Тиждень 16 Про годинник і час
|
107 08.01
|
1 Чим вимірюють час? |
|
|
77 |
с.59 Побудова звукових моделей слів. Письмо буквосполучення ьо. Письмо слів із буквосполученням ьо. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
47 |
1 Задачі на обчислення суми, різниці. Обчислення значень виразів. С.62 |
108-109 09.01 09.01 |
2 Чим вимірюють час? |
|
Бб. с. 106-107 Звук [б], позначення його літерою Бб. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Зміна значення слова від зміни наголосу.(ЯДС)
|
78 |
с.60-61 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої та великої літери бБ . Порівняння складових елементів малих літер бБ та вВ. |
|
|
|
110-111 10.01 10.01 |
3 Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? |
79 |
Бб. с. 108-109 Закріплення звукового значення букви Бб. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи, гра «Слово зі слова». Читання і доповнення речень.
|
|
|
|
2 Час. Календар. Місяць, дні. Обчислення значень «кругових» виразів на одну дію (ЯДС) С.63 |
|
112 11.01 |
4 Як керувати часом?. |
80 |
Б – П , с. 110-111 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [б] — [п].Робота з дитячою книжкою. Укр. Нар. Казка «Котик і Півник».
|
|
|
48 |
3 Задачі на обчислення суми, різниці. Обчислення значень виразів. Таблиці додавання і віднімання числа 5. С.64 |
|
|
113 12.01 |
5 Виготовлення годинника. |
|
|
81 |
Списування літер, поданих друкованим шрифтом. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
49 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. С.65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 17 Про сонце, світло і тінь.
|
114 15.01
|
1. Сонце і сонячні зайчики. Які предмети пропускають світло. (с. 4–5) |
|
|
82 |
с.1 Письмо рукописними буквами, злито, розбірливо; створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, запис їх. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
50 |
1 Повторення додавання і віднімання чисел 1-5.Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння. С.66-67 |
115-116 16.01 16.01
|
2 Про місяць і супутники (с. 4–5) |
|
с.3-4 Опрацювання тексту «Рідна мова» В. Гринько. Формування та засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства, вітання, подяки. Звук [г], позначення його літерою Гг. Робота з дитячою книжкою .Укр. нар. Казка «Мудра дівчина».(ЯДС |
83 |
с.2 Звук [г], позначення його літерою Гг. Побудова звукових моделей слів. Написання малої букви г, буквосполучень, слів і речень з нею. Запис на письмі окличних речень.
|
|
|
|
117-118 17.01 17.01
|
3. Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7) |
84 |
Гг. с. 5 Звуковий аналіз слів. Читання слів, поданих рукописним шрифтом.
|
|
с.3 Написання великої букви Г Написання слів, речень із буквами Г, г. Вживання великої букви на письмі в іменах людей кличках тварин, на початку речення. (ЯДС) |
51 |
2 Таблиці додавання і віднімання числа 6.Складання і розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. С.68 |
|
119 18.01
|
4. Сонце – джерело тепла (с.8) |
85 |
Гг. с. 6-7-8 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту. Звук [ґ], позначення його літерою Ґґ. |
|
|
|
3 Таблиці додавання і віднімання числа 7.Складання і розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. (ЯДС)с.69 |
|
120 19.01
|
5 Промінчик (с. 9) |
|
|
86 |
с.4 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери ґ, буквосполучень, слів з нею.
|
52 |
4 Складання та розв’язування задач за малюнками та короткими записами. Порівняння виразів.с.70 |
|
Тиждень 18 Земля – наш спільний дім.
|
121 22.01
|
1. Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11); |
87 |
Ґґ , с.9 Виділення звука ґ у словах. Співставлення та фонематичне розрізнення вимови приголосних дзвінких звуків [г]- [ґ] та глухого звука [к] у словах. |
|
|
53 |
1 Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9.Складання і розв’язування задач за малюнками і виразами. С,71 |
122-123 23.01 23.01
|
2. Чим ділиться з нами Земля. |
|
Ґґ , с.10-11 Закріплення звукових значень літери Ґґ. Формування чіткої дикції та фонематичного слуху учнів через скоромовки.. (ЯДС) |
88 |
с.5 Написання великої букви Ґ, слів і речень з вивченими буквами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
|
|
|
124-125 24.01 24.01
|
3 Що загрожує Землі (с. 12); |
89 |
Ґ-К. с. 12-13 Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ґ] — [к]. Зіставлення та фонематичне розрізнення вимови звуків [г] — [к]. |
|
с.6-7 Порівняння складових елементів малих букв г та ґ. Утворення слів, з поданих букв друкованим шрифтом. (ЯДС) |
54 |
2 Задачі на знаходження невідомого доданку. Порівняння виразів. С.72 |
|
126 25.01
|
4. Мова, зрозуміла всім (с. 14); |
|
|
90 |
с.8-9 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів.Написання слів, утворених з однокореневих; утворення іменників множини з іменників однини. |
|
3 Складання рівностей і нерівностей та задач за малюнками. Креслення відрізків. (ЯДС) С.73 |
|
127 26.01
|
5 Веселка (с. 15); |
91 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 14-17 Закріплення звукового значення вивчених літер. Складання розповіді за ілюстраціями. Узагальнення знань учнів. |
|
|
55 |
4 Доповнення та розв’язування задач на знаходження остачі. Обчислення виразів на 2 дії. С.74 |
Тиждень 19 Україна – моя Батьківщина
|
128 29.01
|
1. Державні символи України. (с. 16) |
|
|
92 |
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами.. Використання лапок у власних назвах літературних творів (без уживання терміну).
|
56 |
1 Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Зміна суми при зміні доданків. С.75 |
129-130 30.01 30.01
|
2 Україна та її сусіди (с.16–17) |
93 |
Чч. с. 18-19 Звук [ч], позначення його літерою Чч. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Кривенька качечка». |
|
с.10 Аналіз складових елементів та написання малої букви Ч, слів та речень з нею. (ЯДС) |
|
|
|
131-132 31.01 31.01 |
3. Моя культура |
|
Чч. с. 20-21 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту. Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну. (ЯДС) |
94 |
с.11Аналіз складових елементів та написання великої букви Ч, слів та речень з нею. Вживання великої літера у географічних назвах. |
57 |
2 Додавання та віднімання числа частинами. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць.с.76 |
|
133 01.02
|
4. Древній Київ – столиця України |
95 |
Хх. с. 22-23 Звук [х], позначення його літерою Хх. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. |
|
|
|
3 Переставна властивість додавання. Розв’язування задач на знаходження суми та різницеве порівняння.(ЯДС) С.77 |
|
134 02.02
|
5 Моя Україна (лепбук) (с.23) |
|
|
96 |
с.12-13Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви хХ. Вживання великої букви на письмі у назві міст, сіл. Запис окличних речень.
|
58 |
4 Ознайомлення з діаграмами. Складання рівностей і нерівностей за малюнками і текстами. С.78 |
Тиждень 20 Мандруємо Україною
|
135 05.02
|
1. Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною |
97 |
Хх. с. 24-25Закріплення звукових значень вивчених літер. Опрацювання тексту «Хома і Христина…»; «Хліб» В. Гринько. |
|
|
59 |
Числа 11- 20. Величини.1Десяток. Розв’язування задач на збільшення на кілька одиниць та знаходження невідомого доданку. Вимірювання і креслення відрізків.с.79 |
136-137 06.02 06.02
|
2. Рекорди України |
98 |
Г-Х. с. 26-27Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [г] — [х]. Зіставлення глухих приголосних звуків [к] — [х]. |
|
с.14-15Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». ЯДС) |
|
|
|
138-139 07.02 07.02
|
3. Рекорди України |
|
Шш. с. 28-29Звук [ш], позначення його літерою Шш. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Дослідження особливостей скоромовок .(ЯДС) |
99 |
с.16 Побудова звукових моделей слів. Порівняння складових елементів малих букв и, м, л, ш. Написання малої букви ш, буквосполучень, слів з нею. |
60 |
2 Утворення чисел другого десятку. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць.с.80 |
|
140 08.02
|
4. Улюблені місця дітей (с. 26; |
|
|
100 |
с.17Аналіз складових елементів та написання великої букви Ш , слів та речень з нею.
|
|
3 Утворення чисел другого десятку за їх десятковим складом. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом.(ЯДС)с.81 |
|
141 09.02
|
5 Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24) |
101 |
Шш. с. 30-31Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання віршованого тексту. Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків [х] – [ш]у словах, гра «Слово зі слова».
|
|
|
61 |
4 Лічба в межах 20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами.с.82 |
Тиждень 21 Різноманітна природа України
|
142 12.02
|
1. Рослини – символи України (с. 28–29) |
|
|
102 |
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами.
|
62 |
1 Дециметр. Розв’язування задач на додавання і віднімання.Доповнення рівностей в межах 10. с.83 |
143-144 13.02 13.02
|
2. Тварини України. |
103 |
Яя. с. 32-33Звуки [йа], [а] позначення їх літерою Яя. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Практичне розпізнавання ознайомлення зі словами, які відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які? |
|
с.18 Аналіз складових елементів та написання малої букви я, слів та речень з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. (ЯДС) |
|
|
|
145-146 14.02 14.02
|
3 Чому тварини і
рослини потрапляють до Червоної книги |
|
Яя. с. 34-35 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових текстів. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Мишача рада».(ЯДС) |
104 |
С.19 Аналіз складових елементів та написання великої букви Я, слів та речень з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
63 |
2 Складання задач за малюнками і виразами та розв’язування їх. Обчислення виразів на 2 дії.с.84 |
|
147 15.02
|
4 Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33) |
105 |
Єє. с. 36-37 Звуки [йе], [е]позна-чення їх літероюЄє. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Творча робота над створенням речень, тексту на тему «Я хотів би/хотіла б стати…».«Усі мови світу знає» С. Жупанин. |
|
|
|
3 Задачі з двома запитаннями. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 10.(ЯДС)с.85 |
|
148 16.02
|
5 Диво природи (с. 35; |
|
|
106 |
с.20-21Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви єЄ, слів та речень з нею.
|
64 |
4 Розв’язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів.с.86 |
Тиждень 22 Повітря. Як люди навчилися літати
|
149 19.02
|
1. Чому повітря важливе. |
107 |
Єє. с. 38-39Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтона-ційне виразне читання віршованих та прозових текстів. (ЯДС) |
|
|
65 |
1 Порівняння чисел в межах 20. Читання виразів на додавання двома способами.с.87 |
150-151 20.02 20.02
|
2 Чим корисний вітер (с. 36–37; |
108 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 40-41Складання речень за поданим початком; розповіді за ілюстраціями. . Узагальнення знань учнів. |
|
с.22-23Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Співставлення у написання букв с - ш. Відновлення рукопис-них слів: «устав пропущену літеру». (ЯДС) |
|
|
|
152-153 21.02 21.02
|
3 Як люди навчилися літати (с. 38–39) |
|
42 Звук [Ж],позначення його літерою Жж. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів,речень і тексту.(ЯДС) |
109 |
с.24 Побудова звукових моделей слів. Порівняння складових елементів малих букв с, х, та ж. Написання малої букви ж, слів та речень з нею. |
66 |
2 Порівняння іменованих чисел. Порівняння задач на віднімання.с.88 |
|
154 22.02
|
4. Досліджуємо: як відшукати повітря (с. 40) |
|
|
110 |
с.25Аналіз складових елементів та написання великої букви Ж, слів та речень з нею.
|
|
3 Складання рівностей за малюнками і зразком. Розв’язування задач на (збільшення ) зменшення на кілька одиниць. Творча робота над задачами.(ЯДС)с.89 |
|
155 23.02
|
5 Вітровказівник(с.41; с. 29) |
111 |
43 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання слів і речень. |
|
|
67 |
4 Десятковий склад чисел. Складання нерівностей і рівностей за малюнками. Доповнення та розв’язування задач.с.90 |
Тиждень 23 Про права і правила
|
156 26.02
|
1. Які права має кожна дитина |
|
|
112 |
с.26-27Співставлення у написанні букв ж — ш. Повторення написання вивчених літер. Аналітико-синте-тичні вправи щодо написання букв, слів. |
68 |
віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Читання виразів на віднімання двома способами. |
|
157-158 27.02 27.02
|
2. Хто такий добрий громадянин |
113 |
Жж. с. 44-45Закріплення зву-кових значень вивчених літер. Зіставлення звуків [г] — [ж] при утворенні слів, наприклад ноги-ніжки. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Дотепний жарт». |
|
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. (ЯДС) |
|
|
||
159-160 28.02 28.02
|
3. Хто такий добрий громадянин |
|
Ж-Ш. с. 46-47Практичне засвоєн-ня дзвінкої та глухої вимови приголосних звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ж] — [ш]. (ЯДС) |
114 |
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів. |
69 |
2 Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Складання задач за короткими записами та їх розв’язування. |
||
161 29.02
|
4. Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46) |
115 |
Цц. с. 48-49 Звуки [ц], [ц'],поз-начення їх літерою Цц. Звуко-вий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. Правопис числівників одинадцять, дванад-цять . |
|
|
|
3 Ознайомлення з подачею інформації через таблиці і діаграми. Побудова ламаної лінії.(ЯДС) |
||
162 01.03
|
5 Телефон зі стаканчиків |
|
|
116 |
с.28-29Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви цЦ, слів та речень з нею. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». |
70 |
4 Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння чисел і виразів в межах 20.
|
||
Тиждень 24 Вітаємо весну
|
163 04.03
|
1. Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам (с. 48–49) |
117 |
Цц. с. 50-51Закріплення звукових значень вивчених літер. Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків к – ц у словах. Практичне використання службових слів у, на. Пропедевтичне ознайомлення з мовними явищами – палі-ндромами |
|
|
71 |
1 Складання задач за виразом і запитанням. Складання і обчислення виразів за таблицями. |
|||
164-165 05.03 05.03
|
2. Весняний день рік годує (с. 50–51) |
118 |
Юю. с. 52-53Звуки [йу], [у] позначення їх літерою Юю. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (ключ). |
|
с.30Аналіз складових елементів та написання малої букви ю, слів та речень з нею. (ЯДС) |
|
|
||||
166-167 06.03 06.03
|
3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; |
|
Юю. с. 54-55 Закріплення звукових значень вивчених літер. Гра «Інтерв’ю». Інтонаційне виразне читання віршованого тексту. (ЯДС) |
119 |
с.31Аналіз складових елементів та написання великої букви Ю, слів та речень з нею.Складання та записування речення (продовження речення за поданим початком). |
72 |
2 Задачі на час. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
||||
168 07.03
|
4 Зустрічаймо Великдень (с. 53; |
|
|
120 |
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів. |
|
3 Послідовність чисел в межах 20. Розв’язування задач на знаходження остачі. Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими. (ЯДС) |
||||
|
169 08.03
|
5. Зустрічаймо Великдень (с. 53; |
121 |
Її. с. 56-57 Звуки [йі] позначення їх літерою Її. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Вживання займенників мій, моя, моє, мої у мові (без уживання терміну) Співставлення вживання літер й – ї.
|
|
|
73 |
4 Задачі з двома запитаннями. Вибір виразів за їх значенням. Креслення відрізків. |
|||
Тиждень 25 Ми знаємо абетку
|
170 11.03
|
2. Співаємо абетку. (с. 54) |
|
|
122 |
с.32 Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви ї Ї, слів та речень з ними.
|
74 |
1 Задачі на знаходження невідомого доданку, задач з зайвими даними. |
|||
171-172 12.03 12.03
|
Створюємо красиву абетку (с. 55) |
|
Її. с. 58-59Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтона-ційне виразне читання віршова-них та прозових текстів. Читання рукописних текстів (ЯДС) |
123 |
С.35 Написання слів, утворених з однокореневих; утворення іменників множини з іменників однини (без уживання терміну). |
|
|
||||
173-174 13.03 13.03
|
3. Рухлива абетка |
124 |
Щщ. с. 60-61Звуки [шч] позначення їх літерою Щщ. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Піп і його слуга».
|
|
с.36-37 Аналіз складових елементів та написання малої букви щ, слів та речень з нею .(ЯДС) . |
75 |
2 Визначення спільної частини геометричних фігур.
|
||||
175 14.03 |
4 . Створюємо абетку природи (58 ) |
|
|
125 |
с.37 Аналіз складових елементів та написання великої букви Щ, слів та речень з нею. . |
|
3 Складання задач за виразом , доповнення задач і розв’язання їх. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20.(ЯДС)
|
||||
176 15.03
|
5 Закладка (аплікація) (с. 59; |
126 |
Щщ. с. 62-63 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання прозових текстів.
|
|
|
76 |
4 Задачі на різницеве порівняння . Складання задач за схемами. Доповнення рівностей знаками дій .
|
||||
Тиждень 26 Що потрібно для життя
|
177 18.03
|
1. Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. |
|
|
127 |
Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів. |
77 |
1 Складання задач за малюнками, короткими записами. Обчислення кругових виразів. |
|
178-179 19.03 19.03
|
2 Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; |
128 |
Фф. с. 64-65Звук [ф] позначення його літерою Фф. Звуко-вий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Словниково-логічні вправи; утворення слів. |
|
с.38-41Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви фФ, слів та речень з нею. Узагальнення знань про питальні і розповідні речення. (ЯДС) |
|
|
||
180-181 20.03 20.03
|
3. З чого складається ґрунт (с. 61–62) |
|
Фф. с. 66-67Закріплення звуко-вих значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових текстів. (ЯДС) |
129 |
с.44-45Побудова звукових моделей слів з апострофом. Розпізнавання слів, які відпо-відають на питання скільки?. Написання числівників з апострофом (без уживання терміну). |
78 |
2 Складання і порівняння задач за короткими записами та нерівностей за таблицями. Зміна різниці при зміні одного з компонентів |
||
182 21.03
|
4 Природі потрібні всі (ч. 64) |
130 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 68-69Закріплення звукового значення вивчених літер. Виразне читання слів і речень. Створення мирилки за початком. Виховна роль мирилок..Узагальнення знань учнів. |
|
|
|
3 Складання задач за малюнками та за вибраним запитанням до умови. Складання нерівностей. .(ЯДС) |
||
183 22.03
|
5 Травничок-боровичок (с. 65) |
|
|
131 |
Запис слів у алфавітному порядку. Диктант слів, речень. |
79 |
4 Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами. Підбір запитання до умови. Кругові вирази. |
||
Тиждень 27 Як ми отримуємо інформацію
|
184 01.04
|
1. Як ми отримуємо і передаємо інформацію. |
132 |
Апостроф. с.70-73 Формування правильної вимови й запису слів з апострофом. Вправляння у читання числівників п’ять, дев’ять, п’ятнадцять, дев’ятнадцять та числових виразів |
|
|
80 |
1 Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел |
185-186 02.04 02.04
|
2 Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67) |
133 |
Дз. с.74-75 Звуки [дз], [дз'], поз-начення їх літерами Дз, дз. Звуко-вий аналіз найпростіших слів. Чи-тання складів, слів і речень. Зістав-лення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків [дз]—[ц], [дз,] —[ц,]. |
|
с.46-47Побудова звукових моделей слів. Написання слів зі звуками,. Складання і записування речень.Правила переносу слів з буквоспо-лученням дз. (ЯДС)
|
|
|
|
187-188 03.04 03.04 |
3 Як шукати відповідіна запитання |
|
Дж. с.76-79 Звук [дж], позначення його літерами Дж, дж. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. (ЯДС). Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Заяче сало». |
134 |
с.48-49 Побудова звукових моделей слів. Написання слів зі звукоми.Складання і записування речень. Правила переносу слів буквосполученням дж. Співставлення на письмі буквосполучення дж та букви ч.
|
81 |
2 Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. |
|
189 04.04
|
4 Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 ) |
|
|
135 |
с. 50-53 Подвоєння букв для позна-чення на письмі збігу однакових приголосних звуків. Пропедевти-чне ознайомлення з написанням подвоєних приголосних.
|
|
3 Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу.(ЯДС) |
|
190 05.04
|
5 Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71 |
136 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 80-83 Закріплення звукового значення вивчених літер. Подвоєнняприголос-них звуків. Узагальнення знань уч. |
|
|
82 |
4 Лічба десятками в межах 100.Порівняння імен. чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокут-ника відрізками. |
Тиждень 28 Я покупець
|
191 08.04
|
1. Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73) |
Післябукварний період |
83 |
1 Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку. |
|||
137 |
Абетка, азбука, алфавіт. с. 84-85 Опрацювання текстів «Абетка – лічилка» Л. Забашта, «Алфавіт» В. Гринько.Узагальнення знань про алфавіт, букви українського алфавіту; про голосні та приголос-ні звуки. |
|
|
|||||
192-193 09.04 09.04
|
2. Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75) |
|
Подорож букви. с. 86-87Опрацюв-ання текстів «Подорож букви», «Про користь читання» І.Андрусяк, «Книжковечір» Н. Поклад. Букви, що самостійно утворюють склад, слово. (ЯДС) |
138 |
с. 42-43, 54Запис слів у алфавіт-ному порядку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
|
|
|
194-195 10.04 10.04
|
3. Ціна грошам. |
139 |
Звідки приходять знання? с. 88-89Опрацювання текстів «Грамо-тій» П. Воронько, «Звідки прихо-дять знання?»Алфавітний порядок розміщення слів. Узагальнення знань та уявлення про склад; про |
|
с.55Утворення та запис слів у однині та множині (без уживання термінів).Встановлення відповідності між родовою і видовими назвами слів.(ЯДС) |
84 |
2 Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії. |
|
196 11.04
|
4 Доходи і витрати (с. 76–78) |
|
|
140 |
Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові про поділ слів на склади під час переносу їх частин в інший рядок. |
|
3 Істинні і хибні висловлювання. Задачі на час за календарем. Додавання і віднімання десятками.(ЯДС) |
|
197 12.04
|
5 Гаманець-нотатник |
141 |
Моє село. с. 90-91 Опрацювання текстів «Моє село», «Гарно жити у селі» Н. Поклад. Формування уявлення про походження назви міста чи села. |
|
|
85 |
4 Метр. Складання задач за малюнком і виразами. Обчислення виразів на основі нумерації. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 29 З чого і для чого це зроблено
|
198 15.04
|
1. Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучніматеріали довкіллю (с. 80–81) |
|
|
142 |
с. 56-57 Відтворення та запис деформованого речення. Велика буква у кличках тварин, іменах людей, У назвах міст і сіл, вулиць, річок. |
86 |
1 Запис двоцифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Складання задач за короткими записами. Креслення відрізків. |
199-200 16.04 16.04
|
2. Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83) |
|
Моє місто. с. 92-93Опрацювання текстів «Кольорові міста» В.Верховень, «Примостився міст до мосту» Г. Фалькович.Продов-ження речення за зразком.Вжива-ння займенників ми, ти, він, вона, воно, вони у мові (без уживання терміну)(ЯДС) |
143 |
Утворення словосполучень з прийменниками на, у, в. Формування культури оформлення письмових робіт. Написання слів та речень (на 3-4 слова) під диктування.
|
|
|
|
201-202 17.04 17.04
|
3.Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 ) |
144 |
Сім днів. с.94-95Опрацювання текстів «Сім днів» З. Мензатюк, «Дні у тижня» В. Слєпцов.Навча-ння правилу оформлення діалогу у тексті.Порядкові числівники (без уживання терміну).
|
|
с. 58-59 Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів. Розвиток уявлення про службові слова. Відтворення тексту за допомогою службових слів (без уживання терміну).(ЯДС) |
87 |
2 Складання задач за малюнком та запитаннями, за короткими записами. Креслення відрізків. Обчислення виразів в межах 100. |
|
203 18.04
|
4 Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 ) |
145 |
Друзі. с. 96-97 Опрацювання текстів «Ручки» І. Січовик, «Друзі» Н. Поклад Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Дотепний жарт».
|
|
|
|
3 Доповнення та розв’язання задач. Порівняння чисел в межах 100.(ЯДС) |
|
204 19.04
|
5 Капітошка(с.87; |
|
|
146 |
с. 60-61 Аналіз друкованого тексту. Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто? Побудова і записування речень. |
88 |
4 Істинні і хибні висловлювання. Розв’язування текстових задач. Перевірка правильності обчислення виразів. |
Тиждень 30 "Весняні свята. Великдень"
|
205 22.04
|
1 Як святкують прихід весни? |
147 |
Роботи не люблять сварки. с. 98-99Опрацювання текстів «Робот я і робот Доллі» Г. Фалькович, «Про кішку і комп’ютерну мишку» Г. ФальковичВправляння у допов-ненні речень словами з тексту.
|
|
|
89 |
1 Розв’язування тексто-вих задач. |
206-207 23.04 23.04
|
Які традиції Великодня у моїй родині? |
148 |
Дещо про фей. с. 100-101Вислов-лювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору.Опрац-ювання текстів «Чому у зайця гарний зір?» |
|
Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слів. (ЯДС)
|
|
|
|
208-209 24.04 24.04
|
2 Про що розповідає писанка? |
|
Дещо про фей. с. 100-101Вислов-лювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору.Опрац-ювання текстів В. Скомаровський, «Таємниці» Д. Щербина, «Дещо про фей. Історія перша» Ю. Ран.(ЯДС) |
149 |
Створення простих медіапродуктів з допомогою інших осіб. Передача власного враження від побаченого в малюнках, у листах подяки; створення в групі афіши, реквізиту, костюмів, масок, декорації тощо. |
90 |
Порівняння додавання і віднімання одноцифрових і круглих чисел. Об’ємні фігури. |
|
210 25.04
|
3 Що кладемо у великодній кошик? |
150 |
Вірші Тараса Шевченка. с.102-103Опрацювання текстів «Вірші Тараса Шевченка» А. М’ястківсь-кий, «Зацвіла в долині…» Т. Шев-ченко.Словникова робота Добирання заголовка до вірша |
|
|
|
2 Монети. Грошові банкноти України. Задачі про гроші і вартість товарів. .(ЯДС) |
|
211 26.04
|
4 Виготовлення великодньої листівки. |
|
|
151 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, записування їх. |
91 |
3 Доба. Розв’язування задач за календарем. Обчислення виразів на 2 дії |
Тиждень 31 Спорт
|
212 29.04
|
1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом. |
152 |
Вишеньки. с. 104-105 Опрацювання текстів «Вишенки» Леся Українка, «Місяць яснесенький…» Леся Українка. Утворення слів за зразком.
|
|
|
92 |
1 Година . Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. Розв’язування задач на час. Порівняння та додавання і віднімання круглих чисел. |
|
213-214 30.04 30.04
|
2. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом. |
153 |
Киця. с. 106 Робота з дитячою книжкою. Опрацювання текстів Казка «Ріпка» І. Франко, «Киця» І. Франко, Розвиток уміння розповідати про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту. |
|
с. 62-63 Повторення. Написання букв за поданими елементами. Підготовка до списування тексту. Утворення слів за зразком. .(ЯДС)
|
|
|
||
215-216 01.05 01.05
|
3. Які риси характеру розвиває спорт. |
|
Киця.С. 107 Робота над ілюстраціями до творів І. Франка.Читання віршованого тексту в особах. Римування слів.(ЯДС) |
154 |
Мовно-логічні ігри. Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Закріплення правила оформлення діалогу на письмі.
|
93 |
2 Розрядні доданки. Співвідношення між компонентами і результатом віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
||
217 02.05
|
4 Чому Олімпійські ігри - особливі змагання. |
155 |
Наш рід. с. 108-109 Опрацювання текстів «Матусин заповіт» М. Хоросницька, «Вишиванка» В. Крищенко, «Наш рід» А. М’ястківський. |
|
|
|
3 Порівняння виразів і чисел в межах 100.Задачі на знаходження невідомого доданку та задач з двома запитаннями.(ЯДС) |
||
|
218 03.05 |
5 Веселі старти. |
|
|
156 |
Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів, речень. Списування вивчених літер, слів і речень з ними.
|
94 |
4 Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд . Складання і розв’язування задач за короткими записами . Порівняння довжин відрізків. |
|
Тиждень 32 Професії
|
219 06.05
|
1. Які бувають професії |
|
|
157 |
с.64 Анаграми. Ігри зі словотворення. Творення нових слів на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова). |
95 |
1 Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.Задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць, на знаходження невідомого доданку. |
220-221 07.05 07.05
|
2 Ким працюють мої батьки |
|
Марш українських дітей. с. 110-111Опрацювання текстів «Український прапор» За З. Мензатюк, Марш українських дітей» М. Підгірянка. Слова з однаковим значенням.Форму-вання усвідомленої цінності патріотизму, активної громадя-нської позиції, поваги до роди-ни, держави.(ЯДС) |
158 |
Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Підготовка до списування. |
|
|
|
222-223 08.05 08.05
|
3 Ким працюють мої батьки |
159 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85Закріплення звукового значення вивчених літер; знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстра-ціями. Узагальнення знань учнів. |
|
Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів, речень. Списування вивчених літер, слів і речень з ними.(ЯДС)
|
96 |
2 Запис двоцифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. Креслення відрізків. |
|
224 09.05 |
4 Ким стати? Яку професію обрати? |
160 |
Читайте правильно – чітко вимов-ляйте звуки. »Казка про те, чому не навчився розмовляти» (за Г. Малик) |
|
|
|
3 Розв’язування текстових задач вивчених видів. Обчислення виразів на 2 та 3 дії. Елементи многокутників. .(ЯДС) |
|
|
225 10.05
|
5 Ким я себе бачу в майбутньому? |
|
|
161 |
Апостроф. |
97 |
4 Задачі на час.Складання задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів. |
Тиждень 33 Винаходи людства
|
226 13.05
|
1. Винаходи і відкриття. (с.88) |
162 |
Робота з дитячою книжкою. Навчайтеся бути уважними до слова. Дозвольте з вами посутінкувати…» (казка) (за С. Козловим) |
|
|
98 |
1 Повторення вивченого за рік. Нумерація чисел. Читання виразів по – різному. |
|
227-228 14.05 14.05
|
Що потрібно, щоб стати винахідником (с.89) |
|
Визначайте настрій у творі. «Ла-та-та» (за Є. Шморгуном). «Ромашка». (ЯДС) |
163 |
Склад. Поділ слова на склади. Складання речень. Робота з прислів’ями. |
|
|
||
229-230 15.05 15.05
|
3 Найголовніші винаходи людства |
164 |
Гарний, радісний настрій твору. (казка) (за Г. К. Андерсоном). Робота з дитячою книжкою. |
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей. Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Складання розповіді про своє село. (ЯДС) |
99 |
2 Задачі на зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Складання задач за виразом. |
||
231 16.05
|
4. Як людина вчиться у природи (с. 92–93) |
165 |
Читайте правильно «Кошеня Гусєв» ( за С. Махотіним). |
|
|
|
2 Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Обчислення виразів на основі нумерації.(ЯДС) |
||
232 17.05
|
5 Вітрячок (с. 94–95;
|
|
|
166 |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? Що?. Доповнення тексту. |
100 |
3.Взаємозв’язок між додаванням і відніманням . Задачі на знаходження суми. Складання задач за короткими записами. |
||
Тиждень 34 Чекаємо на літо
|
233 20.05
|
1. Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97) |
167 |
Який: добрий чи злий? «Волелюбний вітер» (за А. Григоруком). Словникова робота. |
|
|
101 |
1 Складання виразів за шкалою лінійки. Складання задач за різними короткими записами. |
|
234-235 21.05 21.05
|
2 Тварини влітку. |
168 |
І голосом, і рухами. «Як до жабок говорити» (за З. Менза-тюк). Робота з фразеологізмами. |
|
Слова – назви ознак предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? Яка? Яке? Які? .(ЯДС) |
|
|
||
236-237 22.05 22.05
|
3 Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99) |
|
Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. Розповідь про Івана Франка. І Франко «Королик і Ведмідь» (казка). Складання продовження казки. .(ЯДС) |
169 |
Слова – назви дії предметів. Розрізнення слів – назв дій предметів за питаннями що робить? Що роблять? |
102 |
2. Складання і розв’язування задач зі словами « стільки ж» , задач з двома запитаннями. Обчислення виразів з 1 і 0.Креслення геометричних фігур. |
||
238 23.05
|
4 Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102) |
|
|
170 |
Слова протилежні за значенням. Робота з прислів’ями. |
|
3 Календар. Доба. Послідовність від найменшої одиниці часу до найбільшої. Творча робота над задачами. .(ЯДС) |
||
239 24.05
|
5 Непростий лопух.
Дядечко Реп’ях |
171 |
Смішні пригоди. «Пригода з Дем’яном» (з польського гумору) |
|
|
103 |
4 Плоскі і об’ємні фігури. Розв’язування задач на час.Складання задач за схемами. |
||
Тиждень 35 Готуємося до літніх канікул
|
240 27.05
|
1 Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі (с. 104–105) |
|
|
172 |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. |
104 |
1 Задачі на обчислення часу за годинником. Задачі з поняттям « вартість». Обчислення виразів . |
241-242
28.05 28.05 |
2 Правила безпеки під час літніх канікул. |
173 |
На сонці тепло, біля мами добре. Найважливіша думка. А. Костецький «Все не так» «Як півник співати навчився» (за Л. Лапіною). В. Марсюк «Замазура». |
|
Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Звуко-буквенний аналіз слів. (ЯДС) |
|
|
|
243-244 29.05 29.05
|
3 Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; |
|
Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа» Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Плодівник». (ЯДС) |
174 |
Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту. |
105 |
2 Розв’язування задач вивчених видів. Заміна одних одиниць вимірювання одиниць часу іншими та виконання дій з ними. |
|
245 30.05
|
4 Хто найкраще плаває (с. 108–109) Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111) |
175 |
Можна намалювати словом. «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати» (за Л. Денисенко) |
|
|
|
3 Розв’язування текстових і логічних задач. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 100. Узагальнення та систематизація вивченого. (ЯДС) |