Урок "Узагальнення матеріалу. Географічний КВК"

Про матеріал
7 клас Тема. Географічний КВК « Материки і океани планети». Мета – перевірити і закріпити знання учнів з курсу « Географія материків і океанів» - продовжити формування самостійного мислення, стимулювати розвиток творчих здібностей; продовжити формувати навичок роботи в групі; -виховувати цікавість до вивчення предмета Обладнання: фізична карта півкуль І. Організаційний момент. ІІ. Ознайомлення з правилами проведення КВК та правилами оцінювання конкурсів. ІІІ.Проведення КВК. 1. Конкурс « Візитна карточка» Кожна команда представляє своє назву, вітається з командою суперників, уболівальниками. 2. Конкурс « Розминка» Перша команда. 1. Водна оболонка Землі (Гідросфера) 2. Величезні ділянки суші,які з усіх сторін оточені водою ( материки) 3. Найвологіший метерик ( Південна Америка) 4. Найменший океан(Північний Льодовитий) 5. Найглибша впадина (Маріанський жолоб) 6. Найсухіший материк(Австралія) 7. Материк на якому знаходиться найбільша пустеля світу(Африка) 8. Найбільший острів(Гренландія) 9. Найбільша тепла течія(Гольфстрім) 10. Найсолоніше море ( Червоне) Друга команда 1. Повітряна оболонка Землі ( Атмосфера) 2. Невеликі ділянки суші з усіх боків оточені водою ( острови) 3. Найжаркіший материк( Африка) 4. Найбільший океан(Тихий) 5. Найвищі гори ( Гімалаї) 6. Найхолодніший материк(Антарктида) 7. Найспокійніший материк(Австралія) 8. Найбільший півострів(Аравійський) 9. Наймогутніша холодна течія(Західних вітрів) 10. Море, яке знаходиться найближче до Харкова(Азовське) 3. Конкурс « Пізнайко» - Учитель демонструє командам ілюстрації, на яких зображені природні зони. Командам необхідно впізнати їх та дати стислу характеристику. - Кожна команда отримує контурну карту, на якій цифрами позначені окремі географічні об’єкти . Через 2 хвилини учні мають їх назвати. 4. Конкурс « Ерудит» За тематичними картами необхідно скласти комплексний опис об’єкта за планом: географічні координати, абсолютна висота, тип клімату, природна зона, країна, материк. 5. Конкурс « Пізнай силует» Команда отримує конверт із силуетами материків. Протягом 3 хв. Необхідно визначити, що це за материки. 6. Конкурс «Знайди помилку» Командам пропонується стислий опис материків, у якому допущені помилки. Учні мають виправити їх. 7. Конкурс « Туристичний» Кожна команда протягом 5 хв має скласти туристичний маршрут по одному із материків 8. Конкурс « Найрозумніший» Командам пропонується скласти кросворди для супротивників та розв’язати їх. 9. Конкурс « Творчий» - назвати як найбільше географічних об’єктів на одну букву 10. Конкурс « Реклама» Прорекламувати один з материків. IV. Підведення підсумків - Виставлення оцінок - Заключне слово вчителя
Перегляд файлу

                                            7 клас        

Тема. Географічний КВК « Материки і океани планети».

 

Мета – перевірити і закріпити знання учнів з курсу « Географія материків і океанів»

  • продовжити формування самостійного мислення, стимулювати розвиток творчих здібностей; продовжити формувати навичок роботи в групі;

-виховувати цікавість до вивчення предмета

Обладнання: фізична карта півкуль

І. Організаційний момент.

ІІ. Ознайомлення з правилами проведення КВК та правилами оцінювання конкурсів.

ІІІ.Проведення КВК.

1. Конкурс « Візитна карточка»

Кожна команда представляє своє назву, вітається з командою суперників, уболівальниками.

2. Конкурс « Розминка»

                      Перша команда.

  1. Водна оболонка Землі (Гідросфера)
  2. Величезні ділянки суші,які з усіх сторін оточені водою ( материки)
  3. Найвологіший метерик ( Південна Америка)
  4. Найменший океан(Північний Льодовитий)
  5. Найглибша впадина (Маріанський жолоб)
  6. Найсухіший материк(Австралія)
  7. Материк на якому знаходиться найбільша пустеля світу(Африка)
  8. Найбільший острів(Гренландія)
  9. Найбільша тепла течія(Гольфстрім)
  10. Найсолоніше море ( Червоне)

 

                 Друга команда

  1. Повітряна оболонка Землі ( Атмосфера)
  2. Невеликі ділянки суші з усіх боків оточені водою ( острови)
  3. Найжаркіший материк( Африка)
  4. Найбільший океан(Тихий)
  5. Найвищі гори ( Гімалаї)
  6. Найхолодніший материк(Антарктида)
  7. Найспокійніший материк(Австралія)
  8. Найбільший півострів(Аравійський)
  9. Наймогутніша холодна течія(Західних вітрів)
  10. Море, яке знаходиться найближче до Харкова(Азовське)

3. Конкурс « Пізнайко»

- Учитель демонструє командам ілюстрації, на яких зображені природні зони. Командам необхідно впізнати їх та дати стислу характеристику.

- Кожна команда отримує контурну карту, на якій цифрами позначені окремі географічні об’єкти . Через 2 хвилини учні мають їх назвати.

4. Конкурс « Ерудит»

За тематичними картами необхідно скласти комплексний опис об’єкта за планом: географічні координати, абсолютна висота, тип клімату, природна зона, країна, материк.

5. Конкурс « Пізнай силует»

Команда отримує конверт із силуетами материків. Протягом 3 хв. Необхідно визначити, що це за материки.

6. Конкурс «Знайди помилку»

Командам пропонується стислий опис материків, у якому допущені помилки. Учні мають виправити їх.

7. Конкурс « Туристичний»

Кожна команда протягом 5 хв має скласти туристичний маршрут по одному із материків

8. Конкурс « Найрозумніший»

Командам пропонується скласти кросворди для супротивників та розв’язати їх.

9. Конкурс « Творчий»

 - назвати як найбільше географічних об’єктів на одну букву

10. Конкурс « Реклама»

Прорекламувати один з материків.

IV. Підведення підсумків

  • Виставлення оцінок
  • Заключне слово вчителя

 

doc
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку