Тема. Ознайомлення з особовими займенниками. Складання і записування речень з особовими займенниками
Мета: ознайомити з особовими займенниками, вправляти у визначенні їх особи і числа, вчити добирати займенники до іменників , влучно використовувати, упізнавати на слух; формувати правописні вміння і навички; збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальну самостійність, мовлення учнів; виховувати бажання займатися спортом.
Обладнання: навчальне відео, предметні ілюстрації, схеми-опори, картки з загадками, картки з займенниками, картки з словниковими словами, таблиця «Особові займенники», роздатковий матеріал, LEGO для самооцінювання.
Тип уроку :комбінований
Хід уроку
Всі учні |
Дитина з ООП |
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Дівчинка – вона Сашко - я Пташки – вони Артем і Саша - ми Хлопчик - він, До Богдана - ти Сонечко – воно До дівчаток – ви
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про займенник. IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
–за правилом –за таблицями
Покатають всіх вони, Але це не ковзани! Коли штовхають, він не плаче, А кидають — назад скаче. Щоб здоров’я було в порядку – не забувай ти про …….
Я на стадіоні граю у футбол. Ми перемогли у змаганнях з волейболу.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
— Замість якої частини мови вживаються займенники?
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вправа 8 (с. 89), вивчити особові займенники. |
Слухає учнів
Аналогічно Називає іменники за малюнками
Повторення займенників за картками
Аналогічно
Письмові вправи в зошиті
Аналогічно Слухає
Продовження роботи в зошитах
Слухає, повторює |