення до поданої інформації;

оформляє документи для вступу у вищий навчальний заклад;

пише характеристику, автобіографію, заяву, довіреність, розписку.

Ключові компетентності:

- спілкування державною мовою;

- спілкування іноземними мовами;

- інформаційно-цифрова ;

- соціальні й громадянські;

- уміння навчатися впродовж життя;

- загальнокультурна грамотність.

Предметні компетентності:

Мовна (лінгвістична):

- розрізняти звуки мови й мовлення, правильно вимовляти й писати слова;

- розрізняти види ділових паперів;

- інтонувати речення відповідно до розділових знаків;

- правильно писати слова, розставляючи розділові знаки в реченнях і текстах.

Мовленнєва:

- розуміти зміст сприйнятого на слух або прочитаного тексту;

- орієнтуватися в умовах спілкування й підтримувати його, будувати усне й письмове висловлювання на певну тему.

 Комунікативна :

-виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) у процесі спілкування.

 

 

Креативна:

-здатність до розв’язання будь-якої навчальної задачі творчо; бажання й вміння   діяти оригінально, передбачаючи новизну.

 

 

Обладнання:   філворд,таблиці , таблиці,відеофільм « Так буде  українською», картка  оцінювання,  додатки.

 

Тип уроку: закріплення  та узагальнення  вивченого.

 

Форма  проведення :  ділова гра.

Хід уроку

І. Мотивація  навчальної  діяльності.

  1. Наголос дня!!!!

  C:\Users\Dom\Desktop\MOBA_444_327x258_57b.png      C:\Users\Dom\Desktop\MOBA_463_327x258_57b.png      C:\Users\Dom\Desktop\Mova_349_327x258_57b.png

   Оголошення теми, мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Випереджувальне  завдання .

 Офіційно- діловий  стиль мовлення. Визначити  жанри.(див. Додаток 1)    

filwordi

2.Робота зі таблицею « Стилі ділового спілкування» (див. Додаток 2)    

 

3.Міні-конференція

  • Якою ви уявляєте ділову людину майбутнього

     (професійні якості, зовнішність, одяг)?

  • Що ви зробили для того, щоб підготуватися до життя в дорослому світі?
  • Які ваші плани на майбутнє?

 

- Робота з таблицями, схемами( див. Додаток  3,4,5 )

ІІІ.  Сприйняття й засвоєння  навчального  матеріалу

    1.Ділова гра “ Аукціон Знань”

  Умови гри:

Клас - це бізнес-клуб, учні - бізнесмени-початківці, яким потрібно заробити стартовий  капітал на аукціоні знань.

На дошці вчитель кріпить таблицю зі списком учнів і порожніми клітинками навпроти прізвищ. За кожну правильну відповідь учень “заробляє”1000у.е, які в таблиці позначаються (+).

Прізвище , ім’я   учня

Відмітка роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ознайомлення з карткою оцінювання роботи учня в групі.

  ( див.Додаток  7)

2.Робота в парах

Презентація ділових паперів

1. заява        4.  доручення

2. звіт           5. розписка

3. акт            6 . резюме

 

  ІІІ.  Сприйняття й засвоєння  навчального  матеріалу

  1.Робота в групах

 

 1гр. Завдання : відредагуйте текст, допишіть відсутні відомості.

                                                 Доручення

    Я доручаю Петренко Оксані Петрівні отримати мою стипендію за грудень.

    20 листопада 2015 року ( підпис)

 

  2гр. Скласти заяву про зарахування на підготовчі курси в  навчальний заклад.

 

 3гр. Скласти розписку про одержання від бібліотекаря школи

           для користування на час літніх канікул  4 (чотири)

            географічні карти та  2 (два)підручника  з географії

 

 4гр.Прочитайте уривок гуморески Остапа Вишні “Моя автобіографія”.

Визначте, чим цей текст відрізняється від автобіографії – документа.

         У  мене нема жодного  сумніву  в тому, що я народився, хоч і

    під час мого появлення на світ білий і потім років, мабуть,

    із  десять підряд мати казали, що мене витягли  з колодязя, коли

    напували корову Оришку.

      Трапилась  ця подія  1 листопада(ст.ст.)1889 року в містечку

    Груні Зіньківського повіту на Полтавщині.

 

2. Культура мовлення . (див. Додаток 5)    

 

У.Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. Оцінювання. ( див. Додаток 6)

УІ. Домашнє завдання ( різнорівневе)

 

 

Рівень

 

Завдання

1

Середній рівень

Опрацювати  § 18 , виконати вправу 45

2

Достатній  рівень 

Скласти  резюме  для  роботодавця

3

Високий  рівень

Написати есе « Як стати  професіоналом»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        ДОДАТКИ  ДО  УРОКУ

 

Додаток 1

 

К

А

З

О

З

Т

Н

В

К

Т

І

А

Філворд

 

Додаток 2

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "ділові відносини у сучасному світі"

Таблиця « Стилі ділового спілкування»

Додаток 3

 

Мої досягнення

Мої плани

 

 

 

 

Додаток 4

 

Додаток 5

 

 

Додаток 6

 

 

 

Додаток 7

 

 

 

Картка

оцінювання  роботи учня  в  групі

 Дата:-----------------------------------------

Прізвище, імя :------------------------------------------------------------

   Критерії оцінювання

 Самооцінка

   Оцінка

членів групи

  Підсумкова оцінка вчителя

Я спільно з іншими працював  над досягненням загальних цілей

 

 

 

 

 

Я ретельно сам працював над завданням

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Tutetska Oleksandra
    Дякую, Олено Анатоліївно, за чудовий конспект уроку. Наснаги і креативності вам у подальшій праці.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Tutetska Oleksandra
    Дякую, Олено Анатоліївно, за чудовий конспект уроку. Наснаги і креативності вам у подальшій праці.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
3913
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку