5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок узагальнення з теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.

Про матеріал
Дані письмові завдання для узагальнення виченого матеріалу допоможуть з'ясувати рівень засвоєння понятійного та хронологічного апарату, вміння аналізувати історичні події та процеси, визначати їх наслідки.
Перегляд файлу

Урок узагальнення з теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.

Тести

  1. Троїстий союз – це союз між державами:

А. Німеччиною, Англією, Францією.     Б. Німеччиною, Іспанією, Італією.

В. Німеччиною, Австро-Угорщиною, Італією.       Г. Німеччиною, США, Росією.

2. Кризові явища в Франції в останній третині ХІХ ст. пов’язані з махінаціями навколо:

А. Ейфелевої вежі     Б. Суецького каналу      В. Панамського каналу     Г. Версалю

3. Антанта – це союз між державами:

А. Великою Британією, Францією, Італією.  Б. Великою Британією, Францією, Німеччиною.      В. Великою Британією, Францією,   Австро-Угорщиною.     

Г. Великою Британією, Францією, Росією.

4. В якому році Австро-Угорська імперія перетворилась в дуалістичну монархію? А. 1876 р.        Б. 1867 р.     В.  1869 р.       Г.  1875 р.

5. Кріпосне право в  Російській імперії було скасовано

А. 1861 р.    Б. 1848 р.    В.  1856 р.   Г. 1907 р.

6. Вкажіть поняття, яке відповідає визначенню «Рух за скасування рабства»:

А.  Аболіціонізм          Б. Резервація                 В.   Гомстед               Г.  Домініон.

7.  Співвіднесіть події з країнами в яких вони відбувалися…

А. революція 1905-1907 рр.                                  1. США

Б. «Справедливий курс» Т. Рузвельта               2. Велика Британія

В. Діяльність торі та вігів                                     3. Росія

8. Впізнай історичну особу за описом «26-й президент США. У внутрішній політиці проводив «справедливий курс». Ця політика передбачала: ухвалення антитрестівських законів; заходи з охорони природних ресурсів.»

А. Т. Рузвельт    Б. А. Лінкольн      В. Р. Рейган       Г. В. Вільсон.

9. Визначте, які з перелічених понять належать до історії Німеччини, а які — до історії Сполучених Штатів Америки.  1 - Митний союз, 2 - штат, 3 -  Сенат і Палата представників, 4 - Південнонімецький союз, 5 - Рейхстаг та Бундесрат, 6 - конгрес, 7 -  франко-прусська війна, 8 - О. фон Бісмарк, 9 -  Вашингтон, 10 - республіка, 11 - Вільгельм І, 12 - президент.

Німеччина

США

 

 

 10. Визначте, які з перелічених понять належать до історії Російської імперії, а які    — до історії Австро-Угорщини.1 - імператор, 2 - дуалістична монархія; 3 - Москва, 4 - абсолютна монархія,  5 - Євразія, 6 - Франц Йосиф І, 7 - губернія, 8 - австро-італійсько-французька війна.

Російська імперія

Австро-Угорщина

 

 

11.  Отто фон Бісмарк, Джованні  Джолітті, Теодор Рузвельт, Вудро Вільсон, Вільям Гладстон,  Бенджамін Дізраелі, Девід Ллойд Джордж, Жорж Клемансо – видатні діячі свого часу, які певним чином вплинули на розвиток своїх країн. Хто з них найбільше Вас зацікавив, чому? Які риси характеру, на Вашу думку, повинна  мати людина, щоб стати історичним діячем?

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kara Serega
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Брижик Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
18 травня
Переглядів
1036
Оцінка розробки
3.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку