Тема уроку:Усна нумерація чисел 21-100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми
Мета уроку: закріплювати знання усної нумерації в межах сотні, уміння користуватися десятком як лічильною одиницею, уміння складати задачі за малюнками; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати мислення.
Що роблять діти | Що робить учитель | Як почуваються діти | Що відчував той, хто проводив урок | |||
Діяльність | Час, хв | Діяльність | Час, хв | |||
1.Організація . Привітання з учителем | 1 хв. | Вітається з дітьми. | 1 хв. | Позитивний настрій. Задоволено. | Позитивний настрій. Задоволення. | |
2.Контроль і корекція знань. Виконують завдання у вигляді гри. | 3 хв. | Контролює дітей. | 3 хв. | Атмосфера співпраці (спокійно). | Впевненість. | |
3.Мотивація. Розгадують ребус. | 2 хв. | ІнструктуєКонтролює дітей | 2 хв. | Допитливо. Активно. | Задоволення. | |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. | 1 хв. | Проводить фізкультхвилинку | 1 хв | Радісно | Радість. | |
4. Вивчення нового матеріалу. Слухають вчителя. Дивляться альбом | 2 хв. | Пояснює матеріал. Демонструє альбом. | 2 хв. | Уважно | Впевненість | |
Розв`язують приклади (клеють наліпки) | 4 хв. | Корегує дії дітей | 4 хв. | Зацікавлено | Задоволеність | |
Виконання завдання за підручником. | 6 хв. | 6 хв. | Уважно | Натхнення. | ||
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. | 1хв. | Проводить | 1хв. | Радісно | Радість. | |
Робота у зошитах | 5 хв. | Спостерігає | 5 хв. | Старанно | Задоволення | |
5.Закріплення матеріалу. Виконання самостійної роботи. | 5 хв. | Інструктує дітей та контролює | 5 хв. | Зосереджено | Занепокоєність | |
Перевіряють роботу | 1 хв. | Перевіряє разом з дітьми роботи | 1 хв. | Задоволено | Радість | |
Розв`язування віршованих задач | 2 хв. | Читає віршовані задачі | 2 хв. | Захоплено | Натхнення | |
6. Підсумок уроку. Відповідають на запитання вчителя | 2 хв. | Демонструє конверти | 2 хв. | Задоволено | Доброзичливість |
Підсумок уроку: закріпили знання усної нумерації в межах сотні, навчилися користуватися десятком як лічильною одиницею, складати задачі за малюнками та розв`язувати їх, удосконалили обчислювальні навички.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.
Предмет: Математика
Тема уроку:Усна нумерація чисел 21-100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми
Мета уроку: закріплювати знання усної нумерації в межах сотні, уміння користуватися десятком як лічильною одиницею, уміння складати задачі за малюнками; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати мислення.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
|||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
|
||
1.Організація . Привітання з учителем |
1 хв. |
Вітається з дітьми. |
1 хв. |
Позитивний настрій. Задоволено. |
Позитивний настрій. Задоволення. |
|
2.Контроль і корекція знань. Виконують завдання у вигляді гри. |
3 хв. |
Контролює дітей. |
3 хв. |
Атмосфера співпраці (спокійно). |
Впевненість. |
|
3.Мотивація. Розгадують ребус. |
2 хв. |
ІнструктуєКонтролює дітей |
2 хв. |
Допитливо. Активно. |
Задоволення. |
|
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. |
1 хв. |
Проводить фізкультхвилинку |
1 хв |
Радісно |
Радість. |
|
4. Вивчення нового матеріалу. Слухають вчителя. Дивляться альбом |
2 хв. |
Пояснює матеріал. Демонструє альбом. |
2 хв. |
Уважно |
Впевненість |
|
Розв`язують приклади (клеють наліпки) |
4 хв. |
Корегує дії дітей |
4 хв. |
Зацікавлено |
Задоволеність |
|
Виконання завдання за підручником. |
6 хв. |
|
6 хв. |
Уважно |
Натхнення. |
|
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. |
1хв. |
Проводить |
1хв. |
Радісно |
Радість. |
|
Робота у зошитах |
5 хв. |
Спостерігає |
5 хв. |
Старанно |
Задоволення |
|
5.Закріплення матеріалу. Виконання самостійної роботи. |
5 хв. |
Інструктує дітей та контролює |
5 хв. |
Зосереджено |
Занепокоєність |
|
Перевіряють роботу |
1 хв. |
Перевіряє разом з дітьми роботи |
1 хв. |
Задоволено |
Радість |
|
Розв`язування віршованих задач |
2 хв. |
Читає віршовані задачі |
2 хв. |
Захоплено |
Натхнення |
|
6. Підсумок уроку. Відповідають на запитання вчителя |
2 хв. |
Демонструє конверти |
2 хв. |
Задоволено |
Доброзичливість |
|
Підсумок уроку: закріпили знання усної нумерації в межах сотні, навчилися користуватися десятком як лічильною одиницею, складати задачі за малюнками та розв`язувати їх, удосконалили обчислювальні навички.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.