Урок "Узагальнення вивченого про іменник"

Про матеріал
Матеріал включає: конспект уроку (із зазначенням компетентностей), картку з додатковим/індивідуальним завданням з використанням qr-коду), презентацію до уроку та посилання на відео-урок, який можна використати при організації дистанційного/змішаного навчання
Перегляд файлу

Додаткове завдання з української мови, 6 клас

Тема: Узагальнення вивченого з теми «Іменник»

 

Прізвище, ім’я _________________________________   Клас ___________

 

C:\Users\Ната\Desktop\відкритий урок\додаткове.gif

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка _______

 

Коментарі до роботи ________________________________________________

__________________________________________________________________

Перегляд файлу

Додаткове завдання з української мови, 6 клас

Тема: Узагальнення вивченого з теми «Іменник»

 

Прізвище, ім’я _________________________________   Клас ___________

 

C:\Users\Ната\Desktop\відкритий урок\додаткове.gif

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка _______

 

Коментарі до роботи ________________________________________________

__________________________________________________________________

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення вивченого з теми «Іменник»Урок української мови, 6 клас. Учитель: Галушко Наталія Юріївна

Номер слайду 2

Мета уроку:узагальнити та систематизувати знання про правопис іменників, їх морфологічні ознаки; удосконалювати вміння визначати в словах орфограми; розвивати комунікативність, критичність, інформативність, логічність, самостійність;виховувати шанобливе ставлення до національної культури та історії

Номер слайду 3

Налаштуйся на плідну роботу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Добре засвоїв. Хочу повторитиІнше

Номер слайду 4

Словниковий диктант. Пр…звище,тра…вай,в…селка,зна…я,к…шеня,во…зал.п р і з в и щ е т р а м в а й в е с е л к а з н а нн я к и ш е н я в о к з а л

Номер слайду 5

Пригадай!Іменник – це самостійна частина мови, що вказує на назву предмета і відповідає на питання хто? що? кошеня, школаІменники позначають назву істоти чи неістоти, мають конкретне або абстрактне значення і вказують на власну чи загальну назву. У реченні можуть виступати будь-яким членом речення (найчастіше - підмет).

Номер слайду 6

Пригадай!До основних морфологічних ознак іменника належать:рід (чоловічий, жіночий, середній)число (однина, множина)відмінок (називний, родовий, давальний, знахідний, орудний, місцевий, кличний)Україною – жіночий рід, однина, орудний відмінок

Номер слайду 7

Пригадай!Особливими морфологічними ознаками іменника є група та відміна. Виділяють 3 групи іменника (тверда, м’яка та мішана) і 4 відміни:

Номер слайду 8

Пригадай!І відміна – жіночий рід, -а, -я батьківщина, націяІІ відміна – чоловічий рід, -о, нульове батько, народ середній рід, -о, -е, -а, -я море, єднанняІІІ відміна – жіночий рід, нульове закінчення незалежність + іменник мати. IV відміна – середній рід, -а, -я ім’я, кошеня

Номер слайду 9

Попрацюй!Індивідуальна робота. Робота з підручником. Виконати вправу 325 с.123

Номер слайду 10

Проблемне питання. Чи всі іменники змінюють свою форму при відмінюванні? Ні. В українській мові існують, так звані, незмінювані іменники. При відмінюванні вони не змінюють своєї форми манго, желе

Номер слайду 11

Лінгвістична задача«… - Вони ще мені умови ставлять, вишкварки! Ану вилазьте!- Та ми ж не хотіли. Ми ж хотіли метро. Таке, як у Києві.- Я вам дам метра! Я вам такого метра дам, що…Ми ж не знали. Ми зараз усе закидаємо – нічого й видно не буде. Одійдіть, діду…» Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»

Номер слайду 12

Лінгвістична задача«… - Вони ще мені умови ставлять, вишкварки! Ану вилазьте!- Та ми ж не хотіли. Ми ж хотіли метро. Таке, як у Києві.- Я вам дам метра! Я вам такого метра дам, що…Ми ж не знали. Ми зараз усе закидаємо – нічого й видно не буде. Одійдіть, діду…» Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»

Номер слайду 13

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 14

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 15

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 16

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 17

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 18

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 19

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 20

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 21

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 22

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 23

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 24

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 25

«Німий диктант»Довідка: поні, шимпанзе, салямі, кенгуру, какаду, Міссісіпі, кольрабі, леді, кашне, мадам, кафе, кіно, Тбілісі.

Номер слайду 26

Працюємо з підручником. Вправа 326, с.123

Номер слайду 27

Час відпочитиіменник, що вживається тільки у множині іменник, що вживається тільки в однині іменник спільного роду іменник, що має однину і множину

Номер слайду 28

Цікава ситуація

Номер слайду 29

Пригадай

Номер слайду 30

Кодовий диктант. Україна, ім’я, організація, нескореність, суверенітет, Карпати, національність, труднощі.І відміна – 0ІІ відміна – 1ІІІ відміна – 2 IV відміна – 3іменники, що вживаються лише у множині - 9

Номер слайду 31

Кодовий диктант. Україна, ім’я, організація, нескореність, суверенітет, Карпати, національність, труднощі.І відміна – 0ІІ відміна – 1ІІІ відміна – 2 IV відміна – 3іменники, що вживаються лише у множині - 9

Номер слайду 32

Ключ до диктанту03.02.1929 рокустворення Організації українських націоналістів (ОУН), на чолі з Євгеном Коновальцем. Додаткова інформація про ОУН

Номер слайду 33

Граматичне завдання. Український народ довго йшов до своєї незалежності.

Номер слайду 34

Граматичне завдання. Український народ довго йшов до своєї незалежності.

Номер слайду 35

Граматичне завдання. Український народ довго йшов до своєї незалежності. Народ – іменник, п.ф. – народ, неістота, загальна назва, однина, чоловічий рід, називний відмінок, ІІ відміна, тверда група, підмет.

Номер слайду 36

Граматичне завдання. Український народ довго йшов до своєї незалежності. Народ – іменник, п.ф. – народ, неістота, загальна назва, однина, чоловічий рід, називний відмінок, ІІ відміна, тверда група, підмет. Незалежності – іменник, п.ф. – незалежність, неістота,загальна назва, однина, жіночий рід, родовий відмінок,ІІІ відміна, м’яка група, додаток.

Номер слайду 37

Підсумки урокуправопис окремих груп іменників;особливості незмінюваних іменників;відмінювання іменників;закінчення іменників ІІ відміни родового відмінку однини;відміни іменників;морфологічний розбір іменника

Номер слайду 38

Домашнє завдання. Створити ментальну карту до теми «Іменник», підготуватися до контрольної роботи*** це можна зробити за допомогою безкоштовного сервісу canvaабо ж виконати завдання на звичайному аркуші

Номер слайду 39

Домашнє завдання. Створити ментальну карту до теми «Іменник», підготуватися до контрольної роботи. Додатково: виконати завдання «Алфавітний челендж»(записати до кожної букви алфавіту асоціацію-іменникта дібрати до нього гумористичну ознаку)Наприклад: А – ракета, апельсинова ракета

zip
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку