Тема: Мої Іграшки
Цілепокладання:
Комунікативна компетентність: взаємодія з оточуючими й окремими людьми та подіями; навички роботи в групі
Загальнокультурна компетентність: особливості спілкування англійською мовою
Ціннісно- смислова компетентність: самовизначення здобувача освіти в ситуаціях навчальної й іншої діяльності, здатність бачити й розуміти навколишній світ
Очікувані результати:
Хід уроку
-Dear pupils. Do you like playing? Have you got any toys? Today you`ll be able to speak about them and to know about your friend`s toys.
3. Оголошення теми уроку, цілей.
- Today our topic is Toys. We need to consider and repeat the words about toys, practice our reading and speaking skills, listen and write some English words.
Phonetic Drills
Game “ Find the sound”
( Діти плескають в долоні, коли чують заданий звук у слові)
Ball, clown, bound, doll, tower, port, balloon, robot, owl.
( Учні розповідають про свої улюблені іграшки)
Toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize.
- What`s in the box?
( В коробці лежать іграшки. Учні дістають з коробки по 1-й іграшці і називають, що це і якого кольору)ю
p 38