Урок "Урок 13. Узагальнення за темою: Урок-гра"

Про матеріал

Працюю над проблемою: підвищення ефективності навчання шляхом використання інноваційних технологій та нестандартних уроків. Намагаюсьвтілювати на уроках історії компетентнісну модель навчання історії за рахунок організації семінарів, дискусій, інтерактивних технологій, організовуючи пізнавальну діяльність учнів, формуючи погляди на історію та переконання.

Перегляд файлу

Урок 13. Узагальнення за темою:

Урок-гра

Мета:

  • систематизувати та узагальнити знання учнів про початковий період нової історії
  • розширити знання учнів
  • сприяти зацікавленості даною темою, виховувати почуття колективізму

Обладнання:

карта «Європа в ХУІ-ХУІІ ст.»

ілюстративний матеріал

картки з завданнями

Література:

Новая иллюстрированная энциклопедия. 1-10 книги. – М.: Большая Российская энциклопедия, ООО «ТД «Издательство Мир книги», 2007

Эланже Ф. Епоха дворов и королей. Этикет и нравы в 1558-1715 гг. - Смоленськ: Русич, 2005. (Популярная историческая библиотека)

100 великих заговоров и переворотов. – М.: Вече, 2002

Михневич Н.П. История военного искусства. - М.:Эксмо, 2008. – (Мировая история)

Торопцев А.П. Мировая история крепостей и замков. – М.:Эксмо, 2008. – ( Мировая история)

Електронні ресурси:

http://www.100top.ru

http://www.iat.kiev.ua

www.KM.ru               

                                Упадут сто замков, и спадут сто оков,

                                 И сойдут сто потов с целой груды веков,

                                 И польются легенды из сотен стихов

                                 Про турниры, осады, про вольных стрелков.

                                                           В.Высоцкий

                                    Хід уроку

І. Вступне слово вчителя (2 хв.)

Сьогодні ми з вами в ігровій формі перевіримо та закріпимо набуті на попередніх уроках знання

ІІ. Гра «Найкмітливіші» (40 хв.)

Учні діляться на дві команди, обирають собі капітанів. Тягнуть за жеребом картки з однотипними завданнями. За кожне виконане завдання нараховується відповідна кількість балів. Якщо команда не в змозі виконати завдання, то суперники можуть спробувати розв’язати його. За кожне виконане завдання суперника нараховуються додаткові бали.

І. Чи були вони сучасниками? (по 1 балу за кожну відповідь)

А.  – Мартін Лютер та кардинал Ришельє

- Генріх ІУ та Філіпп ІІ

- Колумб та Васко да Гама

- Єлизавета І та Магеллан

Б. – Карл У та Марія Стюарт

- Ф.Кортес та Генріх УІІІ

- Т. Мюнцер та Ж.Кальвін

- А.Валленштейн і В.Оранський

ІІ.  Кому належать ці вислови? (по 2 бали за відповідь)

А. – Краще потопити землю, ніж віддати її

- На тому я стою і не можу інакше

- Париж вартий меси

- В мене слабке тіло жінки, але серце і шлунок чоловіка

- Народ – це мул, що псується від довгого відпочинку

Б. – Я краще б перетворив свою державу на пустелю, ніж бачив її у владі єретиків

- Мета виправдовує засоби

- Війна годує війну

- Вівці поїли людей

- Дворяни – нерв держави

ІІІ. Хто б міг надіслати таке повідомлення? (по 2 бали)

А. – «12 жовтня року 1492 від Різдва Христова вахтенний матрос помітив вогнища та вузьку смугу землі, названу мною Сан-Сальвадор»

- «Для боротьби з єретиками, для зміцнення святого престолу пропоную створити чернецький Орден, члени якого житимуть серед мирян»

- «Після двох тижнів боїв більша частина іспанських кораблів потоплена. Решту їх знищив з Божою допомогою шторм»

- « Датська армія розбита. Віддані мені війська забезпечені зброєю та продовольством за рахунок підкорених територій»

- «Ми, божою милістю король, відмовляємося підкорятися Святому Римському престолу і оголошуємо себе главою церкви»

Б. – «Столицю тубільців захоплено і спалено. 200 моїх воїнів при допомозі дружніх нам племен знищили велику державу»

- «Весілля моєї сестри – чудовий привід для знищення єретиків. Наказую вбивати їх без жалю»

- «Оскільки сестра наша, королева Шотландії, причетна до замаху на нашу особу, наказую провести ретельне розслідування і вчинити з нею за законом про замах на особу правлячого монарха»

- «Мною піддано тортурам і страчено кілька тисяч заколотників. Але ці голодранці, що звуть себе гезами, продовжують чинити опір на суші і на морі»

- «Всім пресвітерам пояснювати своїм прихожанам, що Бог благословив багатством тих, кого обрав для спасіння»

ІІІ. Підбиття підсумків (2 хв.):

 підраховуються бали, оцінюються кращі відповіді, оголошуються оцінки

ІУ. Домашнє завдання: (1 хв.)

підготуватися до тематичної атестації

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку