20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок узагальнення з теми" Демократичне суспільство та його цінності"

Про матеріал
Тестові завдання різного рівня для проведення уроку узагальнення з теми "Демократичне суспільство та його цінності" в 10 класі. Вчитель може використовуватиїх як самостійну частину уроку . а також ці завдання можуть давтися учням під час проведення уроків з даної теми, відаовідають підручнику "Громадянська освіта" авторів Т. Бакка та інші.
Перегляд файлу

Громадянська освіта  10 клас Тематичне оцінювання.    ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ

 

                     І варіант І та ІІ рівні  (1-6 балів)

1.Молодіжні громадські організації в Україні - об’єднання громадян віком: А) від 14-35 років;   Б) від16-35 років; В)від 18-35років; Г) від 20-40 років.

 2.   Закінчіть речення: А) Носієм  і джерело влади в Україні - є ……… 

 Б) Представницька демократія-це……    

 3.  Порівняйте за самостійно підібраними критеріями поняття:  «громадянське суспільство» -  «правова держава»; «суверенітет народу »- «суверенітет держави».

4.Дайте визначення понять: місцеве  самоврядування,   громадянське суспільство,  участь в  житті суспільства , волонтерство,  соціальний проект.

5.Оберіть  форми прямої демократії:  збори виборців, діяльність Президента України, референдум, вибори органів місцевого самоврядування, діяльність депутата Верховної ради,загальнонародне обговорення законопроектів. збори жителів громади.

 6. Назвіть дитячі громадські організації, що діють в нашій школі.

              ІІ рівень (7-9 балів)

7 . Розкрийте принципи учнівського самоврядування, дайте характеристику одного-двох принципів (на вибір)

8 Які компоненти складають систему місцевого самоврядування в Україні?

9.Конвенція ООН про права дитини була ратифікована в Україні : А) яким органом влади Б) в якому році

                    ІІІ рівень (10-12 балів)

10 . Написати  есе  « Моя громадянська позиція»

11. Скласти план створення молодіжної громадської організації (назва , мета, завдання, кроки по її створенню). Яку проблему вирішує ваша новостворена організація в суспільстві( школі, громаді)

 

Громадянська освіта  10 клас Тематичне оцінювання.    ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ

                     ІІ варіант           І та ІІ рівні  (1-6 балів)

1. До дитячих громадських організацій приймають громадян віком А) від 10-18 років; Б) від 6-18 років; В) від 7-15 років; В) від14-18 років.

 2.  Закінчіть речення:  А)Сукупність громадян України, які спільно проживають у сільському чи міському поселенні,, мають колективні інтереси і визначений законом правовий статус - це………..   Б) Пряма демократія - це…..

3  Порівняйте за самостійно підібраними критеріями поняття: « вибори  » - «референдум », «демократія - тоталітаризм»,

4.Дайте визначення понять: меценатство , територіальна громада, шкільне самоврядування, активна громадянська позиція, громадська організація.

5.Оберіть  форми представницької демократії:  збори виборців, діяльність Президента України, референдум, вибори органів місцевого самоврядування,  виступ депутата Верховної ради,загальнонародне обговорення законопроектів,  ратифікація  Верховною Радою України  міжнародного договору.

6. Назвіть громадські молодіжні організації, що діють в нашому селищі, районі, області.

ІІ рівень (7-9 балів)

7. Розкрити цінності демократії, дайте характеристику однієї – двох цінностей ( на вибір)

8. Назвати учасників  навчально  - виховного процесу в Україні

9. Загальна Декларація прав людини була прийнята : А) якою організацією, Б)  в якому році .

                ІІІ рівень (10-12 балів)

 10 . Написати  есе  « Моя громадянська позиція»

11. Скласти план створення молодіжної громадської організації (назва , мета, завдання, кроки по її створенню). Яку проблему вирішує ваша новостворена організація в суспільстві( школі, громаді)

 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
1627
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку