Урок української мови в 4 класі на тему: "Текст-міркування твердження, докази, висновки. Тема і мета"

Про матеріал
Презентація до уроку української мови в 4 класі на тему: "Текст-міркування твердження, докази, висновки. Тема і мета" за підручником Мар'яни Захарійчук. Даний матеріал створений для полегшення роботи з підручником при дистанційній формі навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУ Текст – міркування: твердження, докази, висновки. Тема і мета.

Номер слайду 2

Лев – це дика тварина. Проте, не всі леви живуть у природному середовищі. На мою думку, величезна кількість диких тварин живуть в різних зоопарках по всьому світу. Також, деякі люди заради розваги купують собі диких тварин, поки вони ще маленькі і намагаються перетворити їх на свійських. Такі дикі тварини не можуть самостійно існувати у природному середовищі. Прочитайте текст. Визначте, до якого типу текстів він належить? Доведіть. Який має стиль? Доведіть. Доберіть до тексту заголовок.

Номер слайду 3

Текст міркування – це текст у якому про щось розмірковується, у якому доводиться думка за допомогою доказів, аргументів, прикладів, зіставлень.???

Номер слайду 4

Будова тексту-міркування. Твердження (що потрібно довести?)2. Доведення (докази, аргументи)3. Висновки (підсумок)ЧОМУ?ТОМУ ЩО…ОТЖЕ Лев – це дика тварина. Проте, не всі леви живуть у природному середовищі. На мою думку, величезна кількість диких тварин живуть в різних зоопарках по всьому світу. Також, деякі люди заради розваги купують собі диких тварин, поки вони ще маленькі і намагаються перетворити їх на свійських. Такі дикі тварини не можуть самостійно існувати у природному середовищі.

Номер слайду 5

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ !ТЕМА ТЕКСТУ – це те, про що у ньому говориться, що закладено в його основу. * * *Щоб визначити тему тексту, можна задати питання: про що говориться у тексті?

Номер слайду 6

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ !МЕТА ТЕКСТУ – це висновок тексту, життєвий урок * * *Щоб визначити мету тексту, можна задати питання: чому вчить цей текст?З якою метою автор написав текст?

Номер слайду 7

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Шістнадцяте травня. Класна робота По-перше, по-друге, по-третє, я вважаю, на мою думку, дійсно, я погоджуюся, отже. Бджола мала, а й та працює. ЗАВДАННЯ КАЛІГРАФІЧНОЇ ХВИЛИНКИ 1. Записати слова та словосполучення, які вживаються для формулювання доказів 2. Записати прислів’я, пояснити його значення. 3. Користуючись словами та сполученнями слів каліграфічної хвилинки, висловити свою думку щодо прислів’я, записати. Підкреслити головні члени речення.

Номер слайду 8

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Вправа 370

Номер слайду 9

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Вправа 370

Номер слайду 10

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Вправа 371

Номер слайду 11

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Вправа 371

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Яка була тема уроку?Що нового дізналися?Над чим ще потрібно попрацювати?Що найбільше запам’яталося?Що здивувало?

Номер слайду 13

Домашнє завдання. С.154, виконати вправу 372

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 травня
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку