урок "Усна нумерація чисел 21-100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми"

Про матеріал

Тема уроку:Усна нумерація чисел 21-100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми

Мета уроку: закріплювати знання усної нумерації в межах сотні, уміння користуватися десятком як лічильною одиницею, уміння складати задачі за малюнками; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати мислення.

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

1.Організація . Привітання з учителем

1 хв.

Вітається з дітьми.

1 хв.

Позитивний настрій.

Задоволено.

Позитивний настрій.

Задоволення.

2.Контроль і корекція знань. Виконують завдання у вигляді гри.

3 хв.

Контролює дітей.

3 хв.

Атмосфера співпраці

(спокійно).

Впевненість.

3.Мотивація.

Розгадують ребус.

2 хв.

ІнструктуєКонтролює дітей

2 хв.

Допитливо. Активно.

Задоволення.

Фізкультхвилинка. Виконують руханку.

1 хв.

Проводить фізкультхвилинку

1 хв

Радісно

Радість.

4. Вивчення нового матеріалу. Слухають вчителя. Дивляться альбом

2 хв.

Пояснює матеріал.

Демонструє альбом.

2 хв.

Уважно

Впевненість

Розв`язують приклади (клеють наліпки)

4 хв.

Корегує дії дітей

4 хв.

Зацікавлено

Задоволеність

Виконання завдання за підручником.

6 хв.

6 хв.

Уважно

Натхнення.

Фізкультхвилинка. Виконують руханку.

1хв.

Проводить

1хв.

Радісно

Радість.

Робота у зошитах

5 хв.

Спостерігає

5 хв.

Старанно

Задоволення

5.Закріплення матеріалу. Виконання самостійної роботи.

5 хв.

Інструктує дітей та контролює

5 хв.

Зосереджено

Занепокоєність

Перевіряють роботу

1 хв.

Перевіряє разом з дітьми роботи

1 хв.

Задоволено

Радість

Розв`язування віршованих задач

2 хв.

Читає віршовані задачі

2 хв.

Захоплено

Натхнення

6. Підсумок уроку. Відповідають на запитання вчителя

2 хв.

Демонструє конверти

2 хв.

Задоволено

Доброзичливість

Підсумок уроку: закріпили знання усної нумерації в межах сотні, навчилися користуватися десятком як лічильною одиницею, складати задачі за малюнками та розв`язувати їх, удосконалили обчислювальні навички.

Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.

Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.

Перегляд файлу

Предмет: Математика

Тема уроку:Усна нумерація чисел 21-100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми

 Мета уроку: закріплювати знання усної нумерації в межах сотні, уміння користуватися десятком як лічильною одиницею, уміння складати задачі за малюнками; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати мислення.

 

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

 

 

1.Організація . Привітання з учителем

1 хв.

Вітається з дітьми.

1 хв.

Позитивний настрій.

Задоволено.

Позитивний настрій.

Задоволення.

2.Контроль і корекція знань. Виконують завдання у вигляді гри.

3 хв.

Контролює дітей.

3 хв.

Атмосфера співпраці

(спокійно).

Впевненість.

3.Мотивація.

Розгадують ребус.

2 хв.

ІнструктуєКонтролює дітей

2 хв.

Допитливо. Активно.

Задоволення.

Фізкультхвилинка. Виконують руханку.

1 хв.

Проводить фізкультхвилинку

1 хв

 Радісно

Радість.

 

4. Вивчення нового матеріалу. Слухають вчителя. Дивляться альбом

2 хв.

Пояснює матеріал.

Демонструє альбом.

2 хв.

Уважно

Впевненість

Розв`язують приклади (клеють наліпки)

4 хв.

Корегує дії дітей

4 хв.

Зацікавлено

Задоволеність

Виконання завдання за підручником.

6 хв.

 

6 хв.

Уважно

Натхнення.

Фізкультхвилинка. Виконують руханку.

1хв.

Проводить

1хв.

Радісно

Радість.

Робота у зошитах

5 хв.

Спостерігає

5 хв.

Старанно

Задоволення

5.Закріплення матеріалу. Виконання самостійної роботи.

5 хв.

Інструктує дітей та контролює

5 хв.

Зосереджено

Занепокоєність

Перевіряють роботу

1 хв.

Перевіряє разом з дітьми роботи

1 хв.

Задоволено

Радість

Розв`язування віршованих задач

2 хв.

Читає віршовані задачі

2 хв.

Захоплено

Натхнення

6. Підсумок уроку. Відповідають на запитання вчителя

2 хв.

Демонструє конверти

2 хв.

Задоволено

Доброзичливість

 

Підсумок уроку: закріпили знання усної нумерації в межах сотні, навчилися користуватися десятком як лічильною одиницею, складати задачі за малюнками та розв`язувати їх, удосконалили обчислювальні навички.

 

Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.

Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
1606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку