Повторити, закріпити, поглибити, удосконалити знання учнів із розділу мовознавства «Словотвір. Орфографія»; узагальнити засвоєний мовний матеріал; формувати вміння і навички усного мовлення; розвивати в учнів пам'ять, аналітичне та образне мислення, творчі здібності; виховувати інтерес до вивчення рідної мови, естетичні смаки, любов до рідної мови.
Урок-подорож
Методи та прийоми, використані на уроці: рефреймінг, метод «Мозковий штурм, гра, прийом «Фішбоун», робота в групах, у парах, індивідуальна та творча робота, актуальне інтерв'ю, незакінчене речення
Індивідуальне завдання (біля дошки) - скласти речення зі словом вартовий так, щоб в одному воно було іменником, а в другому – прикметником.
Робота в парах
Робота з текстом
У садках біліли хати. Що не хата - то витвір мистецтва! Одна підведена світло-червоним, друга – темно-синім, та вкрита соломою, сусідня - очеретом. В однієї наличники на вікнах голубу-голубі, а в другої - по голубому ще й візерунками розмережено. І всі білосніжні, чисті, святкові. Не для війни, для щасливого літа, видно, білилися. Аж в очі б’є ота краса.
І група
ПРИ НІС ДУБ ОК ПІШО ХІД ПІВ ЛИМОНА ПІВ ОХТИРКИ ЗНО СОН ТРАВА
ІІ група
КІНО ФІЛЬМ ПЕД УНІВЕРСИТЕТ ЖОВТО ГАРЯЧИЙ ШКОЛА ІНТЕРНАТ ІМНІ ТВІР КИСЛО СОЛОНИЙ
ІІІ група
ПРЕ ХОРОШИЙ КИНЬ ПЕРЕ ЛІС ОК СИНЬО ОКИЙ ВОЛЮ КРАЄ С ЛЮБНИЙ ВИД ПІВ ЯЩИКА