Урок ЯПС
Тема: Успіх — це вміння не здаватися
Мета. Ознайомити учнів із складовою успіху: наполегливістю, дослідити і
обґрунтувати. Показати шляхи досягнення успіху, щоб бути корисним для інших людей, для своєї країни. Формувати пізнавальні здібності, сприяти виникненню у дітей бажання творити добро, розвивати творче мислення, удосконалювати навички фантазії, вигадки, виховувати культуру спілкування.
Обладнання: роздатковий матеріал, аудіо та відео супровід, підручник, зошит для творчих завдань.
Тип уроку : урок - дослідження
Хід уроку
І. Організація класу
Наш урок цікавим буде!
Казку люблять усі люди!
І дорослі, і малі,
Тобто, й наші школярі.
Будемо ми працювати,
Й руку вправно піднімати.
Казка кличе нас усіх,
Починаємо мерщій!
Сьогодні ми побуваємо у Квітковому місті, де живуть коротульки
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку
Коротульки добре знають правила успішних учнів. Давайте разом з ними пригадаємо одне з них.
Успішно навчаються ті учні, які наполегливо прагнуть засвоїти правила (інформацію) в рамочках.
Як засвоєння правил ( інформації) в рамочках допомагає вам, діти, у навчанні?
Завдяки вмінню долати труднощі Демосфену вдалося стати видатним промовцем. Це свідчення того, що успіх залежить від наполегливості, тобто вміння не здаватися, коли щось не вдається. Потрібно тільки не шкодувати для подолання труднощів ані зусиль, ані часу.
Складіть гасло, завдяки якому Демосфен став видатним промовцем
Наполегливість успіху запорука - і старанність
Наполегливість і старанність — запорука успіху.
Для того щоб бути успішними нам треба розвивати пам’ять
Робота з підручником. Завдання 6
Потренуйся в досягненні успіху. Переглянь презентацію.
Визнач можливості своєї пам’яті. Розфарбуй личка поряд
зі словами, наведеними в презентації.
Вулиця; герой;
диктант; диван;
дитина; дятел;
заєць; календар;
килим; медаль;
метро; неділя;
ознака; помилка.
Завдання 7
Допоможіть Кнопочці виконати вправу на розвиток пам’яті. Намалюй побачене в презентації.
Завдання 8. Вправа «Фотоапарат»
Переглянь презентацію та відтвори приклади на додавання і віднімання в межах 10.
Хвилинка релаксації.
Завдання 10.
Тепер ми відправимося в гості до хлопчика Читайлика.
Він завжди говорить своїм друзям такі слова: «Щоб бути успішним / успішною, необхідно читати уважно та швидко, розуміючи й запам’ятовуючи текст.»
Чи згідні ви з думкою Читайлика ?
Які вправи допомагають дітям вчитися читати уважно та швидко, розуміючи й запам’ятовуючи текст текст ? ( Вправи « Фотоапарат», «Повітряні кульки»,«Черепаха та сорока»)
Діти виконують ці вправи. Завдання 12 – 14.
15. Вправи для покращення зору.
16. Робота в групах.
Розгадайте ребуси
17. Підсумок уроку. Рефлексія
– Що запам'яталося на уроці?
- Чому навчалися?
- Наша казкова подорож скінчилась.
Давайте оцінимо нашу роботу за допомогою цеглинок LEGO.
- Бачу, що урок Вам сподобався.
У місті казковім сьогодні побували:
Коротулькам старанно усі помагали,
А ще ми для себе знання здобували –
Вчились успішними буть у житті.
Давайте заспіваємо пісню Наталії Май «Школа».