Урок "Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні".

Про матеріал
Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні Мета: пояснити учням прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати складені задачі з дробами. Обладнання: картки для виконання тесту, картки для усних обчислень.
Перегляд файлу

УРОК 86

Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні

 

Мета: пояснити учням прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати складені задачі з дробами.

Обладнання: картки для виконання тесту, картки для усних обчислень.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за картками

 

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics4/mathematics4.files/image194.jpg


 

2. Завдання для опитування

— До якої частини мови належать дроби?

— Як називається число над лінією дробу?

— Як називається число під лінією дробу?

— Обчислити зручним способом.

8 · 7 · 5, 2 · 4 · 25 · 5, 15 · 7 · 4, 5 · 9 · 2 · 6.

3. Виконання тестового завдання

1) Яка частина фігури заштрихована?

 

image189

 

а) 3/5; б) 3/8; в) 1/8; г) 5/3.

2) Яка нерівність правильна?

а)   4/5 < 1;

б)   1 < 7/8;

в)    11 > 5/11;

г)    1/6 > 1/6

3) 3/4 від числа 60 дорівнює:

а)   48;

б)   12;

в)    15;

г)   3.

4) Щоб знайти 1/6 від суми числа 840 і 60, треба:

а)   840 : 6;    

б)    (840 + 60) · 6;

в)    (840 + 60) : 6;

г)    840 + 60 : 6.

5) На заводі працюють 600 робітників, з них 3/5 токарі. Щоб знайти, скільки на заводі працює токарів, треба:

а)    600 : 5 · 3;

б)    600 · 5 · 3;

в)    600 : 3 · 5;

г)    600 : 5 : 3.

6) Якщо за день туристи пройшли 24 км, що становить 1/3 маршруту, то весь шлях буде дорівнювати:

а)    27 км;

б)    72 км;

в)    80 км;

г)    21 км.


 

II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні

1. Усне виконання вправи № 701

2. Пояснення вчителя на прикладі 3 200 · 20 (у поясненні вчитель спирається на переставний і сполучний закони множення). Робота за вправою № 702

3. Первинне закріплення. Вправа № 703 (перші два стовпчики — з коментуванням, решту — самостійно)

4. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання задачі № 704

2. Розв’язання задачі № 705 за рівнями

• високий і достатній рівень знань — самостійно;

• решта — після виконання короткого запису.

3. Задача № 707

• Високий рівень знань — самостійно;

• достатній рівень знань — після виконання короткого запису задачі;

• решта — після складання плану розв’язання задачі.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 708, 709.

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
31 березня 2020
Переглядів
782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку