Урок "Узагальнення Вступ"

Про матеріал
Тема. Узагальнюючий урок Мета: перевірити засвоєння учнями навчального матеріалу; систематизувати набуті знання та навички; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичною картою, вміння працювати в парах та малих групах; формувати інтерес до вивчення предмета. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  показувати на історичній карті територію Ураїни, що перебувала у складі Австрійської та Російської імперій;  аналізувати та порівнювати становище українського населення під владою двох монархій;  висловлювати власні судження щодо теми. Тип уроку: узагальнюючий. Обладнання: підручник, атласи, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд, QR-коди.
Перегляд файлу

Тема. Узагальнюючий урок

Мета: перевірити засвоєння учнями навчального матеріалу; систематизувати набуті знання та навички; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичною картою, вміння працювати в парах  та малих групах; формувати інтерес до вивчення предмета.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                показувати на історичній карті територію Ураїни, що перебувала у складі Австрійської та Російської імперій;
  •                аналізувати та порівнювати становище українського населення під владою двох монархій;
  •                висловлювати власні судження щодо теми.

Тип уроку: узагальнюючий.

Обладнання: підручник, атласи, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд, QR-коди.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Вправа «Знайди слово».
  • Знайдіть слова та складіть з ними речення

С

Б

У

К

О

В

И

Е

Й

Е

Н

І

О

Н

А

М

Д

А

Ц

Н

А

С

І

Я

О

М

А

Л

И

Ц

П

Р

Е

Я

І

М

Я

М

У

Н

І

З

І

Л

С

Д

А

Ц

А

(Сейм, Буковина, асиміляція, денаціоналізація, променад)

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Аналіз висловлювання.
  • Складіть речення.
  • Як ви розумієте значення висловлювання?

E:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок2.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок10.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок9.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок8.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок7.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок6.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок5.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок4.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок3.png

Першим хочуть бути всі! Але чи дозволять перші?

  • Сьогодні ви також позмагаєтеся за першість зі знання історії.

Учитель ділить клас на кілька команд. Кожна команда отримує завдання. Наступне завдання можна отримати лише після виконання та перевірки попереднього.

  1. Основна частина.

Станція 1. «Картографи»

  • Виконайте завдання на контурній карті.

Позначте на контурній карті:

  1. Територію Російської імперії у 1772 р.
  2. Територію османських володінь, що відійшли до Російської імперії  1812 р. (Бессарабська область)
  3. Губернії, що входили до Малоросійського генерал-гуернаторства. (Харківська, Чернігівська та Полтавська)
  4. Східну межу смуги осілості.
  5. Місто, що виникло на території Російської імперії у 1794 р. (Одеса)
  6. Територію Австрійської імперії у 1772 р.
  7. Територію османських володінь, що відійшли до Австрійської імперії у 1775 р. (Буковина)
  8. Місто-столицю Коронного краю. (Львів)

Станція 2. «Словникова»

  • Розгадайте кросворд навпаки.

Учні отримують вже заповнений кросворд. Завдання – записати до нього запитання-визначення.

E:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок1.png

Станція 3. «Усі ми різні та усі єдині».

  • Порівняйте національний склад українського населення у складі Російської та Австрійської імперій.

E:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок11.png

Станція 4. «Українська хата».

  • Порівняйте становище українських селян та сільського житла на теренах України під владою Російської та Австрійської імперій.

E:\Работа\Підготовка до уроків\9 клас\Історія України\Вступ\3. Узагальнюючий урок\Рисунок12.png

Станція 5. «Редактори».

  • Уважно прочитайте твердження та відредагуйте їх.
  • Українські землі у першій половині 18 ст. входили до складу 10 Російських губерній.
  • У 1828 році до Малоросійського генерал-губернаторства приєдналася Бессарабська область.
  • Харківська губернія разом із Катеринославською та Херсонською входили до складу Новоросійського генерал-губернаторства.
  • 93% українського населення Російської імперії становили міщани.
  • До складу Королівства Галичини та Лодомерії входили частина польських земель та Буковина.
  • Більшість українського населення Східної Галичини були селянами.
  • Харків був найбільшим українським містом за кількістю населення й економічним значенням.

(Відповіді: 19 ст.; 9; Новоросійського; Таврійська; селяни; Сх. Галичина; Львів)

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Вправа «Хмаринка слів».
  • Розгляньте хмаринку слів.

C:\Users\Таня\Downloads\V formie lampy.jpg

  • Підкресліть різними кольорами терміни та назви, що стосуються Австрійської та Російської імперії.
  1. Підсумки уроку.
  1. Підбиття підсумків та визначення переможців.
  2. Оцінювання учнів.
  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Повторити вивчений матеріал.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савченко Міра Матвіївна
    Дякую, ваші роботи цікаві та змістовні
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
728
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку