Урок. Узагальнення та систематизація знань з теми "Займенник", 6 клас

Про матеріал
Урок з української мови . Клас 6 . Тема "Займенник". Узагальнення та систематизація знань. Мета: націлити учнів на узагальнення та систематизацію знань з теми займенник(повторити теоретичні знання, застосовувати здобуті знання практично в стандартних та нестандартних умовах); сприяти формуванню вмінь та навичок самостійно застосовувати здобуті знання на практиці, добираючи завдання для повторення вивченого матеріалу, а також сприяти формуванню критичного мислення; створити умови для успішної самостійної роботи в групах. Очікувані результати учні вільно володіють теоретичним матеріалом, застосовують здобуті знання практично (знаходять займенники в реченнях, текстах, будують з ними речення, знаходять і виправляють помилки в текстах, складають діалоги)
Перегляд файлу

Предмет: українська мова

Клас: 6

Тема Узагальнення та систематизація знань з теми: «Займенник»

Мета: націлити учнів на узагальнення та систематизацію знань з теми займенник(повторити теоретичні знання, застосовувати здобуті знання практично в стандартних та нестандартних умовах);

 сприяти формуванню  вмінь та навичок самостійно застосовувати здобуті знання на практиці, добираючи завдання для повторення вивченого матеріалу, а також  сприяти формуванню критичного мислення;

створити умови для успішної самостійної роботи в групах.

Очікувані результати учні вільно володіють теоретичним матеріалом, застосовують здобуті знання практично (знаходять займенники в реченнях, текстах, будують з ними речення, знаходять і виправляють помилки в текстах, складають діалоги)

Тип уроку:  Урок узагальнення і систематизації

 

Хід уроку

1.

Повідомлення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності, оголошення очікуваних результатів

Завдання на урок: повторити теоретичні знання про займенник, застосувати набуті знання практично. Робота в командах. Всього за урок можна набрати 12 балів.

 

2.

ТЕОРЕТИКИ

Актуалізація опорних знань, умінь, навичок . Повторення теоретичних знань.

Приклад вправ.

  1. «Зрозумій мене» (1 учень від команди вибирає з поданих карток розряд і має його показати, не називаючи, а команда вгадує розряд та називає займенники) (1 бал)
  2. «Хто швидше?» Командам роздають букви, а їхнє завдання швидко зібрати назви розрядів 1 бал
  3. «Кросворд» (Lerning Apps) Написати відповіді у зошитах та перевірити правильність(1 бал)

 

3.

ПРАКТИКИ (застосовування знань та вмінь в стандартних умовах)

  1. «Знайди мене»  У віршах знайти займенники і виписати їх у зошит, команда називає кількість займенників і за правильну відповідь отримує 1 бал.
  2. З поданими займенниками скласти речення. 1 бал (Команда самостійно обирає і зачитує найкраще речення)
  3. Відредагувати текст і зачитати на перевірку . 1 бали

4.

ТВОРЧА ГРУПА (застосування знань в нестандартних умовах)

  1. «ХТО Я?» По 1 учаснику від команди. Учаснику на голову прикріплюють карту з назвою займенника, він має здогадатися що написано на картці, задаючи питання команді. Відповідати можна тільки «так» і «ні». (за 1 хвилину -2 бал)
  2. ДІАЛОГ Командам роздаються картки, де намальовані предмети і розряди займенників, вони мають с класти діалог  2 бали.
  3. Допишіть продовження. За поданим початком придумати продовження.  «Одного разу на уроці я заплющив очі і мені наснився дивний сон….» 2 бали

5.

Підсумок уроку, оцінювання, рефлексія

МІКРОФОН

-Сьогодні на уроці я запам`ятав…

- Мені найбільше сподобалось…

- Я вмію ….

 

6.

Завдання додому (інструктаж)

Д/з від кожної команди своє, кожен має обрати те, що сподобалось

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

«УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЗАЙМЕННИК»»

6 КЛАС

ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

ЕНЕРГОДАРСЬКОГО НВК№5

Сухолецька Лілія Володимирівна

2017/2018н.р

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
2509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку