Урок української мови, проведений у 3 класі в школі з російською мовою навчання . Метою уроку було ознайомити із правилами написання сполучення йо,ьо, сприяти засвоєнню основних правил уживання йо, ьо, вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, збагачувати активний і пасивний словник учнів, формувати навички орфографічного правильного письма, розвивати спостережливість, пам'ять , увагу, волю, виховувати акуратність, працелюбність, інтерес до навчання.
Тема : Буквосполучення йо. (3 клас, в школі з російською мовою навчання. За підручникомН.В.Гавриш, Т.С.Маркотенко, Київ «Генеза»,2013)
Мета: - закріпити знання учнів про написання буквосполучення ьо у складах, словах і
реченнях,
Хід уроку
Льотчик, жовтень, сьомий, сльози, письмо, льодяник, льон, Василь, сьогодні, учитель.
Під ++ йодꞌ + млин ꞌꞌꞌ+ ий (підйомний)
Пп пі йо мн ий підйомний
А) впр.98 (правильно прочитай слова з буквосполученням йо. З одним із словом складіть речення, речення запишіть)
5.2. Опрацювання правила
Як і ьо, так і йо – при переносі не розривається.
Андрій – Андрійович…
5.5 Розподільний диктант
- Розподілити слова у дві колонки ьо та йо.
Льон, дзьоб, майор, його, медальйон, сьомий, тьохкати, бульйон, бойовий, крайовий, синього, трьох, льодовик, йогурт.
Побачила в (він)- побачила в нього. Подарували (він) – подарували йому.
л сл ра
син тчик ма зний
ц го зна мий
зи довий сер н нез
6.2 Робота над прислів’ями
Дівочі …. – то весняний дощ.
Кінь на …. ногах , а спотикається.
У …. шлунку кишки марш грають.
Сором не ворон, очей не…..
(Довідка: чотирьох, сльози, видзьобає,порожньому)
8.Підсумок уроку
Метод «незакінченого речення»
С.37, впр. 104, вивчити правила