Урок "Улюблені предмети. Дні тижня"

Про матеріал

Мета уроку:

Практичні: автоматизувати навички діалогічного мовлення, навички аудіювання та читання з повним розумінням, розвивати вміння вести бесіду, розвивати вміння виділяти основну інформацію з прослуханого й побаченого про шкільні предмети.

Освітні: розширити знання учнів про шкільні предмети, опановувати основними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням і письмом,

Розвиваючі: розвивати увагу, логічне мислення, мовну здогадку, зорову і слухову пам'ять, фонематичний слух .

Виховні: підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру мовного спілкування, шановливе ставлення один до одного, вміння уважно слухати співрозмовника.

Перегляд файлу

Гімназія Новокаховської міської ради

 

Клас: 3 (початкова школа)

Тема: ШКОЛА.

Тема уроку:Улюблені предмети. Дні тижня.

Мета уроку:

     Практичні:  автоматизувати навички діалогічного мовлення, навички аудіювання та читання з повним розумінням, розвивати вміння вести бесіду, розвивати вміння виділяти основну інформацію з прослуханого й побаченого про шкільні предмети.

    Освітні:  розширити знання  учнів про шкільні предмети, опановувати основними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням і письмом,

      Розвиваючі: розвивати увагу, логічне мислення, мовну здогадку, зорову і слухову пам'ять, фонематичний слух .

      Виховні: підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру мовного спілкування, шановливе  ставлення один до одного, вміння уважно слухати співрозмовника.

Тип уроку: формування  мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

Методи: Словесні: бесіда, розповідь-пояснення; наочні: демонстрація, ілюстрація;  практичні: вправи.

Обладнання: Наочність із зображеннями принців та принцес, короля,Змія Горинича, королівства,  плакат з поляною, плакат для перевірки розуміння прочитаного тексту, картки з текстом,  мультимедійна презентація для проведення фізкультхвилинки.

Хід уроку

Коментар

Час

І. Організаційна частина

  1. Привітання

 

0,5хв.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

T: В нас сьогодні незвичайний урок – ми помандруємо у далеке королівство, поговоримо про дні тижня, ваші улюблені уроки і дізнаємося багато цікавого. Отже, ми вирушаємо у казкову мандрівку.

Т: За далекими морями, за високими горами, оминаючи не один схил і край, розкинулось прекрасне королівство, яким правив мудрий, точний, тактовний, упорядкований, добрий і щедрий король Тиждень – Week. Він мав семеро вродливих дітей, які жили в любові, злагоді, мирі та були відповідальними та уважними. Було все в королівстві прекрасно, поки не сталося лихо. Триголовий змій не полюбив Тижня Week за його порядки, розпорядки, точність і охайність і наслав на нього злі чари, які закрили сонце. Погасло в тій прекрасній країні світло, а його діти – величні принци і ошатні принцеси заснули в палаці і не можуть проснутись. Сумно самому Тижневі і не знає, бідний, що робити. Та цієї осені, повертаючись в теплі краї, лелеки принесли звістку, що королю Тижню можуть допомогти діти, якщо виконають завдання і розбудять його дітей. Та завдання не легкі і тільки на уроці англійської мови їх можна виконати. Що ж спробуємо діти? Допоможемо королю Тижню? Виконаємо завдання Змія? То ж часу не гаймо, а починаймо.

T: So, let’s start our work. But mind the rules of the lesson.

  • Be attentive
  • Be creative
  • Enjoy reading
  • Enjoy writing
  • Think
  • Remember the days of the week and school subjects.

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель розповідає казку із супроводом на зображення: палацу, короля, принців та принцес.

 

 

 

Вчитель закриває обличчя принцам та принцесам «сплячими смайликами».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель звертається до вказівок, які зображені на дошці.

 

 

 

Діти хором повторюють правила уроку.

2,5 хв.

II. Основна частина уроку.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Для того, щоб зняти чари з принца Понеділка – Monday, ми повинні побувати на деяких  уроках та виконати  завдання, які нам приготував Змій Горинич.

Т: What day is it today?

Т:  Do you go to school on Tuesday?

 Т:   Do you go to school on Saturday?

Т:  What is your favourite day?
Т:  Let’s revise our poem about Days of the Week:

Every day, Every day

Little children like to play:

Sunday, Monday, Tuesday,

Wednesday, Thursday,

Friday, Saturday!

Т: Молодці! Погляньте, принц Понеділок – Monday проснувся. Ми розвіяли чари Триголового Змія.

 

 

 

 

 

 

Вчитель звертається до учнів.

 

 

Учні хором повторюють вірш  «Days of the Week»

 

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца  Monday

2хв.

2. Розвиток навичок письма.

T: А тепер виконаємо наступне завдання, щоб розбудити принца Вівторка – Tuesday.

T: We know that pupils go to school five days a week. Every day you have four or five lessons and learn different subjects. So, tell me, please, what subjects do you learn?

T: We are at the English lesson. Let’s look at these words. All the letters are jumbled. Unjumble and write them down on your sheets of paper.

 

 

 

 

 

 

 

Т: Погляньте на наш палац. Принц Вівторок – Tuesday прокинувся також.

 

 

 

Діти відповідають: Maths, Reading, English, Ukrainian, Sport, Music, Art.

 

Діти записують складені слова на листочках.

hMtas –Maths

otSrp – Sport

iMucs – Music

tAr – Art

adRegni – Reading

Elshgni – English

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца   Tuesday

5хв.

  1. Розвиток навичок говоріння.

Т: Для того щоб розбудити принцесу Середу – Wednesday нам потрібно скласти математичні задачі та розв’язати їх.

Т: Let’s go to the Maths lesson. Now you make up groups. Each group should make and do sums.

 

Т:Молодці! Ось і першу принцесу ми визволили від чарів. Але нам на цьому зупинятися не варто, бо на нашу допомогу чекають ще й інші принци і принцеси. І на черзі принц Четвер – Thursday.

 

 

 

 

 

Учні складають задачки, представник від кожної групи розповідає задачу та дає її розв’язання.

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси  Wednesday

7хв.

  1. Фізкультхвилинка.

T: And our next task is do some exercises. Let’s go to the Sport Lesson.

T: Good for you. Погляньте на наш палац Тиждень – Week. З появою ще одного принца Четверга – Thursday, з вашою допомогою, звичайно, він став веселішим, яскравішим, радіснішим. Для визволення принцеси П’ятниці – Friday ми мандруємо на урок читання.

 

За допомогою відео ролику з мультфільму діти виконують рухи.

 

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принца  Thursday

 

3хв.

  1. Розвиток навичок читання.

T: Look, we are at the Reading Lesson and our task is read it all together and translates the text one by one.

  • Етап підготовки до читання.

Who can you see in the picture?

  • Етап читання тексту
  • Етап перевірки розуміння прочитаного.

 

 

 

 

 

 

T: Good work! Молодці! За допомогою вашого читання палац ще погарнішав, збільшилася кількість визволених принців і принцес. Але ми часу не гаймо, інших принців визволяймо.

 

 

Учні читають текст з листочків усі разом, перекладаючи один за одним, після виконуючи завдання на перевірку прочитаного.

 

 

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеса  Friday

5хв.

  1. Розвиток монологічного мовлення.

Для того, щоб світ побачила наступна зачарована принцеса Субота – Saturday, розкажіть який у вас  улюблений урок

Т: At home  you drew a picture about your favourite lesson. Now show us your works and say what your favourite  lesson is.

 

T: Погляньте, ми ще одну принцесу оживили своїми розповідями про улюблені уроки. З появою кожного принца наш палац виглядає ще кращим, веселішим.

 

 

 

 

Діти демонструють свої роботи починаючи свою відповідь реченням: My favourite lesson is ….

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси Saturday

4хв.

  1. Музична пауза

Т: Але ще одне віконце зачарованої принцеси залишається закритим. Діти, допоможемо прокинутися ще останній принцесі Неділі – Sunday.

T: Let’s go to the Music Lesson and sing a song«Days of the week».

 

 

 

T: Good work!

Т: Безмежно вдячний вам, діти, король Тиждень – Week, що ви йому допомогли. Прогнали злого змія і розбудили, оживили його королівство. Let's repeat the days of the week once more. Молодці! А щоб засіяло сонечко в нашому палаці ми маємо виконати ще одне завдання.

 

 

 

 

 

 

Діти співають пісню під музичний супровід з рухами.

 

 

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з принцеси  Sunday

 

2хв.

8. Розвиток навичок аудіювання.

T: Now I’ll read sentences and your task is to guess what lesson it is? The first who guesses the lesson puts the word into the timetable.

  1. We can count and do sums at this lesson.
  2. We can jump and run at this lesson.
  3. We can write, sing songs, read and speak English at this lesson.
  4. We can sing songs at this lesson.
  5. We can draw pictures at this lesson.

.

T: Молодці! Ми сьогодні з вами, діти, зробили дуже потрібну і важку роботу – розчаклували принців і принцес – синів і дочок короля Тижня – Week. Погляньте, яке яскраве сонечко засіяло над нашим палацом.

 

 

 

 

Діти вгадуючи шкільний предмет розміщують цей предмет у розклад на той день коли в них цей предмет. В результаті на дошці розміщується розклад уроків на весь тиждень.

 

 

 

 

 

 

Вчитель знімає «сплячий смайлик» з  сонечка

5хв.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Повідомлення домашнього завдання.

Повторити всі days of the week and school subjects.

Діти записують домашнє завдання у щоденники.

1хв.

  1. Підведення підсумків уроків.

Рефлексія діяльності.

Now you see a tree, choose an apple, a flower, a green leaf or a yellow leaf and put it on the tree and show us how you have worked today.

 

 

 

 

Т: The lesson is over. Good bye!

Діти виходять до дошки, обираючи відповідне: яблуко, квіточку, листки.

3хв.


 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
13 травня 2018
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку