Урок "Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень."

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел;формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислень при розв'язуванні задач і вправ. Розвивати навички усної лічби, логічне мислення. Виховувати любов до природи.

Обладнання: малюнок природи, вислів, таблиця з прикладами для усного рахунку, індивідуальні картки, запис співу пташок.

Тип уроку: урок-подорож.

Перегляд файлу

Урок 76. Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320.

 Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень.

Мета: ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел;формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислень при розв’язуванні задач і вправ. Розвивати навички усної лічби, логічне мислення. Виховувати любов до природи.

Обладнання: малюнок природи, вислів, таблиця з прикладами  для усного рахунку, індивідуальні картки, запис співу пташок.

Тип уроку: урок-подорож.

                          Хід уроку.

I. Організаційна частина.

Вчитель. Ідучи до вас, я зустріла ось цю красуню. Погляньте, яка вона красива, які чудові у неї діти: звірі, птахи, рослинки. Ось до чого вона закликає.

( Читає вислів).

               Усе нам в світі треба берегти:

               І птаха, й звіра, і оту травинку.

               Не чванься тим, що цар природи ти,

               Бо врешті ти – це лише її частинка.

- Як ви розумієте цей вислів?

- Так, ми всі-діти природи і повинні берегти її. Тоді вона нам буде дарувати свою чудову красу. Це і квіти, трави, пташенята, звірі, дощик, сніжинки, вітерець тощо. А сьогодні вона дарує нам особливі подарунки із завданнями. Розгадавши їх, ми багато  чого корисного дізнаємося.

II. Контроль та корекція закріплення знань.

  1. Усний рахунок.

Пташки-це окраса природи. Вони прикрашають та оживляють її. У саду, у полях, у лугах, біля житла-скрізь привертають нашу увагу. Погляньте, які завдання-подарунки приготували вони.

( На дошці-завдання із пташкою дятлом).

Дятли-санітари лісу. Вони знищують  багато шкідливих комах. Якщо розв’яжемо  приклади, то дізнаємось про них багато цікавого.

Ви повинні до кожного приклада відшукати відповідь.

12 видів дятлів у лісах нашої країни;

100 грам-маса тіла;

5 яєць відкладає самка дятла;

14 днів насиджує яєчка самка дятла;

15 років тривалість життя пташки.

2. Розв’язування задач.

1. У сім’ї сойок за рік вилупилося 6 пташенят, а у сім’ї синичок- у 4 рази більше. Скільки пташеняток з’явилося у сім’ї синичок?

2. Лелека живе 20 років, а зозуля-у 2рази більше. Скільки років живе зозуля?

3. Каліграфічна хвилинка.

III. Вивчення нового матеріалу.

Первинне закріплення.

  1. Коментоване розв’язування задачі.
  2. Вправа 582 виконати самостійно по варіантах. Заслухати детальне пояснення розв’язування декількох прикладів.

 Фізкультхвилинка.

Діти, є така професія-лісник. Це людина, яка слідкує за порядком у  лісі. У нас є можливість побувати лісниками.

( Звучить запис спів пташок).

Уявимо, що ми лісники.

( Діти встають. Вчитель розповідає).

Оскільки природа взимку спить, ми побуваємо у весняному лісі і поспостерігаємо за професією лісника.

Кожного дня лісник ходить по лісу і веде спостереження. (Ходьба на місці). Ось він побачив, що з гніздечка випало пташеня. Він підняв його, поклав у гніздо.( Діти нахиляються, імітують рухи- піднімають пташеня, кладуть у гніздо). Потім іде далі стежкою. Господар лісу помітив, що на дереві зламана гілочка. Він полікував і обкопав дерево. (Діти імітують-перемотують дерево і обкопують). Пішов далі. Побачив, що зайчик потрапив у капкан. Нахилився, звільнив тваринку. (Діти  імітують рухи лісника).

Повертаючись назад, лісник побачив вогнище. Швиденько побіг до озерця,  набрав води і загасив вогнище. (Діти імітують рухи). Прийшов додому, сів відпочити. (Діти сідають за парти).

Можливо, хтось з вас у майбутньому буде лісником. Адже ця професія дуже важлива!

3.Диференційоване завдання.

I група.    30-42:6              30:6-5

       24+36:6             24:6-2

II група.   120-50 130-60+80

                 180-90 170-(20+60)

                 30+90 800-(500-200)

4.Задача 584. Ознайомити учнів із змістом задачі та її коротким записом. Проаналізувати, про що дізнаємось кожним виразом.

Задача допомагає підвести учнів до висновку: якщо від суми трьох доданків віднімемо суму двох з них, то знайдемо третій доданок.

IV. Розвиток математичних знань.

Вправа 585(1). Ознайомити учнів зі змістом завдання. Скласти структурний запис розв’язання : * + * + * = * (км)

 

Вправа585(2). Розв’язати самостійно. Розв’язання прокоментувати

Підсумок уроку.

Домашнє завдання.

586,587.

 

 

     Урок 77. Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 200+640, 20+640, 760-40, 760-400. Складена задача, що включає суми трьох і двох доданків.

Мета: формувати вміння застосовувати загальні правила        додавання і віднімання круглих трицифрових чисел до окремих випадків, коли в одному із компонентів цих дій  відсутні сотні або          десятки, розвивати вміння розв’язувати складені задачі,  виховувати бережливе ставлення до природи. 

Обладнання: картки для опитування, картки для сильних учнів, малюнок з прикладами «вирости дерево».

                                      Хід уроку

I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

Перевірка домашнього завдання.

  1. Учні порівнюють одержані відповіді завдання 586 із записами на дошці.
  2. З’ясувати з учнями, скільки літрів соку помістилося б у 8 бідонах, якби місткість бідона була на 2 л більше від місткості банки.

Завдання для опитування.

Прокоментуйте розв’язання:

1. 850-(420+130),                  780-(590-340).

2. До трьох  однакових суконь кравчиня пошила 15 гудзиків. До блузки вона пришивала на 3 гудзики більше, ніж до сукні. Скільки ґудзиків треба пришити до двох блузок?

3.Вправа 594(2).

Картки для опитування.

№1:

  1. Довжина прямокутника 12 см, а ширина-8 см. Обчисли периметр прямокутника.
  2. Корова з’їдає за 3 дні 24 кг висівок. Скільки висівок треба заготовити їй на сім днів?

№2.

          1.Порівняй: 120*90+20,       130-40*80.

2. У 5 банках 15 л соку. Скільки потрібно таких банок для 9 л соку?

Усні обчислення.

Гра « Хто швидше?».

37

29

24

 

17

38

19

 

28

33

39

 

 

 

 

 

Представник першої команди обчислює суми у рядках, а другої-у стовпчиках. Відповіді записують у вільних клітинках. Команди перевіряють обчислення «противника».

II. Актуалізація опорних знань.

  1. Математична розминка.

(Проводиться методом  «Блискавка».

- Яку  арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки?

  • Якщо в задачі питається, скільки залишилося, яку останню дію виконуємо?
  • Як знайти частку від числа?
  • Яке число при множенні найбільше?
  • Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів?

III. Вивчення нового матеріал.

Бесіда за структурними записами вправи 589.

Пояснення нового матеріалу.

 З’ясовуємо, що у першому прикладі в другому доданку немає десятків. Отже, треба додати 400 і 500 і до знайденого результату додати 30:

400+500=900,     900+30=930.

У другому прикладі в другому доданку немає сотень. Отже, треба додати 30 і 50, а знайдений результат додати до 400:

30+50=80,    400+80=480.

В інших випадках міркування подібні.

Первинне закріплення.

Вправи 590, 591 виконати фронтально.

IV. Розвиток математичних знань.

Задачі-це найцікавіше, але в той час і найважче в математиці. Чи можна навчитися розв’язувати будь- які задачі? Звичайно, це неможливо. Адже,може зустрітися така задача, яку не вдасться розв’язати. Деякі вчені- математики витрачають усе своє життя на те, щоб знайти розв’язання окремих задач. Але якщо говорити про шкільні задачі, то кожен із вас може навчитися їх розв’язувати. Для цього ви повинні бути завзятими і терпеливими.

  1. Задача 592. Прочитати задачу. З’ясувати з учнями, що за планом токар мав виготовити менше. Розв’язати задачу самостійно.
  2. Задача 593. Ознайомити учнів із задачею, повторити зміст задачі за питаннями вчителя. Проаналізувати задачу від даних до запитання. Колективно скласти план  розв’язання задачі. За записами у підручнику учні розв’язують задачу усно, пояснюючи, що знайшли у кожній дії.
  3. Фронтальна робота над задачею 594(1).

 Підсумок уроку. Чим корисна професія садівника?

Гра «Вирости дерево».

А зараз ми будемо садівниками. Спробуємо виростити дерево.

Для сильніших учнів-завдання окремі, на картках. Ми працюємо разом, а учні, у яких є картки, працюють самостійно.

V. Домашнє завдання.

 

 

Урок 78. Способи додавання круглих трицифрових чисел.

Мета: дослідити різні способи додавання круглих трицифрових чисел; формувати вміння складати й розв’язувати задачі; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальні процеси( сприйняття, увагу, пам’ять) і логічне мислення; прищеплювати акуратність і самостійність в роботі.

Обладнання: картки із позначенням станцій; умовні позначення для роботи в парі; кольорові фішки.

Тип уроку-урок-подорож.

                  Хід уроку.

  1. Організація класу.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні ми вирушимо в подорож. Наш маршрут проляже від станції Хвилинка до станції Закріпляйко.

Вид транспорту ми можемо обрати самі.

      Подорожуючи, ми ознайомимося з різними способами  додавання круглих трицифрових чисел, закріпимо вміння складати і розв’язувати задачі. Все нове й цікаве запишемо в «Дорожні зошити». За правильні відповіді ви отримаєте фішки: червону - за повну, чітку відповідь, синю - за доповнення.

       Звучить мелодія пісні «Голубой вагон».

  1. Актуалізація опорних знань.

Перш ніж вирушити в путь, ми маємо зібрати багаж: пригадати все, що нам може знадобиться в дорозі.

Каліграфічна хвилинка.

120       340      360     780      900

Повторення складу багатоцифрових чисел.

  • Скільки знаків у запису кожного числа?
  • Які це числа?
  • Скільки сотень і десятків у кожному із чисел?

Усна лічба.

840+200      400+300       40+40       560+100      620+70

А зараз сідайте у вагони- вирушаємо до станції Впізнай.

Звучить музика, розминка.

  1. Вивчення нового матеріалу.

 Створення проблемно- пошукової ситуації.

  • На станції «Впізнай» я пропоную вам попрацювати в групах.

  Учитель роздає картки.

340+250            220+350        510+10

  • Поміркуйте і знайдіть різні способи обчислення даних виразів.
  • Запишіть спостереження в зошити.

  Діти після обговорення доходять висновку, що вираз можна розв’язати знайомим способом порозрядного додавання сотень і десятків; послідовним додаванням сотень; потім десятків; замінивши круглі трицифрові числа десятками й додавши їх.

 Закріплення різних способів додавання.

Опрацювання додаткової літератури: С.А. Логачевська «Мій помічник з математики».

Розв’язання прикладів «ланцюжком» із усним поясненням одного із способів додавання. Корекція математичного мовлення дітей.

 Фізкультхвилинка.

Поглиблення математичних знань учнів.

  • Ми прибули на станцію Задачну. Тут нам доведеться  добряче попрацювати.

 Складання і розв’язання задачі.

Підручник, № 600.

Робота в парах.

  • Складіть задачу за таблицею й даним запитанням.

Колективний аналіз умови й складання плану розв’язання задачі.

  • Чи можна одразу визначити, скільки деталей виготовив майстер за 7 годин роботи ? Чому?
  • Чи можна дізнатися, скільки деталей він робить за годину?
  • Що для цього потрібно знати?

Складання плану розв’язання задачі усно.

-Розв’язок задачі і відповідь запишіть самостійно в «дорожні зошити». Якщо комусь потрібна допомога, звертайтесь до свого напарника.

Робота в парах.

Поставте умовну позначку, що ви працюєте парами.

  • У дорозі можна прочитати цікаві журнали. Розв’яжімо логічну задачу про дитячі журнали. Попрацюйте групами.

Підручник, № 601.

Ознайомлення з умовою.

Обговорення і вибір варіанту розв’язку.

Підсумок уроку.

Ми під’їжджаємо до станції Закріплення Перегляньте записи у своїх «дорожніх зошитах» і пригадайте, що ви робили дорогою. Що дізналися нового?

Підрахуйте фішки.

Домашнє завдання.

Попрацюйте вдома над № 602, 603.

 

 

      Урок 79. Різні способи віднімання круглих         трицифрових чисел

 

   Мета: ознайомити дітей з різними способами віднімання круглих трицифрових чисел; формувати обчислювальні навички, розв’язуючи задачі на застосування прийомів додавання і віднімання трицифрових чисел; розвивати логічне мислення , уміння будувати докази, виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги в роботі.

            Обладнання: магнітна дошка, таблиця для усної лічби, картки із завданням для роботи в групах, навчальний посібник С.А.Логачевської «Мій помічник з математики», сигнальні картки.

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Актуалізація опорних знань.

Каліграфічна хвилинка.

 

 

Числа  237,405, 750 замініть сумою розрядних доданків.

 

 

 

 

 

 

 

Вправа на розвиток сприйняття « Магнітні смужки».

На магнітній дошці зі смужок складено фігуру.

  • Скільки квадратів у даній фігурі?
  • Які фігури, крім квадратів, ще ви побачили?
  • Приберіть смужку, щоб вийшло 2 квадрати.

Математичний диктант.

  • Складіть, запишіть і розв’яжіть вирази.

Завдання вчитель диктує по варіантах.

I варіант.

Добуток чисел 4 і 3 зменшити на 5.

Від 20 відняти суму чисел 5 і 3.

Суму чисел 12 і 12 зменшити в 4 рази.

II варіант.

До 8 додати частку чисел 16 і 4.

До різниці чисел 12 і 6 додати 7.

Різницю чисел 15 і 8 збільшити в 3 рази.

Перевірка роботи в парі( учень- учитель). Учень, який працював над першим варіантом, читає вираз і його розв’язок. Учитель контролює. Потім вони міняються ролями.

Усна лічба.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні ми ознайомимось із різними способами віднімання круглих трицифрових чисел. Застосовуємо прийоми додавання й віднімання трицифрових чисел під час розв’язання задач.
  1. Робота над темою уроку.

 Вивчення нового матеріалу.

Пошукова робота в групах.

Кожна група отримує картку із записаними прикладами на віднімання круглих трицифрових чисел:

840 – 530            960 – 450             750 – 320

- Поміркуйте й знайдіть різні способи віднімання.

- Сформулюйте висновки.

1- спосіб – порозрядне віднімання;

2- спосіб- послідовне віднімання сотень, а потім десятків;

3- спосіб- заміна круглих трицифрових чисел десятками.

Первинне закріплення отриманих знань.

Робота в парах.

С. А. Логачевська « Мій помічник з математики».

Завдання для пар учнів: перший учень пояснює віднімання третім способом: 460- 210 = 46 дес. – 21 дес. = 25 дес.

Другий учень контролює або допомагає сусіду.

Фізкультхвилинка.

Поглиблення математичних знань.

Диференційоване завдання.

  1. група.

У бочці було 720 л бензину. 310 л бензину витратили на заправку автомобіля. Скільки літрів бензину залишилося?

II група. Добери числові дані.

Купили * кг огірків. * частину огірків використали для їжі. Скільки кілограм огірків залишилося?

Опрацювання задач на застосування способів додавання і віднімання трицифрових чисел.

№ 606.

Складання короткого запису умови.

  • Що потрібно зробити, аби дізнатися, на скільки більше картоплі, ніж буряка?
  • Чи можемо ми про це дізнатися одразу?
  • Чому?
  • Що потрібно зробити, аби дізнатися, скільки привезли картоплі?
  • Бесіда супроводжується схематичним зображенням.

Складання плану розв’язання задачі.

На основі розбору й схеми діти мають самостійно записати розв’язок задачі.

№ 607.

Ознайомлення з умовою задачі.

Розбір короткого запису умови з таблиці.

Діти розв’язують задачу самостійно.

Міні розминка (для рук і хребта).

  1. Підсумок уроку.
  • Із чим ми ознайомилися на уроці?
  • Де застосували набуті знання?
  • Розв’яжіть приклад і перевірте його додаванням.

I варіант: 750- 230.

II варіант: 540- 210.

 

 

Урок 80. Додавання й віднімання типу 230 + 70, 200 – 60.

Мета: ознайомити з прийомами додавання й віднімання круглих чисел із переходом через розряд; удосконалювати обчислювальні навички та вміння; вчити будувати міркування під час розв’язання задач; виховувати колективізм, почуття відповідальності за виконання роботи.

Обладнання: таблиці « стадіон», для швидкої лічби, коректурні матриці.

 

            Хід уроку

  1. Організація класу.
  • Я запрошую вас на стадіон. Там відбудеться змагання.
  1. Мотивація навчальної діяльності.
  2. Повідомлення теми й мети уроку.
  • Стадіон наш математичний, і завдання, звісно, будуть пов’язані з математикою. А змагання проходитимуть, як завжди, між командами.

Наш стадіон поділений на сектори, у яких вас чекатимуть  різні види роботи. В одному із секторів ви ознайомитесь з новими прийомами додавання й віднімання круглих чисел з переходом через розряд. В інших секторах команди повинні використати всі знання і вміння, яких набули на уроках математики. За правильні відповіді видаватимуться  кольорові жетони: червоний-повна чітка відповідь; синій-відповідь, яка потребує уточнень і доповнень.

Звучить музика.

  1. Актуалізація опорних знань.

I сектор – «Розминка».

Міри довжини й маси.

1 м = * см

1 м = * дм

1 кг = * г

«Швидке око» - завдання на розвиток сприймання й уваги.

5 табличок – матриць (для кожної команди). Один учень від команди повинен закреслити відповідний знак. Підрахунок помилок.

Вправа на розвиток просторового мислення.

Геометричні фігури розділити однією лінією на 2 трикутники.

Завдання виконують 5 учнів – по одному від кожної команди.

 V.Робота над темою уроку.

Ознайомлення з новим матеріалом.

  • Переходимо у II сектор- «Хвилинка з тренером». А тренерами у нас будуть Мальвіна і Сонцевик. У № 613 вони пропонують самостійно  розібратися з новими прийомами віднімання.       

Робота в групах.

  • Розгляньте запропоновані малюнки й поясніть прийоми обчислення. Чим вони відрізняються від інших?

Первинне закріплення нового матеріалу.

Обчисліть і знайдіть серед обчислень нові прийоми.

5 табличок для усної лічби. Працює один учень від кожної команди.

Фізкультхвилинка.

Під ритмічну музику.

Поглиблення математичних знань.

  • Переходимо у III сектор- «Багатоборство».

Тут ми перевіряємо вміння працювати всією командою, спритність, творчість, взаємодопомогу.

Робота із задачами.

  • Розв’язання № 615, спринтери зможуть правильно розраховувати свій шлях.

Ознайомлення з умовою задачі. Складання плану розв’язання.

  • Скільки метрів уже пробіг спортсмен?
  • Скільки метрів йому залишилося пробігти?

5 учасників, по одному від кожної команди, записують розв’язання біля дошки. Всі інші працюють самостійно в зошитах.

- У № 616 ви знайдете цікаві дані про дихання людини під час ходьби та бігу.

Ознайомлення з умовою задачі.

Робота в групах.

Усно скласти план розв’язання задачі. Записати розв’язання задачі в зошити. Обґрунтувати свою відповідь.

Відповідає команда, яка першою закінчила роботу. Інші доповнюють відповідь.

Перетворення іменованих чисел.

  • Розв’язуючи № 614, слід використовувати прийоми перетворення іменованих чисел, додавання й віднімання круглих чисел.

Працює вся команда.

  1. Підсумок уроку.
  • Усі команди дружно брали участь у змаганнях, показували гарні знання. А що нового дізналися на уроці? У яких завданнях застосовували обчислення? Переможцем стане команда, яка творчо розв’яже логічну задачу № 609.

Робота в групах.

Відповіді команд. Нагородження переможців.

 

 

Урок 81Розв’язання прикладів і задач на вивчені випадки арифметичних дій.

Мета: Закріпити обчислювальні навички, розв’язуючи приклади на додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; перевірити вміння застосовувати вивчені прийоми обчислень у розв’язанні прикладів і задач; розвивати логічне мислення дітей, уміння самостійно визначати рівень сформованості своїх обчислювальних навичок; виховувати самостійність і творчий підхід до виконання завдань.

Обладнання: картки із текстовими завданнями, планшети, папки- файли із завданнями для самостійної роботи за трьома рівнями складності, шкала самооцінки, сигнальні картки.

                        Хід уроку.

  1. Організація класу.
  2. Актуалізація опорних знань.

Каліграфічна хвилинка.

  • Із цифр 1, 3, 5 запишіть трицифрові числа (цифри не повторювати).

Тестові завдання (4 варіанти).

Кожен учень отримує картку із завданнями, виконує дії і позначає серед запропонованих відповідей правильну.

Один із варіантів тестових завдань.

Вибери сусідів числа 299 (289, 298, 200, 300).

Вкажи правильний запис.

У числі 423 (2сот. 4дес. 3 од.; 4 сот. 2дес, 3од.).

У числі 506 (5 сот. 6 од.; 5 дес. 6 од.).

У числі 700 (7 дес. 0 од.; 7 сот. 0 дес. 0 од.).

Сума чисел 450 і 300 дорівнює (480, 750, 350).

Різниця чисел 760 і 40 дорівнює (360, 746, 720).

Знайди правильну відповідь:

500+40+200+30=                (740, 580, 770)

780-250-30=            (50, 560, 500)

360+40-80=                 (420, 320,480)

Які перетворення правильні?

58мм =( 5 см 8 мм, 8 см 5 мм, 58 см)

640 см = (64 см, 6 м 40 см, 4 м 69см)

7 дм 3 см =(73 см, 37 см, 73дм)

Перевірка виконання тестових завдань: один учень із кожного варіанту читає свої відповіді, інший (із цього ж варіанту) його контролює.

Фізультхвилинка.

Під ритмічну музику.

 

III.Повідомлення теми й мети уроку.

__ Що ми пригадали, виконуючи тестові завдання?(Нумерацію багатозначних чисел, додавання і віднімання круглих чисел.

__Поміркуйте,якою буде тема нашого уроку? Чим ми займатимемося? (Розв’язуватимемо приклади на додавання і віднімання круглих чисел.)

__Так, ми розв’язуватимемо приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій.

__Як ви гадаєте, для чого ми це робитимемо? З якою метою?

 

IV.Робота над темою уроку.

Учитель пропонує картку із записом рівняння:

30+х =80. Після розв’язання рівняння діти перевертають картку і читають завдання: «Розв’яжіть задачу № 619

Робота над задачею № 621.

Читання й аналіз умови задачі.

Складання плану розв’язання задачі.

Скільки капусти витратили за місяць?

Скільки капусти витратили в наступні місяці?

__ Запишіть розв’язок і відповідь до задачі.

4 учні біля дошки, інші – самостійно у зошитах.

 

Творча робота над задачею № 621.

__ Що можна змінити в умові задачі, щоб останньою дією у її розв’язанні було віднімання?

Робота в групах (використання планшетів).

Після обговорення учні доходять висновку: якщо змінити в умові дані про кількість витраченої капусти в наступному місяці («на 20 кг менше»), то останньою дією буде віднімання.

__ Запишіть розв’язок і відповідь самостійно.

Фізкульхвилина.

Самостійна робота.

На кожній парті картка із завданнями для самостійної роботи за трьома рівнями складності.

    I-базовий.  

    400-80

    210+90

    480- (70+50)

    II-ускладнений.

    670- (30+90)

    880- (390- 250) + 60

    300- 5· 8 + 720

    500 +70 + (460- 430):6

 

    III-творчий

450

       -

 410

 

  ?

    :

   5

 

   ?

  1. Підсумок уроку.

− Погляньте на два стовпчики слів, записаних на дошці.

задача                                       добуток

сума                    віднімання

квадрат                  периметр

тест                см дм м

 

Самостійна робота.

− Які слова і математичні вирази ви б обрали для підбиття підсумку уроку?

Чого навчилися? Що нового дізналися?

 

Домашнє завдання.

Для розвитку обчислювальних навичок і поглиблення математичних знань пропоную опрацювати вдома № 623, 624.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
3163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку