Мета уроку:
Практичні: автоматизувати навички діалогічного мовлення, навички аудіювання та читання з повним розумінням, розвивати вміння вести бесіду, розвивати вміння виділяти основну інформацію з прослуханого й побаченого про шкільні предмети.
Освітні: розширити знання учнів про шкільні предмети, опановувати основними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням і письмом,
Розвиваючі: розвивати увагу, логічне мислення, мовну здогадку, зорову і слухову пам'ять, фонематичний слух .
Виховні: підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру мовного спілкування, шановливе ставлення один до одного, вміння уважно слухати співрозмовника.
Гімназія Новокаховської міської ради
Клас: 3 (початкова школа)
Тема: ШКОЛА.
Тема уроку:Улюблені предмети. Дні тижня.
Мета уроку:
Практичні: автоматизувати навички діалогічного мовлення, навички аудіювання та читання з повним розумінням, розвивати вміння вести бесіду, розвивати вміння виділяти основну інформацію з прослуханого й побаченого про шкільні предмети.
Освітні: розширити знання учнів про шкільні предмети, опановувати основними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням і письмом,
Розвиваючі: розвивати увагу, логічне мислення, мовну здогадку, зорову і слухову пам'ять, фонематичний слух .
Виховні: підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру мовного спілкування, шановливе ставлення один до одного, вміння уважно слухати співрозмовника.
Тип уроку: формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом
Методи: Словесні: бесіда, розповідь-пояснення; наочні: демонстрація, ілюстрація; практичні: вправи.
Обладнання: Наочність із зображеннями принців та принцес, короля,Змія Горинича, королівства, плакат з поляною, плакат для перевірки розуміння прочитаного тексту, картки з текстом, мультимедійна презентація для проведення фізкультхвилинки.
Хід уроку |
Коментар |
Час |
І. Організаційна частина 1. Привітання |
|
0,5хв. |
2. Повідомлення теми і мети уроку. T: В нас сьогодні незвичайний урок – ми помандруємо у далеке королівство, поговоримо про дні тижня, ваші улюблені уроки і дізнаємося багато цікавого. Отже, ми вирушаємо у казкову мандрівку. Т: За далекими морями, за високими горами, оминаючи не один схил і край, розкинулось прекрасне королівство, яким правив мудрий, точний, тактовний, упорядкований, добрий і щедрий король Тиждень – Week. Він мав семеро вродливих дітей, які жили в любові, злагоді, мирі та були відповідальними та уважними. Було все в королівстві прекрасно, поки не сталося лихо. Триголовий змій не полюбив Тижня – Week за його порядки, розпорядки, точність і охайність і наслав на нього злі чари, які закрили сонце. Погасло в тій прекрасній країні світло, а його діти – величні принци і ошатні принцеси заснули в палаці і не можуть проснутись. Сумно самому Тижневі і не знає, бідний, що робити. Та цієї осені, повертаючись в теплі краї, лелеки принесли звістку, що королю Тижню можуть допомогти діти, якщо виконають завдання і розбудять його дітей. Та завдання не легкі і тільки на уроці англійської мови їх можна виконати. Що ж спробуємо діти? Допоможемо королю Тижню? Виконаємо завдання Змія? То ж часу не гаймо, а починаймо. T: So, let’s start our work. But mind the rules of the lesson.
|
Вчитель розповідає казку із супроводом на зображення: палацу, короля, принців та принцес.
Вчитель закриває обличчя принцам та принцесам «сплячими смайликами».
Вчитель звертається до вказівок, які зображені на дошці.
Діти хором повторюють правила уроку. |
2,5 хв. |
II. Основна частина уроку.
Т: Для того, щоб зняти чари з принца Понеділка – Monday, ми повинні побувати на деяких уроках та виконати завдання, які нам приготував Змій Горинич. Т: What day is it today? Т: Do you go to school on Tuesday? Т: Do you go to school on Saturday?
Т: What is your favourite day? Every day, Every day Little children like to play: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday! Т: Молодці! Погляньте, принц Понеділок – Monday проснувся. Ми розвіяли чари Триголового Змія. |
Вчитель звертається до учнів.
Учні хором повторюють вірш «Days of the Week»
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца Monday |
2хв. |
2. Розвиток навичок письма. T: А тепер виконаємо наступне завдання, щоб розбудити принца Вівторка – Tuesday. T: We know that pupils go to school five days a week. Every day you have four or five lessons and learn different subjects. So, tell me, please, what subjects do you learn? T: We are at the English lesson. Let’s look at these words. All the letters are jumbled. Unjumble and write them down on your sheets of paper.
Т: Погляньте на наш палац. Принц Вівторок – Tuesday прокинувся також. |
Діти відповідають: Maths, Reading, English, Ukrainian, Sport, Music, Art.
Діти записують складені слова на листочках. hMtas –Maths otSrp – Sport iMucs – Music tAr – Art adRegni – Reading Elshgni – English Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца Tuesday |
5хв. |
Т: Для того щоб розбудити принцесу Середу – Wednesday нам потрібно скласти математичні задачі та розв’язати їх. Т: Let’s go to the Maths lesson. Now you make up groups. Each group should make and do sums.
Т:Молодці! Ось і першу принцесу ми визволили від чарів. Але нам на цьому зупинятися не варто, бо на нашу допомогу чекають ще й інші принци і принцеси. І на черзі принц Четвер – Thursday. |
Учні складають задачки, представник від кожної групи розповідає задачу та дає її розв’язання.
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси Wednesday |
7хв. |
T: And our next task is do some exercises. Let’s go to the Sport Lesson. T: Good for you. Погляньте на наш палац Тиждень – Week. З появою ще одного принца Четверга – Thursday, з вашою допомогою, звичайно, він став веселішим, яскравішим, радіснішим. Для визволення принцеси П’ятниці – Friday ми мандруємо на урок читання. |
За допомогою відео ролику з мультфільму діти виконують рухи.
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца Thursday
|
3хв. |
T: Look, we are at the Reading Lesson and our task is read it all together and translates the text one by one.
Who can you see in the picture?
T: Good work! Молодці! За допомогою вашого читання палац ще погарнішав, збільшилася кількість визволених принців і принцес. Але ми часу не гаймо, інших принців визволяймо. |
Учні читають текст з листочків усі разом, перекладаючи один за одним, після виконуючи завдання на перевірку прочитаного.
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеса Friday |
5хв. |
Для того, щоб світ побачила наступна зачарована принцеса Субота – Saturday, розкажіть який у вас улюблений урок Т: At home you drew a picture about your favourite lesson. Now show us your works and say what your favourite lesson is.
T: Погляньте, ми ще одну принцесу оживили своїми розповідями про улюблені уроки. З появою кожного принца наш палац виглядає ще кращим, веселішим. |
Діти демонструють свої роботи починаючи свою відповідь реченням: My favourite lesson is ….
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси Saturday |
4хв. |
Т: Але ще одне віконце зачарованої принцеси залишається закритим. Діти, допоможемо прокинутися ще останній принцесі Неділі – Sunday. T: Let’s go to the Music Lesson and sing a song«Days of the week».
T: Good work! Т: Безмежно вдячний вам, діти, король Тиждень – Week, що ви йому допомогли. Прогнали злого змія і розбудили, оживили його королівство. Let's repeat the days of the week once more. Молодці! А щоб засіяло сонечко в нашому палаці ми маємо виконати ще одне завдання.
|
Діти співають пісню під музичний супровід з рухами.
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси Sunday
|
2хв. |
8. Розвиток навичок аудіювання. T: Now I’ll read sentences and your task is to guess what lesson it is? The first who guesses the lesson puts the word into the timetable.
. T: Молодці! Ми сьогодні з вами, діти, зробили дуже потрібну і важку роботу – розчаклували принців і принцес – синів і дочок короля Тижня – Week. Погляньте, яке яскраве сонечко засіяло над нашим палацом.
|
Діти вгадуючи шкільний предмет розміщують цей предмет у розклад на той день коли в них цей предмет. В результаті на дошці розміщується розклад уроків на весь тиждень.
Вчитель знімає «сплячий смайлик» з сонечка |
5хв. |
ІІІ. Заключна частина.
Повторити всі days of the week and school subjects. |
Діти записують домашнє завдання у щоденники. |
1хв. |
Рефлексія діяльності. Now you see a tree, choose an apple, a flower, a green leaf or a yellow leaf and put it on the tree and show us how you have worked today.
Т: The lesson is over. Good bye! |
Діти виходять до дошки, обираючи відповідне: яблуко, квіточку, листки. |
3хв. |