Тема. Узагальнюючий урок
Мета: перевірити засвоєння учнями навчального матеріалу; систематизувати набуті знання та навички; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичною картою, вміння працювати в парах та малих групах; формувати інтерес до вивчення предмета.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Тип уроку: узагальнюючий.
Обладнання: підручник, атласи, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд, QR-коди.
Хід уроку
С |
Б |
У |
К |
О |
В |
И |
Е |
Й |
Е |
Н |
І |
О |
Н |
А |
М |
Д |
А |
Ц |
Н |
А |
С |
І |
Я |
О |
М |
А |
Л |
И |
Ц |
П |
Р |
Е |
Я |
І |
М |
Я |
М |
У |
Н |
І |
З |
І |
Л |
С |
Д |
А |
Ц |
А |
(Сейм, Буковина, асиміляція, денаціоналізація, променад)
Першим хочуть бути всі! Але чи дозволять перші?
Учитель ділить клас на кілька команд. Кожна команда отримує завдання. Наступне завдання можна отримати лише після виконання та перевірки попереднього.
Станція 1. «Картографи»
Позначте на контурній карті:
Станція 2. «Словникова»
Учні отримують вже заповнений кросворд. Завдання – записати до нього запитання-визначення.
Станція 3. «Усі ми різні та усі єдині».
Станція 4. «Українська хата».
Станція 5. «Редактори».
(Відповіді: 19 ст.; 9; Новоросійського; Таврійська; селяни; Сх. Галичина; Львів)