Урок математики у 3 класі
Тема: Урок узагальнення та закріплення знань про віднімання та додавання трицифрових чисел виду 780 – 420, 240 + 430. Розв'язування рівнянь, задач. Робота з геометричним матеріалом.
Мета: закріплювати вміння додавати та віднімати круглі трицифрові числа без переходу через десяток; удосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій; зміцнювати вміння дітей вправлятись з геометричним матеріалом; розвивати критичне мислення; виховувати любов до математики.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: завдання, мультимедійне обладнання.
Хід уроку:
І. Вступна частина
1. Організація класу
2. Психологічна настанова
- Заплющте очі і подумки промовте: «Я все знаю, я все зможу, я справлюсь з будь-яким завданням!»
- Усі зібрались і бажаю успішної роботи на уроці!
3. Усні обчислення
- Я вам зачитую математичний ланцюжок, ви подумки виконуєте дії. Як тільки я попрошу відповідь – звіримо їх.
Відповідь.
Відповідь: 300.
Відповідь: 402.
4. Кругові приклади (усно)
820 – 400 130 + 50
1000 – 180 700 - 200
630 + 70 260 - 130
420 + 160 580 – 320
5. Каліграфічна хвилинка
- У зошитах записуємо дата, класна робота.
- У завданні 1 ви бачите ряд чисел.
- Дівчата записують числа в порядку зростання, а хлопці в порядку спадання.
820; 500; 260; 1000; 100; 310; 790; 900.
6. Математичний диктант
ІІ. Основна частина
6 * 5 - 10 : 4 + 13 : 3
6 * 3 : 2 * 4 - 12 : 4
420 + 180 = 670 – 260 =
300 + 250 = 940 – 440 =
530 + 140 = 780 – 250 =
270 + 320 = 540 – 210 =
Обчисліть вираз, якщо а=240
(350 - а) + 90
Обчисліть вираз, якщо а = 100
(350 + 30) – а
530 – 130 … 660 890 – 800 … 90
400 + 270 … 550 100 + 300 … 700
330 … 330 – 30 960 … 710 – 100
х – 450 = 100 + 40 (300 + 260) – х = 320
Уяви, що ти збираєшся на день народження товариша. У тебе є 200 гривень. Що ти можеш купити в подарунок з поданих предметів, витративши на подарунок усі гроші?
Запиши у вигляді гривневих купюр такі суми.
75 грн =
80 грн =
122 грн =
253 грн =
З 16 м тканини пошили 8 дитячих костюмів. На один костюм для дорослого потрібно на 1 м тканини більше. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття 9 костюмів для дорослих?
Накресли квадрат, периметр якого дорівнює 12 см.
Р = 12 см
а = 12 : 4 = 3 (см)
Домалюй стрілки годиннику так, щоб він показував зазначений час.
ІІІ. Заключна частина
Завдання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 * 5 - 10 : 4 + 13 : 3
6 * 3 : 2 * 4 - 12 : 4
420 + 180 = 670 – 260 =
300 + 250 = 940 – 440 =
530 + 140 = 780 – 250 =
270 + 320 = 540 – 210 =
Обчисліть вираз, якщо а=240
(350 - а) + 90
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обчисліть вираз, якщо а = 100
(350 + 30) – а
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
530 – 130 … 660 890 – 800 … 90
400 + 270 … 550 100 + 300 … 700
330 … 330 – 30 960 … 710 – 100
230…450 – 50 430 – 30 … 400
х – 150 = 200 + 50 х + 230 = 210 + 120
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Уяви, що ти збираєшся на день народження товариша. У тебе є 200 гривень. Що ти можеш купити в подарунок з поданих предметів, витративши на подарунок усі гроші?
Запиши у вигляді гривневих купюр такі суми.
75 грн =
80 грн =
122 грн =
253 грн =
З 16 м тканини пошили 8 дитячих костюмів. На один костюм для дорослого потрібно на 1 м тканини більше. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття 9 костюмів для дорослих?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Накресли квадрат, периметр якого дорівнює 12 см.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домалюй стрілки годиннику так, щоб він показував зазначений час.