Урок Урок з гандболу для 6 класу

Про матеріал

1. Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.

2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму та розвивати фізичні якості школярів.

3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.

Перегляд файлу

 

Картинки по запросу гандбол фото ведения мяча

 

    Картинки по запросу гандбол фото ведения мяча

 

План конспект уроку по фізичній культурі для учнів 6 класу.

Тема: Спортивна гра. Гандбол.

Автор: Чаровата І.М.

Мета уроку:

1. Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.

2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму та розвивати фізичні якості школярів.

3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.

 

Формувати знання о спортивній грі : Гандбол.

  1. Навчити: техніці ловлі та передачі мяча. 
  2. Удосконалювати:  техніку виконання кидка м’яча з опори після  трьох кроків.
  3. Розвивати : уміння брати  участь в рухових х іграх відповідно  до правил і  дотриманням техніки безпеки.

Місто проведення : спортивна зала.

Інвентар: гандбольні мячи, ворота.

 

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Підготовча частина

 

1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку.

 

2. Вимірювання ЧСС за 10 сек

3. Правила безпеки та поведінки під час проведення спортивних ігор.

Клас шикується у колону по два.

4. Стройові вправи на місці:

 

 

 

 

 

 

 

5.Ходьба звичайна.

Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- внутрішній стороні стопи;

- перекатом з пятки на носок.

6. Біг:

- у повільному темпі;

-  правим та лівим плечем вперед;

- з виносом прямої ноги;

- спиною вперед;

- підскоком.

7. Біг з додатком.

Учень  першої колони стоїть на крок уперед другої колони. По свистку учень першої колони біжить до центру залу, учень другої колони повинен його  наздогнати та віддати «латку». Потім колони міняються містами. 

 

 

8. Вправи на відновлення дихання:

 - руки в гору – вдих;

 - руки до низу – видих.

 

9. Комплекс ЗРВ в русі:

  1. В.п.- руки на поясі.

       1.- крок вперед,  поворот голови в

                 право.

       2.- крок вперед, поворот голови в

                  ліво.

  2. В.п. – руки в замок.

       1-4.- колові рухи кистями в право.

       5-8.- колові рухи кистями в ліво.

  1. В.п.- те ж.

       1.- Прямі руки вперед;

       2.- Прямі руки вгору.

    4.  В.п. – руки перед грудьми вперед.

       1.- Крок вперед з поворотом 

             тулуба  в ліво.

        2.-Те ж в право.

    5.  В.п. – дві руки до гори.

         1-4.- колові рухи руками вперед.

         5-8.- колові рухи руками назад.

              Вправи стоячі у колі.

     6.   В.п. – руки на поясі.

         1.- нахил в право, ліва пряма рука

              в гору;

          2.- в.п.

          3.- нахил в ліво, пряма рука в

               право.

               4. в.п.

       7.  В.п.- руки за голову.

           1.- правим ліктем доторкнутися

                до лівого зігнутого коліна.

            2.-  в. п.

            3-4 – те ж лівим ліктем.

         8.  В.п.- руки на поясі.

            1. - Нахил вперед,доторкнутися

                    пальцями рук до носків.

             2. – В.п.

         9.  В.п.- руки за голову.

                  1. – Присід руки вперед.

                  2. – В.п.         

        10.  В.п. – руки на поясі.

               10 – стрибків на лівій нозі;

               10 -  стрибків на правій;

               10. – на обох.

        11.  1.  - руки в гору – вдих;

                2.- руки до низу – видих.

 

15 хв.

 

 15 сек

 

15 сек

 

30 сек 15 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

    2 хв

 

 

 

 

 

 

2-3 р

 

1 хв.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

по 4 рази

 

 

 

 

2 рази

 

 

4 рази.

 

6 разів.

 

 

 

по 3 рази.

 

 

По 4 рази

 

 

 

 

По 4 рази

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

По 10 разів

 

 

Перевірити зовнішній вигляд учнів, їхнє самопочуття.

 

 

 

 

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

 «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!».

«На ліво в обхід по залу - руш!»

Темп повільний. Слідкувати за диханням та за осанкою.

Звернути увагу на правильність виконання.

 

 

Інтервал між учнями 2 кроки під час бігу.

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання вправи пара повертається у свої колони.

 

 

 

 

 

Темп середній. Глибоке дихання.

 

 

 

 

 

Дистанція два кроки.

 

 

Руки не згинати.

 

Крок прямою ногою.

 

 

 

Максимальна амплітуда.

 

 

 

 

Тримати поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна не згибати.

 

 

Пятки від полу не відриваємо.

 

 

Темп середній.

 

 

Темп середній. Глибоке дихання.

 

2.

Основна частина

 

1.Передача та ловля мяча.

Учні шикуються у три колони. Перед кожною колоною стоїть лицем до колони один учень.

 

  1. Учні у колоні виконують передачу із-за голови двома руками  і стають у кінець колони.
  2. Передача із-за спини обома руками;
  3. Передача від підлоги;
  4. Ппередача м'яча після виконання передачі з руки в руку навколо себе;
  5. Передача м’яча після виконання «вісімки» навколо себе;
  6. Передача однією рукою;
  7. Передача м’яча зі зміною місця у колоні.
  8. Передача м’яча з замахом в ліво або в право.
  9. Передача м’яча однією рукою ігроку, який стоїть перед колоною, виконує ривок до нього, торкається його плеча. Учень з м’ячем виконує передачу та біжить у кінець колонки.

 

Проведення гри – естафети між колонками «Передав-сідай!».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Опорний кидок по воротах:

 

 

- кидок мяча по воротах з 6-и метрової лінії в опорному положенні;

- кидок мяча по воротах з 6-и метрової лінії після трьох кроків в опорному положенні;

- кидок мяча з 6-и метрової лінії  в опорному положенні після передачі від партнера, який стоїть попереду і трьох кроків.

- кидок мяча з опори  після ведення м’яча;

- кидок м’яча по воротах з активним захисником.

3. Рухлива гра з мячем «Одинадцять».

 

 

 

 

 

25 хв.

 

 

30 сек

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1хв.

1хв.

1хв.

 

1хв.

 

1хв.

 

1хв.

1хв.

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5хв.

 

 1,5хв.

 

 

1,5 хв.

 

    

 

2 хв.

 

1,5 хв.

   

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розказ, показ техніки виконання ловлі та передачи м’яча.

 

 

Ловити м’яч двома руками потрібно витягнув руки вперед до м’яча, кисті не напружувати і трохи розгорнути долоні донизу, пальці вільно розставлені. Як тільки м’яч наблизиться, долоні необхідно зблизити, пальцями обхопити м’яч і підтягнути його до грудей, зігнувши руки.

 

 

Передача мяча на відстані 6м.

Учень повинен зробити передачу мяча потім  бігти у кінець колони..

 

 

Передача мяча чітко в руки.

Учні стоять у колонку. Перший учень виконав передачу дитині, яка стоїть попереду – присідає. І так вся колонка. Потім у зворотному напрямку.

Розказ, показ техніки виконання кидка по воротах.

 

Гравці розміщуються вздовж 6-и метрової зони в шеренгу.

 

Кроки починати з 9-и метрів.

 

Гравці розміщуються у три колони.

 

 

 

Гра починається на майданчику будь-якого розміру. Одна з двох команд володіє м’ячем. Завдання тих у кого м’яч – зробити 11 передач м’яча. Інша команда повинна перехопити мяч. Команді, яка володіє мячем, дозволяється передавати м’яч, після трьох кроків. Ведення м’яча робити не можна. Інша команда перехоплює мяч.  Якщо команда порушила правила, гру починає інша команда. Команда яка зробила 11 передач заробляє 1 бал. І гру починає інша команда. 

3.

Заключна частина

1. Шикування.

2. Ходьба звичайна.

3. Вправами на відновлення дихання в русі.

 

 

 

 

 

4.Вимірювання ЧСС за 10 сек.

5.Вправи н релаксацію.

6.Підведення підсумків уроку.

 

7.Організований вихід із спортивного залу.

 

5 хв

 

 

 

1. – руки в гору через сторони – глибокий вдих;

2. – опустити руки через середину видих.

  1. те саме.

У нормі до 100 уд/хв.

 

 

Виставлення оцінок за урок.

 

 

 

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
2273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку