Урок "Урок-подорож. Озера України"

Про матеріал
Урок-подорож. Озера України. Головна цінність озер — це прісна вода. Озера можна створити штучно, тоді їх називають водосховищами. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про озера України.
Перегляд файлу

 Географія 6 кл

Підготувала вчитель хімії

КЗ «Писарівський ліцей Вінницького району Вінницької області»

Марингевич Алла Григорівна

 

Тема: Урок-подорож. Озера України.

Мета: навчальна: продовжити формувати в учнів систему знань про озера, дослідити озера України;
розвиваюча: продовжувати формувати навички роботи з фізичною та контурною картою, самостійну роботу учнів з різними джерелами знань;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до водних багатств.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: атлас, контурні карти, настінні карти, відеоматеріал, презентація.

Базові поняття: озеро, типи озер

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Привіт друзі!
Запрошую вас до падорожі!
Сьогодні ми з вами будемо мандрувати озерами України.
Ми здійснемо заочну подорож країною, відвідаємо дивовижні озера нашої країни, «помилуємося» їх краєвидами та дізнаємося ще багато цікавого.

II. Мотивація навчальної діяльності

 «Дивуй!»
Головним або одним із головних творців є вода, «родинні стосунки».
Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, водосховища.
Озера іноді порівнюють з мініатюрними морями. Їх форма, розміри, склад і походження надзвичайно різноманітні.
Так, у пустелях Центральної Азії є дивовижні «блукаючі» озера, які змінюють своє місце розташування.
Існують на Землі озера, заповнені не водою, а кислотою або гарячим асфальтом, а є озера з «мертвою» та «живою» водою — як у казці!
Головна цінність озер — це прісна вода. Озера можна створити штучно, тоді їх називають водосховищами.
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про озера України.

ІІІ. Оголошення теми уроку та мети уроку

Тема: Урок – подорож. Озера України

Мета:
навчальна: продовжити формувати в учнів систему знань про озера, дослідити озера України;
розвиваюча: продовжувати формувати навички роботи з фізичною та контурною картою, самостійну роботу учнів з різними джерелами знань;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до водних багатств.

 

Епітет

А ще життя чудове тому, що можна мандрувати.

Микола Пржевальський, відомий мандрівник, географ  

 

IV. Актуалізація знань

Правила поведінки під час руху

-         За роботу на уроці учасники отримують наліпки з яких формується власний поїзд знань (наклейка на квиток)

 

-         Квиток підписується, наносяться наліпки, в кінці уроку сдається.

 

Перед тим, як отримати завдання потрібно відповісти на запитання:

-         Що я знаю про озера?

-         Класифікація озер за водним режимом

-         Класифікація озер за походженням улоговин

-         Які типи озер зображені на схемі … ( 43 урок)

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Станція «НАУКОВА»

ОЗЕРО – природна заглибина на суходолі, заповнена водою.

   В Україні налічується близько 20 тис. озер, з них 43 площею до 10 км2. Розподілені вони на території нерівномірно. Найбільшими озерними районами країни є Полісся, заплави Дніпра, Дунаю та Сіверського Дінця, Поділля, Причорномор’я, а також Кримські гори та Карпати.

 

  1. Станція «ПРАКТИЧНА»

Нанести озера на контурну карту

 

Украина-области_цвет-Б-1

 

Дослідити озера

Перегляд відео

https://sites.google.com/view/geography-paragraph-44/44

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 

 

https://www.youtube.com/watch?v=hpPVZYJl7fg

  1. Станція « Озеро Світязь – Український Байкал»

Відсканувати код і опрацювати матеріал

 

 

  1. Станція « Рекорди України»

 

 

VІ. Рефлексія

Квиток (самооцінка)

 

Яке значення мають озера?

 

Я запам»ятав…

Мені сподобалось…

Ми вивчили на уроці…

 

 

VІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 44
2. Пошук в інтернеті прикладів легенд про озера України (на вибір учня)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вставити пропущені слова в тексті

 Природний водний потік, що тече у виробленій ним заглибині – це ……………... Вона починається з ………………, це може бути ……………………………….. Вона тече заглибленням, що називається …………………., на шляху в неї впадають інші річки – це ……………………... Разом з головною річкою вони утворюють …………………….……………………...  Місце впадіння річки в іншу річку, озеро, або море називається ……………………., деякі річки в цьому місці утворюють …………………….. Частина річкової долини, що затоплюється водою називається ……………………. Кожної весни, внаслідок танення снігу, річка розливається – це ………………………., а коли рівень води в річці найнижчий, то настає ……………… Річка відіграє важливу роль у формуванні рельєфу, оскільки вона руйнує гірські породи, ………………..........………………………………….

 

 

                                                                    

 

 

Вставити пропущені слова в тексті

 Природний водний потік, що тече у виробленій ним заглибині – це ……………... Вона починається з ………………, це може бути ……………………………….. Вона тече заглибленням, що називається …………………., на шляху в неї впадають інші річки – це ……………………... Разом з головною річкою вони утворюють …………………….……………………...  Місце впадіння річки в іншу річку, озеро, або море називається ……………………., деякі річки в цьому місці утворюють …………………….. Частина річкової долини, що затоплюється водою називається ……………………. Кожної весни, внаслідок танення снігу, річка розливається – це ………………………., а коли рівень води в річці найнижчий, то настає ……………… Річка відіграє важливу роль у формуванні рельєфу, оскільки вона руйнує гірські породи, ………………..........………………………………….

1

 

docx
Додано
27 березня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку