Урок узагальнення "Джерела до вивчення історії"

Про матеріал

Дана розробка містить письмові завдання для перевірки засвоєного учнями матеріалу теми. Час виконання 25-30 хвилин. На початку уроку слід повторити всі поняття з даної теми.

Перегляд файлу

Дата _____________      Тематична №3 «Історичні джерела»

1.Понятійний диктант

1

Історія

2

Хронологія

3

Археологія

4

Музей

5

Архів

6

Літочислення

7

Карта

8

Легенда карти

9

Фольклор

10

Історичні джерела

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Віднесіть історичні джерела до певних видів:

1)давні монети, 2)прикраси, 3) давні легенди, 4)хатнє начиння одяг, 5)написи на каменях, 6) казки, 7)листи, 8)щоденники, , 9)залишки посуду, 10) перекази, 11) літопис, 12)пісні

Речові джерела

Писемні джерела

Усні джерела

 

 

 

3. Відновити текст, користуючись підказками

Народи, що мешкали в Єгипті, для письма використовували ______, зарослі якого досить часто зустрічались на узбережжях річок. Писали і на глиняних табличках, проте вони могли легко______ . А наші предки для письма вміло використовували кору _____, а пізніше ___, з яких виготовляли пергамент. Важливі документи зберігалися в ____.

(1.Пергамент, 2.папірус, 3.архів, 4.розмокнути, 5.розбитись, 6.музей, 7.телячі шкіри, 8.клена, 9.берези)

4.Прочитай оповідання, дайте відповідь на запитання

Одним із давніх народів, що мешкали на території України, були скіфи. Вони прийшли на наші землі більше 2,5 тисяч років тому. Про багатства скіфських володарів свідчать археологічні пам’ятки, які виявили під час розкопок курганів – так називають поховання заможних скіфів. Особливою розкішшю, наприклад, вирізнялося поховання родини одного зі скіфських царів у кургані Товста Могила на Дніпропетровщині. Тут було виявлено золоту прикрасу-пектораль масою 1150 грамів.

  1.   Хто такі скіфи?________________________________________
  2.   Як називають поховання заможних  скіфів? ________________
  3.   Де  було знайдено золоту пектораль? _____________________

Дата _____________      Тематична №3 «Історичні джерела»

1.Понятійний диктант

1

Історія

2

Хронологія

3

Археологія

4

Музей

5

Архів

6

Літочислення

7

Карта

8

Легенда карти

9

Фольклор

10

Історичні джерела

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Віднесіть історичні джерела до певних видів:

1)давні монети, 2)прикраси, 3) давні легенди, 4)хатнє начиння одяг, 5)написи на каменях, 6) казки, 7)листи, 8)щоденники, , 9)залишки посуду, 10) перекази, 11) літопис, 12)пісні

Речові джерела

Писемні джерела

Усні джерела

 

 

 

3. Відновити текст, користуючись підказками

Народи, що мешкали в Єгипті, для письма використовували ______, зарослі якого досить часто зустрічались на узбережжях річок. Писали і на глиняних табличках, проте вони могли легко______ . А наші предки для письма вміло використовували кору _____, а пізніше ___, з яких виготовляли пергамент. Важливі документи зберігалися в ____.

(1.Пергамент, 2.папірус, 3.архів, 4.розмокнути, 5.розбитись, 6.музей, 7.телячі шкіри, 8.клена, 9.берези)

4.Прочитай оповідання, дайте відповідь на запитання

Одним із давніх народів, що мешкали на території України, були скіфи. Вони прийшли на наші землі більше 2,5 тисяч років тому. Про багатства скіфських володарів свідчать археологічні пам’ятки, які виявили під час розкопок курганів – так називають поховання заможних скіфів. Особливою розкішшю, наприклад, вирізнялося поховання родини одного зі скіфських царів у кургані Товста Могила на Дніпропетровщині. Тут було виявлено золоту прикрасу-пектораль масою 1150 грамів.

  1.   Хто такі скіфи?________________________________________
  2.   Як називають поховання заможних  скіфів? ________________
  3.   Де  було знайдено золоту пектораль? _____________________

 

Примітка: під час понятійного диктанту вчитель читає визначення поняття, а учні мають обрати правильну цифру даного визначення і поставити у клітинку.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 липня 2018
Переглядів
5431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку