Урок української мови в 4 класі "Ознайомлення з особовими займенниками. Складання і записування речень з особовими займенниками"

Про матеріал
Мета уроку:ознайомити з особовими займенниками, вправляти у визначенні їх особи і числа, вчити добирати займенники до іменників , влучно використовувати, упізнавати на слух; формувати правописні вміння і навички; збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальну самостійність, мовлення учнів; виховувати бажання займатися спортом.
Перегляд файлу

Тема. Ознайомлення з особовими займенниками. Складання і записування речень з особовими займенниками

Мета: ознайомити з особовими займенниками, вправляти у визначенні  їх особи і числа, вчити добирати займенники до іменників , влучно використовувати,  упізнавати на слух; формувати правописні вміння і навички; збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальну самостійність, мовлення учнів; виховувати бажання займатися спортом.

Обладнання: навчальне відео, предметні ілюстрації, схеми-опори,  картки з загадками, картки з займенниками, картки з словниковими словами, таблиця «Особові займенники», роздатковий матеріал, LEGO для самооцінювання.

Тип уроку :комбінований

Хід уроку

Всі учні

Дитина з ООП

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ C:\Users\Елена\Downloads\img1.jpg

II.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Вправа «Незакінчене речення»
  • У мовленні іменники часто замінюють займенники
  • Займенники – це слова, які вказують на предмети, але не називають їх
  1. Перегляд відео «Займенник»
  2. Гра «Заміни іменник»

Дівчинка – вона       Сашко - я

Пташки – вони         Артем і Саша - ми

Хлопчик - він,          До Богдана - ти

Сонечко – воно         До дівчаток – ви

  1. Вибіркове списування (впр.1) займенників

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про займенник.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Спостереження за мовним матеріалом

–за правилом

–за таблицями

http://images.myshared.ru/19/1205045/slide_10.jpg

  1. Складаня речень з займенниками 1  та 2 особи (впр. 4)
  2. Встановлення відповідності та відгадування загадок (в парі). Визначення особи і числа займенників.

Покатають всіх вони,

Але це не ковзани!

Коли штовхають, він не плаче,

А кидають — назад скаче.

Щоб здоров’я було в порядку – не забувай ти про …….

  1. Фізхвилинка
  2. Словникова робота футбол, волейбол. з англ.. мови
  3. Перебудова речень , щоб займенник був у  2 та 3 особі

Я на стадіоні граю у футбол.

Ми перемогли у змаганнях з волейболу.

  1. Творче  самостійне завдання (впр.5). Спиши текст. Встав зазначені в дужках займенники.
  2. Групова робота «Відновлення таблиці особових займенників

VI. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

  1. — Назвіть особові займенники 1, 2, 3 особи.

        — Замість якої частини мови вживаються займенники?

  1. Самооцінювання

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вправа 8 (с. 89), вивчити особові займенники.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухає учнів

 

 

 

 

Аналогічно

Називає іменники за малюнками

 

 

 

Повторення займенників за картками

 

 

 

 

 

Аналогічно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмові вправи в зошиті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналогічно

Слухає

 

 

 

 

Продовження роботи в зошитах

 

 

 

 

Слухає, повторює

 

       

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку