УРОК "УМІЮ ДРУЖИТИ" 2 клас

Про матеріал
Розробка уроку з я досліджую світ 2 клас. Тип уроку: урок формування вмінь та навичок. Освітні галузі: соціальна і здоров'язбережувальна,мовно-літературна.
Перегляд файлу

Тема. Умію дружити

Мета: закріпити поняття « друг», «товариш», «приятель»; розширити словниковий запас увічливих слів; розвивати позитивні риси характеру; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути самому справжнім другом; формувати вміння навчатися впродовж життя.

                               Хід уроку

 

І. Вступна частина

     1. Організаційний момент

        Пролунав уже дзвінок,

        Починаємо урок.

        Побажаю всім натхнення.

        За роботу, в добрий час!

     2. Вправа «Ласкавинка» ( Діти утворюють коло)

 Подаруймо одне одному ласкавинку – добрі, ніжні, хороші побажання.

 Уявіть, що у вашій долоньці є ласкавинка, ніби тепла пушинка. Передайте її по колу одне одному.

  • Відчуваєте, як приємно і радісно у вас на серці?
  • Вас люблять ваші друзі, дарують ласкавинки добра і любові. А гарні, добрі побажання завжди здійснюються.
  • Важко чи легко віддавати своєму сусідові ласкавинку?
  • Що трапляється з людиною, коли їй ніхто не дарує ласкавинок?
  • Що буде, якщо ми даруватимемо ласкавинки одне одному постійно?

    3. Актуалізація опорних знань

Вправа «Мікрофон» (Діти стоять у колі і дають відповіді)

  • Що для вас означає слово «дружити»?

(Худич О. вибрати серед малюнків)

    4. Повідомлення теми і мети уроку

- А чи здогадалися ви, якою буде тема нашого уроку? (Діти дають відповіді)

Сьогодні ми поговоримо про одну із загальнолюдських цінностей – дружбу, спробуємо усвідомити значення слова «друзі», зрозуміти, як важлива дружба в житті кожної людини, з’ясуємо, кого називають справжнім другом. Отже, тема нашого уроку звучить так: «Умію дружити» (запис на дошці)

ІІ. Основна частина

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Бесіда про дружбу, друзів.

Друг – це той…Хто довіряє тобі, ділиться своїми думками, мріями, таємницями, покладається на тебе. Він повинен ділити з тобою горе і радість, бути разом з тобою в будь – якій ситуації.

  • А чи є у вас справжні друзі?
  • А чи можете ви назвати себе справжнім другом? Подумайте про це і зробіть висновок.
  • Що вам потрібно змінити у своїй поведінці стосовно своїх друзів, однокласників?
  1. Перегляд мультфільму

Учні переглядають та аналізують «Мультфільм про справжню дружбу. Струмочок»

  • Як ви гадаєте, чи був струмок справжнім другом?
  • В яких саме вчинках проявилася його дружба?
  1. Гра «Чарівні окуляри»

Діти передають одне одному окуляри і розповідають тільки хороше, що бачать у своєму однокласникові.

  1. Робота в групах.

Обговоріть у групах.

І група. Що є найважливішим у дружбі?

ІІ група. Чому людині потрібні друзі?

  1. Робота з підручником (ст. 38)

Учні читають повідомлення про висновки вчених щодо кількості друзів у людини.

Розгляньте малюнок.

  • Хто перебуває у найближчому оточенні людини?
  1. Обговорення у загальному колі.
  • Чи маєте ви друзів у класі? (Підніміть руку, якщо маєте)
  • А хто з вас хоче знайти друга чи подругу в класі?
  • А які якості допоможуть це зробити?
  • А які якості повинен мати справжній друг?

ВИСНОВОК. Навчіться ділитися, співчувати, допомагати , разом радіти, і тоді у вас буде багато друзів.

 

ФІЗХВИЛИНКА

 

  1. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях.
  1. Робота з підручником (ст. 39)

Коментоване читання

Учні читають про пригоди друзів – Олега і Сашка.

-Як ви вважаєте чи були хлопці справжніми друзями? (Якщо так – зелена цеглинка, якщо ні – червона)

      2)  Робота в парах

Гра «Сонечко дружби»

Об’єднайтеся в пари.

На дошці у мене зображене сонечко дружби, а що не вистачає у цього сонечка?... У вас на партах лежать промінчики від нашого сонечка. Ви повинні порадитися і записати на них одну якість характеру людини, яка підходить справжньому другу.

(Худич О. вибрати із запропонованих)

 

 

  1. Творче перенесення знань і навичок

1) Технологія «Крісло автора» (Охочі висловлюють свою думку)

  • Щоб бути гарним другом, потрібно …
  1. Робота в зошиті (ст. 38- 39)

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія

  1. Сенкан

Друзі

Справжні, вірні

Допомагають, довіряють, виручають.

Дружба це найбільший скарб.

Товариші

  1. Вправа «Крок – раз!»

Мета: створення позитивної атмосфери.

Учні утворюють широке коло, тримаючись за руки. Кожен по колу говорить: «Сьогодні я.. (навчився, відчув, зрозумів, дізнався, намагався, мені найкраще вдалося, мені сподобалося…) і робить крок вперед. (Коло має стати щільним)

  1. Самооцінка

Вершина успіху

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Момоток Тетяна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку