Інтегроване календарне планування уроків "Я досліджую світ", "Українська мова", "Математика" для 1 класу на ІІ семестр. 1 клас.

Про матеріал
Календарне планування уроків "Я досліджую світ" за підручником О.Л. Іщенко, О.М. Ващенко, «Українська мова» за підручником С. Тарнавська, В. Науменко, «Математика» за підручником Г. Лишенко, С. Тарнавська для 1 класу на ІІ семестр стане у нагоді вчителям початкових класів НУШ у плануванні навчального процесу.
Перегляд файлу

Тиждень 16

Про годинник і час

 

 

107

08.01

 

1 Чим вимірюють час?

 

 

 

 

77

с.59

Побудова звукових моделей слів.

Письмо буквосполучення ьо.  Письмо слів із буквосполученням ьо. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.

47

1 Задачі на обчислення суми, різниці. Обчислення значень виразів.

С.62

108-109

09.01

09.01

2 Чим вимірюють час?

 

 

Бб. с. 106-107

Звук [б], позначення його літерою Бб. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Зміна значення слова від зміни наголосу.(ЯДС)

 

 

78

с.60-61

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої та великої літери бБ . Порівняння складових елементів малих  літер бБ та вВ. 

 

 

110-111

10.01

10.01

3 Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

 

79

Бб. с. 108-109

Закріплення звукового значення букви Бб. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи, гра «Слово зі слова». Читання і доповнення речень.

 

 

 

 

 

 

2 Час. Календар. Місяць, дні. Обчислення значень «кругових» виразів на одну дію (ЯДС)

С.63

112

11.01

4 Як керувати часом?.

 

80

Б – П , с. 110-111

Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів.

Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [б] — [п].Робота з дитячою книжкою. Укр. Нар. Казка «Котик і Півник».

 

 

 

 

48

3 Задачі на обчислення суми, різниці. Обчислення значень виразів.

Таблиці додавання і віднімання числа 5.

С.64

 

113

12.01

5 Виготовлення годинника.

 

 

 

81

Списування літер, поданих друкованим шрифтом.  Написання слів та речень з вивченими літерами.

49

Таблиці додавання і віднімання числа 5.

С.65

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Тиждень 17

Про сонце, світло і тінь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

114

15.01

 

 

 

 

 

 

1. Сонце і сонячні зайчики. Які предмети пропускають світло. (с. 4–5)

 

 

 

82

с.1

Письмо рукописними буквами, злито, розбірливо; створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, запис їх. 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

50

1 Повторення додавання і віднімання чисел 1-5.Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння.

С.66-67

115-116

16.01

16.01

 

 

 

 

 

 

2 Про місяць і супутники (с. 4–5)

 

  с.3-4 Опрацювання тексту «Рідна мова» В. Гринько. Формування та засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства, вітання, подяки. Звук [г], позначення його літерою Гг. Робота з дитячою книжкою .Укр. нар. Казка «Мудра дівчина».(ЯДС

 

83

с.2

 Звук [г], позначення його літерою Гг.

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви г, буквосполучень, слів і речень з нею.

Запис на письмі окличних речень.

 

 

 

117-118

17.01

17.01

 

 

 

 

 

 

3. Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7)

 

84

Гг. с. 5 Звуковий аналіз слів. Читання слів, поданих рукописним шрифтом.

 

 

с.3

Написання великої букви Г

Написання слів, речень із буквами Г, г. Вживання великої букви на письмі в іменах людей кличках тварин, на початку речення. (ЯДС)

51

2 Таблиці додавання  і віднімання числа  6.Складання і розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння.

С.68

119

18.01

 

 

 

4. Сонце – джерело тепла (с.8)

 

85

Гг. с. 6-7-8 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту. Звук [ґ], позначення його літерою Ґґ.

 

 

 

3 Таблиці додавання і віднімання числа 7.Складання і розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. (ЯДС)с.69

120

19.01

 

 

 

 

5 Промінчик (с. 9)

 

 

 

86

с.4

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери ґ, буквосполучень, слів з нею.

 

52

4 Складання та розв’язування задач за малюнками та короткими записами. Порівняння виразів.с.70

Тиждень 18

Земля – наш спільний дім.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

121

22.01

 

 

 

 

 

1. Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11);

 

87

Ґґ  , с.9 Виділення звука  ґ у словах. Співставлення та фонематичне розрізнення вимови приголосних дзвінких звуків  [г]- [ґ] та глухого звука  [к] у словах.

 

 

53

1 Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9.Складання і розв’язування задач за малюнками і виразами.

С,71

122-123

23.01

23.01

 

 

 

 

 

2. Чим ділиться з нами Земля.

 

Ґґ  , с.10-11 Закріплення звукових значень літери Ґґ.

Формування чіткої дикції та фонематичного слуху учнів через скоромовки.. (ЯДС)

 

88

с.5 Написання великої букви Ґ,  слів і речень з вивченими буквами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

124-125

24.01

24.01

 

 

 

 

 

 

3 Що загрожує Землі (с. 12);

 

89

Ґ-К. с. 12-13  Практичне засвоєння дзвінкої та глухої  вимови звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ґ] — [к].  Зіставлення та фонематичне розрізнення вимови звуків [г] — [к].

 

с.6-7 Порівняння складових елементів малих букв г та ґ.

Утворення слів, з поданих букв друкованим шрифтом.

 (ЯДС)

54

2 Задачі на знаходження невідомого доданку. Порівняння виразів.

С.72

126

25.01

 

 

 

 

 

4. Мова, зрозуміла всім (с. 14);

 

 

 

90

с.8-9 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів.Написання слів, утворених з однокореневих;  утворення іменників множини з іменників однини.

 

3 Складання рівностей і нерівностей та задач за малюнками. Креслення відрізків. (ЯДС)

С.73

127

26.01

 

 

 

 

5 Веселка (с. 15);

 

91

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 14-17 Закріплення звукового значення вивчених літер. Складання розповіді за ілюстраціями. Узагальнення знань учнів.

 

 

55

4 Доповнення  та розв’язування задач на знаходження остачі. Обчислення виразів на 2 дії. С.74

 

Тиждень 19

Україна – моя Батьківщина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

128

29.01

 

 

 

 

 

 

 

1. Державні символи України. (с. 16)

 

 

 

 

92

 

 Побудова звукових моделей слів. Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами..

Використання лапок у власних назвах літературних творів (без уживання терміну).

 

56

1 Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Зміна суми при зміні доданків.

С.75

129-130

30.01

30.01

 

 

 

 

 

 

2 Україна та її сусіди (с.16–17)

 

93

Чч. с. 18-19  Звук [ч], позначення його літерою Чч. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Кривенька качечка».

 

с.10 Аналіз складових елементів та написання малої   букви Ч, слів та речень з нею. (ЯДС)

 

 

131-132

31.01

31.01

3. Моя культура
(с. 18–19)

 

Чч. с. 20-21 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту. Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну.

(ЯДС)

 

94

с.11Аналіз складових елементів та написання великої   букви Ч, слів та речень з нею. Вживання великої літера у географічних назвах.

57

2 Додавання та віднімання числа частинами. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць.с.76

133

01.02

 

 

 

 

 

4. Древній Київ – столиця України
(с. 20)

 

95

Хх. с. 22-23 Звук [х], позначення його літерою Хх. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту.

 

 

 

3 Переставна властивість додавання. Розв’язування задач на знаходження суми та різницеве порівняння.(ЯДС)

С.77

134

02.02

 

 

 

 

 

5 Моя Україна (лепбук) (с.23)

 

 

 

96

с.12-13Аналіз складових елементів та написання малої і  великої букви хХ.

Вживання великої букви на письмі  у назві міст, сіл.

Запис окличних речень.

 

58

4 Ознайомлення з діаграмами. Складання рівностей і нерівностей за малюнками і текстами.

С.78

Тиждень 20

Мандруємо Україною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

135

05.02

 

 

 

 

 

1. Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною
(с.22–23)

 

97

Хх. с. 24-25Закріплення звукових значень вивчених літер.

Опрацювання тексту  «Хома і Христина…»; «Хліб» В. Гринько.

 

 

59

Числа 11- 20.  Величини.1Десяток. Розв’язування задач на збільшення на кілька одиниць та знаходження невідомого доданку. Вимірювання і креслення відрізків.с.79

136-137

06.02

06.02

 

 

 

 

 

 

2. Рекорди України
(с.24–25)

 

98

Г-Х. с. 26-27Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [г] — [х].

Зіставлення глухих приголосних звуків [к] — [х].

 

с.14-15Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». ЯДС)

 

 

138-139

07.02

07.02

 

 

 

 

 

3. Рекорди України
(с.24–25)

 

Шш. с. 28-29Звук [ш], позначення його літерою Шш. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Дослідження особливостей скоромовок .(ЯДС)

 

99

с.16

Побудова звукових моделей слів. Порівняння складових елементів малих букв и, м, л, ш.

Написання малої букви ш, буквосполучень, слів з нею.

60

2 Утворення чисел другого десятку. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць.с.80

140

08.02

 

 

 

 

 

4. Улюблені місця дітей (с. 26;

 

 

 

100

с.17Аналіз складових елементів та написання великої букви Ш , слів та речень з нею.

 

 

3 Утворення чисел другого десятку за їх десятковим складом. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом.(ЯДС)с.81

141

09.02

 

 

 

 

5 Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24)

 

101

Шш. с. 30-31Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання віршованого тексту. Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків [х] – [ш]у словах, гра  «Слово зі слова».

 

 

 

61

4 Лічба  в межах 20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами.с.82

 

Тиждень  21

Різноманітна природа України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

142

12.02

 

 

 

 

 

1. Рослини – символи України (с. 28–29)
 

 

 

 

102

 

Побудова звукових моделей слів.

Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами.

 

62

1 Дециметр. Розв’язування задач на додавання і віднімання.Доповнення рівностей в межах 10. с.83

143-144

13.02

13.02

 

 

 

 

 

2. Тварини України.

 

103

Яя. с. 32-33Звуки [йа], [а] позначення їх літерою Яя. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Практичне розпізнавання ознайомлення зі словами, які відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?

 

с.18 Аналіз складових елементів та написання малої  букви я, слів та речень з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. (ЯДС)

 

 

145-146

14.02

14.02

 

 

 

 

 

 

3 Чому тварини і

рослини потрапляють до Червоної книги
(с. 30–31, 33)

 

Яя. с. 34-35 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка  «Мишача рада».(ЯДС)

 

104

С.19 Аналіз складових елементів та написання   великої букви Я, слів та речень з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

63

2 Складання задач за малюнками і виразами та розв’язування їх. Обчислення виразів на 2 дії.с.84

147

15.02

 

 

 

 

 

4 Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33)

 

105

Єє. с. 36-37 Звуки [йе], [е]позна-чення їх літероюЄє. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Творча робота над створенням речень, тексту на тему «Я хотів би/хотіла б стати…».«Усі мови світу знає» С. Жупанин.

 

 

 

3 Задачі з двома запитаннями. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 10.(ЯДС)с.85

148

16.02

 

 

 

 

5 Диво природи (с. 35;

 

 

 

106

с.20-21Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви єЄ, слів та речень з нею.

 

64

4 Розв’язування задач  на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів.с.86

Тиждень 22

Повітря. Як люди навчилися літати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

149

19.02

 

 

 

1. Чому повітря важливе.

 

107

Єє. с. 38-39Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтона-ційне виразне читання віршованих та прозових  текстів.

(ЯДС)

 

 

65

1 Порівняння чисел в межах 20. Читання виразів на додавання двома способами.с.87

150-151

20.02

20.02

 

 

 

 

2 Чим корисний вітер (с. 36–37;

 

108

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 40-41Складання речень за поданим початком; розповіді за ілюстраціями.  .

Узагальнення знань учнів.

 

с.22-23Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Співставлення у написання букв с - ш. Відновлення рукопис-них слів: «устав пропущену літеру». (ЯДС)

 

 

152-153

21.02

21.02

 

 

 

3 Як люди навчилися літати (с. 38–39)

 

42 Звук [Ж],позначення його літерою Жж. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів,речень і тексту.(ЯДС)

 

109

с.24

Побудова звукових моделей слів.

Порівняння складових елементів малих букв с, х, та ж.

Написання малої букви ж, слів та речень  з нею.

66

2 Порівняння іменованих чисел. Порівняння задач на віднімання.с.88

154

22.02

 

 

 

 

 

4. Досліджуємо: як відшукати повітря

(с. 40)

 

 

 

110

с.25Аналіз складових елементів та написання великої букви Ж, слів та речень з нею.

 

 

3 Складання рівностей за малюнками і зразком. Розв’язування задач на (збільшення ) зменшення на кілька одиниць. Творча робота над задачами.(ЯДС)с.89

155

23.02

 

 

 

 

5 Вітровказівник(с.41; с. 29)

 

111

43 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання слів і речень.

 

 

67

4 Десятковий склад чисел. Складання нерівностей і рівностей за малюнками. Доповнення та розв’язування задач.с.90

 

 

 

Тиждень 23

Про права і правила

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

156

26.02

 

 

 

 

 

 

 

1. Які права має кожна дитина
(с. 42–43)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

112

 

 

с.26-27Співставлення у написанні букв жш. Повторення написання вивчених літер. Аналітико-синте-тичні вправи щодо написання букв, слів. 

 

68

 

 

  1.       Додавання і

віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Читання виразів на віднімання двома способами.

157-158

27.02

27.02

 

 

 

 

 

2. Хто такий добрий громадянин
(с. 44–45)

 

113

Жж. с. 44-45Закріплення зву-кових значень вивчених літер. Зіставлення звуків [г] — [ж] при утворенні слів, наприклад ноги-ніжки. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка  «Дотепний жарт».

 

Побудова звукових моделей слів.  Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. (ЯДС)

 

 

159-160

28.02

28.02

 

 

 

 

 

3. Хто такий добрий громадянин
(с. 44–45)

 

Ж-Ш. с. 46-47Практичне засвоєн-ня дзвінкої та глухої вимови приголосних звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ж] — [ш]. (ЯДС)

 

114

Побудова звукових моделей слів.  Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів.

69

2 Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Складання задач за короткими записами та їх розв’язування.

161

29.02

 

 

4. Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46)

 

115

Цц. с. 48-49 Звуки [ц], [ц'],поз-начення їх літерою Цц. Звуко-вий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень.  Правопис числівників одинадцять, дванад-цять .

 

 

 

3 Ознайомлення з подачею інформації через таблиці і діаграми. Побудова ламаної лінії.(ЯДС)

162

01.03

 

 

 

5 Телефон зі стаканчиків
 

 

 

 

116

с.28-29Аналіз складових елементів та написання малої і великої букви цЦ, слів та речень з нею. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».

70

4 Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння чисел і виразів в межах 20.

 

 

 

Тиждень 24

Вітаємо весну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

163

04.03

 

 

 

 

1. Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам (с. 48–49)

 

117

Цц. с. 50-51Закріплення звукових значень вивчених літер. Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків к – ц у словах. Практичне використання службових слів у, на. Пропедевтичне ознайомлення з мовними явищами – палі-ндромами

 

 

71

1 Складання задач за виразом і запитанням. Складання і обчислення виразів за таблицями.

164-165

05.03

05.03

 

 

 

 

2. Весняний день рік годує (с. 50–51)

 

118

Юю. с. 52-53Звуки [йу], [у] позначення їх літерою Юю. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (ключ).

 

с.30Аналіз складових елементів та написання малої  букви ю, слів та речень з нею. (ЯДС)

 

 

166-167

06.03

06.03

 

 

 

 

3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52;

 

Юю. с. 54-55 Закріплення звукових значень вивчених літер. Гра «Інтерв’ю». Інтонаційне виразне читання віршованого тексту.

(ЯДС)

 

119

 с.31Аналіз складових елементів та написання великої букви Ю, слів та речень з нею.Складання та записування речення (продовження речення за поданим початком).

72

2 Задачі на час. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20.

168

07.03

 

 

 

 

 

 

 

4 Зустрічаймо Великдень (с. 53;

 

 

 

120

Побудова звукових моделей слів.  Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів.

 

3 Послідовність чисел в межах 20. Розв’язування задач на знаходження остачі. Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими. (ЯДС)

 

169

08.03

 

 

 

5. Зустрічаймо Великдень (с. 53;

 

121

Її. с. 56-57 Звуки [йі] позначення їх літерою Її. Звуковий аналіз слів. Читання  слів, речень і тексту. Вживання займенників мій, моя, моє, мої у мові (без уживання терміну) Співставлення вживання літер й – ї.

 

 

 

73

4 Задачі з двома запитаннями. Вибір виразів за їх значенням. Креслення відрізків.

Тиждень 25

Ми знаємо абетку

 

 

 

170

11.03

 

 

 

2. Співаємо абетку. (с. 54)

 

 

 

122

с.32 Аналіз складових елементів та написання  малої і великої букви  ї Ї, слів та речень з ними.

 

74

1 Задачі на знаходження невідомого доданку, задач з зайвими даними.

171-172

12.03

12.03

 

Створюємо красиву абетку (с. 55)

 

Її. с. 58-59Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтона-ційне виразне читання віршова-них та прозових  текстів.

Читання рукописних текстів

 (ЯДС)

123

С.35 Написання слів, утворених з однокореневих;  утворення іменників множини з іменників однини (без уживання терміну).

 

 

173-174

13.03

13.03

 

 

 

 

 

 

3. Рухлива абетка
(с. 56–57)

 

124

Щщ. с. 60-61Звуки [шч] позначення їх літерою Щщ. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка  «Піп і його слуга».

 

 

с.36-37 Аналіз складових елементів та написання малої  букви щ, слів та речень з нею .(ЯДС)

.

75

2 Визначення спільної частини геометричних фігур.

 

175

14.03

4 . Створюємо абетку природи (58 )

 

 

 

125

с.37 Аналіз складових елементів та написання   великої букви Щ, слів та речень з нею.

.

 

3 Складання задач за виразом , доповнення задач і розв’язання  їх. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20.(ЯДС)

 

 

 

176

15.03

 

5 Закладка (аплікація) (с. 59;

 

126

Щщ. с. 62-63 Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання  прозових  текстів.

 

 

 

76

4 Задачі на різницеве порівняння . Складання задач за схемами. Доповнення рівностей знаками дій .

 

 

 

 

 

Тиждень 26

Що потрібно для життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

177

18.03

 

 

 

 

1. Що потрібно для життя рослині, тварині, людині.

 

 

 

127

Побудова звукових моделей слів.  Написання буквосполучень, слів, речень з вивченими літерами. Диктант слів.

77

1 Складання задач за малюнками, короткими записами. Обчислення  кругових виразів.

178-179

19.03

19.03

 

 

 

 

2 Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63;

 

128

Фф. с. 64-65Звук [ф] позначення його літерою Фф. Звуко-вий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Словниково-логічні вправи; утворення слів.

 

с.38-41Аналіз складових елементів та написання малої і  великої букви фФ, слів та речень з нею.

Узагальнення знань про питальні і розповідні речення. (ЯДС)

 

 

180-181

20.03

20.03

 

 

 

 

 

3. З чого складається ґрунт (с. 61–62)

 

Фф. с. 66-67Закріплення звуко-вих значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових  текстів. (ЯДС)

 

129

с.44-45Побудова звукових моделей слів з апострофом.

Розпізнавання слів, які відпо-відають на питання скільки?. Написання числівників з апострофом (без уживання терміну).

78

2 Складання і порівняння задач за короткими  записами та нерівностей за таблицями. Зміна різниці при зміні одного з компонентів

182

21.03

 

 

 

 

 

4 Природі потрібні всі (ч. 64)

 

130

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 68-69Закріплення звукового значення вивчених літер. Виразне читання слів і речень.  Створення мирилки за початком. Виховна роль мирилок..Узагальнення знань учнів.

 

 

 

3 Складання задач за малюнками та за вибраним запитанням до умови. Складання нерівностей. .(ЯДС)

183

22.03

 

 

 

 

 

 

 

5 Травничок-боровичок (с. 65)

 

 

 

131

Запис слів у алфавітному порядку. Диктант слів, речень.

79

4 Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами. Підбір запитання до умови. Кругові вирази.

 

 

Тиждень 27

Як ми отримуємо інформацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

184

01.04

 

 

 

 

 

 

1. Як ми отримуємо і передаємо інформацію.

 

 

132

 

 

Апостроф. с.70-73  Формування правильної вимови й запису слів з апострофом. Вправляння у читання числівників п’ять, дев’ять, п’ятнадцять, дев’ятнадцять  та числових виразів

 

 

 

 

 

 

 

80

 

 

1 Нумерація чисел від

21 до 100.

Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння  іменованих чисел

185-186

02.04

02.04

 

 

 

 

2 Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67)

 

133

Дз. с.74-75 Звуки [дз], [дз'], поз-начення їх літерами Дз, дз. Звуко-вий аналіз найпростіших слів. Чи-тання складів, слів і речень. Зістав-лення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків [дз]—[ц], [дз,] —[ц,].

 

с.46-47Побудова звукових моделей слів. Написання слів зі звукамиБез имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень.Правила переносу слів з буквоспо-лученням дз. (ЯДС)

 

 

 

187-188

03.04

03.04

3 Як шукати відповідіна запитання
(с. 68)

 

Дж. с.76-79 Звук [дж], позначення його літерами Дж, дж. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. (ЯДС). Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Заяче сало».

 

134

с.48-49 Побудова звукових моделей слів. Написання слів зі звукомиБез имени-1.Складання і записування речень. Правила переносу слів буквосполученням дж. Співставлення на письмі буквосполучення дж  та букви  ч.

 

81

2 Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній.

189

04.04

 

4 Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 )

 

 

 

135

с. 50-53 Подвоєння букв для позна-чення на письмі збігу однакових приголосних звуків. Пропедевти-чне ознайомлення з написанням подвоєних приголосних.

 

 

3 Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу.(ЯДС)

190

05.04

 

 

 

 

 

5 Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71

 

136

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)с. 80-83  Закріплення звукового значення вивчених літер. Подвоєнняприголос-них звуків.  Узагальнення знань уч.

 

 

82

4 Лічба десятками в межах 100.Порівняння імен. чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокут-ника відрізками.

 

 

 

Тиждень 28

Я покупець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

191

08.04

 

 

 

 

 

1. Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73)

Післябукварний період

83

1 Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку.

 

137

Абетка, азбука, алфавіт. с. 84-85

Опрацювання текстів «Абетка – лічилка» Л. Забашта, «Алфавіт» В. Гринько.Узагальнення знань про алфавіт, букви українського алфавіту; про голосні та приголос-ні звуки.

 

 

192-193

09.04

09.04

 

 

 

2. Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75)

 

Подорож букви. с. 86-87Опрацюв-ання текстів «Подорож букви», «Про користь читання» І.Андрусяк, «Книжковечір» Н. Поклад. Букви, що самостійно утворюють склад, слово. (ЯДС)

 

138

с. 42-43,  54Запис слів у алфавіт-ному порядку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

194-195

10.04

10.04

 

 

 

 

3. Ціна грошам.

 

139

Звідки приходять знання? с. 88-89Опрацювання текстів «Грамо-тій» П. Воронько, «Звідки прихо-дять знання?»Алфавітний порядок розміщення слів. Узагальнення знань та уявлення про склад; про

 

с.55Утворення та запис слів у однині та множині (без уживання термінів).Встановлення відповідності між родовою і видовими назвами слів.(ЯДС)

84

2 Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії.

196

11.04

 

 

 

 

4 Доходи і витрати (с. 76–78)

 

 

 

140

Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові про поділ слів  на склади під час переносу їх частин в інший рядок.

 

3 Істинні і хибні висловлювання. Задачі на час за календарем. Додавання і віднімання десятками.(ЯДС)

197

12.04

 

 

 

5 Гаманець-нотатник
(с. 79)

 

141

Моє село. с. 90-91

Опрацювання текстів «Моє село», «Гарно жити у селі» Н. Поклад.

Формування уявлення про походження назви міста чи села.

 

 

85

4 Метр. Складання задач за малюнком і виразами. Обчислення виразів на основі нумерації.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 29

З чого і для чого це зроблено

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

198

15.04

 

 

 

 

 

1. Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучніматеріали довкіллю (с. 80–81)

 

 

 

142

с. 56-57

Відтворення та запис деформованого речення.

Велика буква у кличках тварин, іменах людей,

У назвах міст і сіл, вулиць, річок.

86

1 Запис двоцифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Складання задач за короткими записами. Креслення відрізків.

199-200

16.04

16.04

 

 

 

 

 

2. Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83)

 

Моє місто. с. 92-93Опрацювання текстів «Кольорові міста» В.Верховень, «Примостився міст до мосту» Г. Фалькович.Продов-ження речення за зразком.Вжива-ння займенників ми, ти, він, вона, воно, вони у мові (без уживання терміну)(ЯДС)

 

143

Утворення словосполучень з прийменниками на, у, в.

Формування  культури оформлення письмових робіт.

Написання слів та речень (на 3-4 слова) під диктування.

 

 

 

201-202

17.04

17.04

 

 

 

 

 

3.Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

 

144

Сім днів. с.94-95Опрацювання текстів «Сім днів» З. Мензатюк, «Дні у тижня» В. Слєпцов.Навча-ння правилу оформлення діалогу  у тексті.Порядкові числівники (без уживання терміну).

 

 

с. 58-59

Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів.

Розвиток уявлення про службові слова. Відтворення тексту за допомогою службових слів (без уживання терміну).(ЯДС)

87

2 Складання задач за малюнком та запитаннями, за короткими записами. Креслення відрізків. Обчислення виразів в межах 100. 

203

18.04

 

 

 

4 Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

 

145

Друзі. с. 96-97

Опрацювання текстів «Ручки» І. Січовик, «Друзі» Н. Поклад

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Дотепний жарт».

 

 

 

 

3 Доповнення та розв’язання задач. Порівняння чисел в межах 100.(ЯДС)

204

19.04

 

 

 

 

 

5 Капітошка(с.87;

 

 

 

146

с. 60-61

Аналіз друкованого тексту.

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?

Побудова і записування речень.

88

4 Істинні і хибні висловлювання. Розв’язування текстових задач. Перевірка правильності обчислення виразів.

 

Тиждень 30

"Весняні свята. Великдень"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

205

22.04

 

 

 

 

 

 

1 Як святкують прихід весни?

 

147

Роботи не люблять сварки. с. 98-99Опрацювання текстів «Робот я і робот Доллі» Г. Фалькович, «Про кішку і комп’ютерну мишку» Г. ФальковичВправляння у допов-ненні речень словами з тексту.

 

 

 

89

1 Розв’язування тексто-вих задач.

206-207

23.04

23.04

 

 

 

 

Які традиції Великодня у моїй родині?

148

Дещо про фей. с. 100-101Вислов-лювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору.Опрац-ювання текстів «Чому у зайця гарний зір?»

 

Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слів. (ЯДС)

 

 

 

208-209

24.04

24.04

 

 

 

 

 

2 Про що розповідає писанка?

 

Дещо про фей. с. 100-101Вислов-лювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору.Опрац-ювання текстів В. Скомаровський,  «Таємниці» Д. Щербина, «Дещо про фей. Історія перша» Ю. Ран.(ЯДС)

 

149

Створення простих медіапродуктів з допомогою інших осіб. Передача власного враження від побаченого в малюнках, у листах подяки; створення в групі афіши, реквізиту, костюмів, масок, декорації тощо.

90

Порівняння додавання і віднімання одноцифрових і круглих чисел. Об’ємні фігури.

210

25.04

 

 

3 Що кладемо у великодній кошик?

 

150

Вірші Тараса Шевченка. с.102-103Опрацювання текстів «Вірші Тараса Шевченка» А. М’ястківсь-кий, «Зацвіла в долині…» Т. Шев-ченко.Словникова робота

Добирання заголовка до вірша

 

 

 

2 Монети. Грошові банкноти України.  Задачі  про гроші і вартість товарів. .(ЯДС)

211

26.04

 

 

 

 

4 Виготовлення великодньої листівки.

 

 

 

151

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

Створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, записування їх.

91

3 Доба. Розв’язування задач за календарем. Обчислення виразів на 2 дії

 

Тиждень 31

Спорт

 

 

 

 

212

29.04

 

 

 

 

 

1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом.

 

152

Вишеньки. с. 104-105

Опрацювання текстів «Вишенки» Леся Українка, «Місяць яснесенький…» Леся Українка.

Утворення слів за зразком.

 

 

 

92

1 Година . Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. Розв’язування задач на час. Порівняння та додавання і віднімання круглих чисел.

213-214

30.04

30.04

 

 

 

2. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом.

 

153

Киця. с. 106

 Робота з дитячою книжкою.

Опрацювання текстів Казка «Ріпка» І. Франко, «Киця» І. Франко,

Розвиток уміння розповідати про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту.

 

с. 62-63

Повторення. Написання букв за поданими елементами. Підготовка до списування тексту.

Утворення слів за зразком. .(ЯДС)

 

 

 

215-216

01.05

01.05

 

 

 

 

 

 

 

3. Які риси характеру розвиває спорт.

 

Киця.С. 107 Робота над ілюстраціями до творів І. Франка.Читання віршованого тексту в особах.  Римування слів.(ЯДС)

 

154

Мовно-логічні ігри.

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Закріплення правила оформлення діалогу на письмі.

 

93

2 Розрядні доданки. Співвідношення між компонентами і результатом віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

217

02.05

 

 

 

4 Чому Олімпійські ігри - особливі змагання.

 

155

Наш рід. с. 108-109

Опрацювання текстів «Матусин заповіт» М. Хоросницька, «Вишиванка» В. Крищенко, «Наш рід» А. М’ястківський.

 

 

 

3 Порівняння виразів і чисел в межах 100.Задачі на знаходження невідомого доданку та задач з двома запитаннями.(ЯДС)

 

218

03.05

5 Веселі старти.

 

 

156

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів, речень.

Списування вивчених літер, слів і речень з ними.

 

94

4 Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд . Складання і розв’язування задач за короткими записами . Порівняння довжин відрізків.

 

 

Тиждень 32

Професії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

219

06.05

 

 

 

 

 

 

1. Які бувають професії

 

 

 

157

с.64

Анаграми. Ігри зі словотворення.

Творення нових слів на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова).

95

1 Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.Задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць, на знаходження невідомого доданку.

220-221

07.05

07.05

 

 

 

 

 

 

2 Ким працюють мої батьки

 

Марш українських дітей. с. 110-111Опрацювання текстів «Український прапор» За З. Мензатюк, Марш українських дітей» М. Підгірянка. Слова з однаковим значенням.Форму-вання усвідомленої цінності патріотизму, активної громадя-нської позиції, поваги до роди-ни, держави.(ЯДС)

 

158

Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Підготовка до списування.

 

 

222-223

08.05

08.05

 

 

 

 

 

 

3 Ким працюють мої батьки

 

159

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85Закріплення звукового значення вивчених літер;  знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстра-ціями. Узагальнення знань учнів.

 

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів, речень.

Списування вивчених літер, слів і речень з ними.(ЯДС)

 

96

2 Запис двоцифрових чисел.  Задачі на різницеве порівняння. Креслення відрізків.

224

09.05

4 Ким стати? Яку професію обрати?

 

160

Читайте правильно – чітко вимов-ляйте звуки. »Казка про те, чому не навчився розмовляти» (за Г. Малик)

 

 

 

3 Розв’язування текстових задач вивчених видів. Обчислення виразів  на 2 та 3 дії. Елементи многокутників. .(ЯДС)

 

 

225

10.05

 

 

 

5 Ким я себе бачу в майбутньому?

 

 

 

161

Апостроф.
Робота з деформованими реченнями. Письмо під диктування.

97

4  Задачі на час.Складання задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів.

 

Тиждень  33

Винаходи людства

 

226

13.05

 

 

 

 

1. Винаходи і відкриття. (с.88)

 

162

Робота з дитячою книжкою. Навчайтеся бути уважними до слова. Дозвольте з вами посутінкувати…» (казка) (за С. Козловим)

 

 

98

1 Повторення вивченого за рік.

Нумерація чисел. Читання виразів по – різному.

227-228

14.05

14.05

 

Що потрібно, щоб стати винахідником (с.89)

 

Визначайте настрій у творі. «Ла-та-та» (за Є. Шморгуном). «Ромашка». (ЯДС)

163

Склад. Поділ слова на склади. Складання речень. Робота з прислів’ями.

 

 

229-230

15.05

15.05

 

 

 

 

 

3 Найголовніші винаходи людства
(с. 90–91)

 

164

Гарний, радісний настрій твору. (казка) (за Г. К. Андерсоном). Робота з дитячою книжкою.

 

Велика буква в іменах і прізвищах людей. Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Складання розповіді про своє село. (ЯДС)

99

2 Задачі на зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Складання задач за виразом.

231

16.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Як людина вчиться у природи (с. 92–93)

 

165

Читайте правильно «Кошеня Гусєв» ( за С. Махотіним).

 

 

 

2 Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Обчислення виразів на основі нумерації.(ЯДС)

232

17.05

 

 

 

 

 

 

5 Вітрячок (с. 94–95;

 

 

 

 

166

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? Що?. Доповнення тексту.

100

3.Взаємозв’язок між додаванням і відніманням . Задачі на знаходження суми. Складання задач за короткими записами.

 

 

 

Тиждень  34

Чекаємо на літо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

233

20.05

 

 

 

1. Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97)

 

167

Який: добрий чи злий? «Волелюбний вітер» (за А. Григоруком). Словникова робота.

 

 

101

1 Складання виразів за шкалою лінійки. Складання задач за різними короткими записами.

234-235

21.05

21.05

 

 

 

 

2 Тварини влітку.

 

168

І голосом, і рухами. «Як до жабок говорити» (за З. Менза-тюк). Робота з фразеологізмами.

 

Слова – назви ознак предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? Яка? Яке? Які? .(ЯДС)

 

 

236-237

22.05

22.05

 

 

 

 

 

3 Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99)

 

Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. Розповідь про Івана Франка. І Франко «Королик і Ведмідь» (казка). Складання продовження казки. .(ЯДС)

 

169

Слова – назви дії предметів. Розрізнення слів – назв дій предметів за питаннями що робить? Що роблять?

102

2. Складання і розв’язування задач зі словами « стільки ж» , задач з двома запитаннями. Обчислення виразів з 1 і 0.Креслення геометричних фігур.

238

23.05

 

 

 

 

 

 

4 Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102)

 

 

 

170

Слова протилежні за значенням. Робота з прислів’ями.

 

3 Календар. Доба. Послідовність від найменшої одиниці часу до найбільшої. Творча робота над задачами. .(ЯДС)

239

24.05

 

 

 

 

 

 

5 Непростий лопух.

Дядечко Реп’ях
(с. 101)

 

171

Смішні пригоди. «Пригода з Дем’яном» (з польського гумору)

 

 

103

4 Плоскі і об’ємні фігури. Розв’язування задач на час.Складання задач за схемами.

 

Тиждень  35

Готуємося до літніх канікул

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

240

27.05

 

 

 

 

 

1 Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі (с. 104–105)

 

 

 

172

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.

104

1 Задачі на обчислення часу за годинником. Задачі з поняттям

 « вартість». Обчислення виразів .

 

241-242

 

28.05

28.05

2 Правила безпеки під час літніх канікул.

 

173

На сонці тепло, біля мами добре. Найважливіша думка. А. Костецький «Все не так» «Як півник співати навчився» (за Л. Лапіною). В. Марсюк «Замазура».

 

 

 

Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Звуко-буквенний аналіз слів. (ЯДС)

 

 

 

 

243-244

29.05

29.05

 

 

 

3 Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107;

 

Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа» Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Плодівник». (ЯДС)

 

174

Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту.

105

2 Розв’язування задач вивчених видів. Заміна одних одиниць вимірювання одиниць часу іншими та виконання  дій з ними.

245

30.05

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Хто найкраще плаває (с. 108–109)

Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111)

 

175

Можна намалювати словом. «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати» (за Л. Денисенко)

 

 

 

3 Розв’язування текстових і логічних задач. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 100. Узагальнення та систематизація вивченого. (ЯДС)

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку