Урок "Уява. Память"

Про матеріал
Інформація направлена на формування навичок сприймання наукової інформації про уяву, розвиток творчого мислення, дослідження та аналіз схематичних зображень. Виконуючи завдання на тестування пам’яті, учні проводять самоаналіз та здійснюють самооцінку власних робіт, висловлюють думки щодо спостережень за малюнками, створюють асоціативні зв’язки між предметами та презентують результати своєї роботи.
Перегляд файлу

Очікуванні результати:  

  • сприймає наукову інформацію про уяву;
  • виконує письмові завдання на розвиток творчого мислення;
  • досліджує та аналізує схематичні зображення;
  • виконує завдання на тестування пам’яті;
  • проводить самоаналіз та здійснює самооцінку власних робіт;
  • висловлює думки щодо спостережень за малюнками;
  • створює асоціативні зв’язки між предметами; презентує результати своєї роботи.

Урок 2. Уява. Пам'ять

 

І. Дослідницька робота

Пропонуємо учням розглянути таблицю. Важливо домовитись з дітьми у назві предметів: коло, квадрат, зірка, трикутник, стрілка, хмаринка, місяць, серце, обруч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Створюємо «асоціативний кущ» до слова «Уява».

 Результат пошуку зображень за запитом уява це

ІІІ. Робота в зошиті.

 Виконання практичних завдань по перевірці уяви та перевірки пам’яті.

Завдання  1.

Малюнок 1. Скільки ніг у слона? (4 ноги)

Малюнок 2. Скільки ти бачиш полиць? (Зліва направо – 4 полиці, справа наліво – 3 полиці)

Малюнок 3. Кого ти бачиш качку чи зайця? (Зліва направо – качка, справа наліво – заєць)

Малюнок 4. Скільки динозаврів? (Якщо лічити від хвостів – 3, якщо від голів – 2)

Малюнок 5. Дивись на крапку, нахиляючи голову вперед і назад. Що ти спостерігаєш? (Внутрішнє та зовнішнє кола рухаються у протилежних напрямах)

Малюнок 6. Дивлячись зблизька на малюнок ми бачимо чоловічий образ, а здалеку жіночий образ.

Малюнок 7.Подивись на малюнок. Чи є там чорні точки? (Немає. Але здається, що чорні точки є у місцях перетину ліній)

Малюнок 8. Скільки тварин на малюнку? (6 тварин: миша, кішка, собака, кінь,  мавпа, слон)

Малюнок 9. Розглядаючи  малюнки бачимо півня, дівчину, чоловіка в капелюсі, папугу). Перевернемо малюнки і побачимо індіанця, кота, бабусю, діда з бородою)

Завдання  2

Запропонуйте по пам’яті замалювати таблицю.

Перевірку проводимо в два етапи. Для цього заздалегідь готуємо  пусті таблиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після першої перевірки проаналізуйте допущені помилки.

На другому етапі запропонуйте ще раз роздивитись таблицю з малюнками і «трансформуйте» коло в колобка, квадрат – у вікно, зірку – в небесну зірку, трикутник – в дах будинку, стрілку – у вказівника, хмаринку і місяць об’єднайте в сюжет,  серце асоціюйте, наприклад , з поняттям любові, обруч трансформуйте в обручку. Придумайте з дітьми небилицю. Наприклад: сидів Колобок        на підвіконнику та вистрибнув через вікно       . Була ніч        тож Колобок вистрибнув на високий дах    , де був встановлений вказівник        , що розповів, як чарівна хмаринка          подружилась із місяцем        . А місяць закоханий           подарував обручку        .

 

 

Після цього     запропонуйте по пам’яті замалювати таблицю в зошиті. Для перевірки довгострокової пам’яті, заповнити повторну таблицю можна через деякий час. Наприклад, після перегляду презентації.

ІV. Перегляд презентації про фокуси уяви.

Старенька бабуся чи молода жінка?

D:\мнемотехника\мнемотехніка продукт\Космина Н.М.ЗОШИТ_2 (21)\метод реком\abstrakciya_illyuziya_sirenevyy_zelenyy_belyy_386_2560x1600.jpg   Чи рухаються предмети?

 

D:\мнемотехника\мнемотехніка продукт\Космина Н.М.ЗОШИТ_2 (21)\метод реком\45f7a818fef3749bce1578b15eafab9e.jpg  D:\мнемотехника\мнемотехніка продукт\Космина Н.М.ЗОШИТ_2 (21)\метод реком\186be4ca97dd64ec88a08c410e8e0ff1.jpg    Порівняй зображення зблизька та здалеку.

V. Підсумок

1)Перевірка заповненої по пам’яті таблиці

2)Знайдіть в таблиці слова, які прозвучали на уроці.

 

т

у

л

р

о

з

к

в

ж

у

е

я

н

е

б

и

л

и

ц

я

с

в

і

и

т

с

ю

ж

е

т

п

а

м

я

т

ь

т

г

ч

р

 

VІ. Рефлексія

  • Що б тобі хотілось запам’ятати?
  • Що би тобі хотілось забути?

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку