Урок української мови в інтегрованому курсі на тему: “Де живе вода? Вода і твоє здоров’я. Написання рядкової букви з”

Про матеріал
Тиждень 13. “Пригоди краплинки” День 4. Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо вона зникне? Українська мова в інтегрованому курсі Тема: “Де живе вода? Вода і твоє здоров’я. Написання рядкової букви з”
Перегляд файлу

Похожее изображение5 грудня 2019 рік

Тиждень 13. “Пригоди краплинки”

                     День 4. Навіщо потрібна вода?

                           Що станеться, якщо вона зникне?

Українська мова

в інтегрованому курсі

Тема: “Де живе вода? Вода і твоє здоров’я.

Написання рядкової букви з”

Мета:

  • формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини;
  • формувати здоров’язбережувальну компетентнність;
  • навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками, працювати в групі, поважати думку іншого;
  • формувати навички письма рядкової букви з, з’єднувати її з іншими буквами;
  • розвивати фонематичний слух, увагу, творче мислення, спостережливість, мовлення.

Обладнання: сніжинки та краплинки з вивченими буквами, хмаринки з новими словами, браслетики, кольорові скріпкки, зошит-пропис, шість цеглинок Lego, ТЗ.

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережувальна, природнича.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

  1. Вітання.

Доброго ранку!Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

Доброго дня

Ббажаєте ви, бажавю вам я!

  1.  Щоденні новини. (визначаємо день тижня, чило, місяць, пору року, погоду)
  2. Браслетики. (учні отримують браслетики для  скріпок-краплинок)
  3. Мій настрій.

ІІ. Бесіда за змістом почутої інформації

- У нас триває тиждень “Пригоди краплинки”, тому я запрошую вас на наше озерце (килимок) для перегляду відеоролика “Вода і твоє здоров’я”.

- Обговорення почутого та побаченого.

- Висновок про користь води для всього живого, зокрема, для нашого здоров’я. (Аналіз звуку, що починає слово “здоров’я”)

ІІІ. Робота в групах

- Ми продовжуємо рухатися “озером”.. По обидва боки - береги, але на одному з них лежить сніжок, на ішому - сонечко своїми теплими променями перетворило його на краплинки.

- Поділ на групи. (за вподобаннями - ігри в сніжку або забави по калюжках)

- Кожна дитина  в групі обирає краплинку/сніжинку з, раніше вивченими, буквами та складають слова, що починаються даною буквою.

Гра “Поверни краплинку хмаринці” ( кожна група отримує хмаринку з словом та краплинки з буквами, складають з них слово, що на хмаринці. По кількості краплинок визначають яка хмаринка важча, яка першою прийде на землю з дощиком)

ІV. Руханка “Струмочок”

V. Вправа “Дзеркало” (учні на дошці  друкують букву з , одночасно двома руками. Порівняння великої й малої друкованої букви з З)

VІ. Інтерактивна гра “Розумники”

VІІ. Письмо в зошитах (прописах)

- Написали один рядочок, обрали найкращу, домалювали їй корону. Вона сьогодні -Снігова Королева.

Фізкультхвилинка “Хмаринки й краплинки”

Вправа “Вірні друзі” (письмо малої букви з, поєднуючи з друзями-буквами, утворюючи склади й слова)

VІІІ. Підсумок уроку.

Гра “Так-ні”

Сигнали діти подають цеглинками. Зелене - так, червона - ні.

- Вода зовсім нам не потрібна, щоб бути здоровими.

- Ми навчилися писати рядкову рукописну з.

- Буква з існує тільки маленька.

- Звук з може бути і твердим, і м’яким.

- Краплинка вміє мандрувати.

- Мені цікаво було на уроці.

ІX. Рефлексія

Танець з підспівуванням “Танці-зігріванці”.

Оцінювання

- Самооцінювання. (Вежа з цеглинок)

- Обмін браслетиків з краплинками на зефірки

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку