2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок-узагальнення "Давній Рим"

Про матеріал
Урок узагальнення: « Давній Рим» Мета уроку: повторити, закріпити, поглибити знання з історії Давнього Риму; формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки, розвивати творче мислення; виховувати інтерес до історії. Повторення історичних понять і термінів: Повторення історичних діячів:,,,,,,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок узагальнення: « Давній Рим»

Номер слайду 2

повторити, закріпити, поглибити знання з історії Давнього Риму;формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки, розвивати творче мислення;виховувати інтерес до історії. Мета уроку:

Номер слайду 3

Повторення історичних понять і термінів: Перша карткалегіонпатриціїсенатпровінціяветеран. Друга карткаконсулплебеїгладіаторконтрибуціятріумф

Номер слайду 4

Повторення історичних діячів: Установіть відповідність між діячами та фактами їх біографії: 1. Ганнібал А) засновник Риму 2. Гай Марій Б) полководець Карфагену 3. Мітридат VI Євпатор В) автор воєнної реформи 4. Ромул Г) засновник перших колоній Риму 5. Гай Гракх Д) цар Понтійського царства

Номер слайду 5

Завлання на повторення історичних дат у формі криптограми:216 р.до н.є168 р.до н.є753 р.до н.є509 р.до н.є73-71р.до н.є146 р.до н.єЕІНЛГО

Номер слайду 6

Робота в малих групах за картками Картка 1. Навіть досвідчені римські полководці визнавали, що не бачили нічого більш страшного, ніж наступаюча в бою фаланга? Питання - 1) Де була « ахіллесова п’ята»македонського війська? 2)У чому полягали основні відмінності римського легіона і македонської фаланги?

Номер слайду 7

Робота в малих групах за картками Картка 2. Опишіть за малюнками, яку військову техніку використовували римляни ? Як діяла ця техніка під час бою?

Номер слайду 8

Робота в малих групах за картками Картка 3. За малюнком охарактеризуйте озброєння легіонера. Опишіть переваги озброєння римських легіонерів перед іншими воїнами світу.

Номер слайду 9

Відгадай історичну постать У його царстві можна було почути і грецьку, і перську, і багато інших мов. Перетворив своє царство на могутню державу, яка викликала страх у римлян. Був видатним полководцем, знав 22 мови, писав наукові трактати. До свого царства запрошував учених,митців, поетів. Все життя воював з Римом. Мітридат VI Євпатор

Номер слайду 10

Відгадай історичну постать Його батько - талановитий полководець, який загинув у війні проти Риму. Коли він був маленьким, він присягнув своєму батькові в непримиренній ненависті до Риму, а також поклявся все життя боротися проти ненависного йому Риму. Цю клятву він проніс через усе життя. Щоб не датися в руки римлян, прийняв отруту. Ганнібал

Номер слайду 11

Відгадай історичну постать. Ця людина казала такі слова : « Дикі звірі, що населяють Італію, і ті мають нори і лігво для ночівлі, а люди, які б’ються і вмирають за Італію, не мають нічого, крім повітря і світла. Як бездомні волоцюги, блукають вони з дітьми й жінками повсюди. А воюють і вмирають оці римські « володарі світу» за чужі розкоші і багатство, хоч у них самих немає й клаптика власної землі.» Тиберій Гракх

Номер слайду 12

Відгадай історичну постать. Усю Галію, за винятком союзних племен, перетворив на провінцію. По завершенні війни, він відсвяткував п’ять тріумфів. Під час понтійського тріумфу несли напис: « Прийшов, побачив, переміг». Гай Юлій Цезарь

Номер слайду 13

Підсумок уроку Історія Давнього Риму має велике значення, тому що тут продовжилися традиції античної цивілізації, які відіграли значну роль у подальшому розвитку людства. Давній Рим у VIII – I ст.. до н. е. збагатив історію людства новітніми досягненнями військового мистецтва, появою нового суспільного устрою – республіки.

Номер слайду 14

Домашнє завдання Повторити матеріал теми & 42 – 45 Підготувати повідомлення «Крилаті вислови давніх римлян»

Номер слайду 15

підготував. Вчитель історії ЗОШ № 33міста Чернігова. ДРИГ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

pptx
Додав(-ла)
Дриг Андрій
Додано
25 лютого
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку