Урок узагальнення знань з елементами подорожі, закріплення вмінь і навичок на тему Земля на плані місцевості і географічній карті

Про матеріал
Урок узагальнення знань з елементами подорожі, закріплення вмінь і навичок на тему Земля на плані місцевості і географічній карті.
Перегляд файлу

Тема: Земля на плані і карті.

 

Мета: провести диференційований тематичний контроль навчальних досягнень учнів. Закріпити практичні навики роботи учнів з географічною картою.

 

Тип уроку: урок узагальнення знань з елементами подорожі, закріплення вмінь і навичок.

Форми роботи: індивідуальна, колективна, групова.

 

Карта – альфа й омега географії,

початковий і кінцевий момент географічного дослідження.

Карта – друга мова географії.

М. Баранський

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

 

Учитель. Повідомляє форму проведення уроку. Клас ділиться на 2 команди, за бажанням учнів.

II. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

 

Учитель. Географічна карта – геніальне творіння людської думки. Вона з’явилась на зорі людської цивілізації і багато століть служить людям для пізнання довкілля. Карта – крихітна модель світу, дивовижний витвір розуму і рук людських. Це не лише науковий документ, а ще й елемент культури людства.

 Зверніть увагу на епіграф до нашого уроку. Ви напевно здогадались, що ці чудові рядки присвячені  географічній карті – вашому головному помічнику і провіднику. Сьогодні урок є завершальним у вивченні теми «Земля на плані і карті», тож у подорож сміливо вирушайте до країни «Картознандії», а подорож ми здійснимо на потязі під назвою «Географічний експрес». Відповідно наш потяг буде здійснювати зупинки. Ці зупинки не звичайні, вам потрібно буде виконати певні завдання.

IIІ. Узагальнююче оцінювання рівня навчальних досягнень та практичних навичок учнів.

Увага! Увага! «Географічний експрес» відправляється з першої колії. Запрошуємо пасажирів зайняти свої місця.

Вагон 1 – команда хлопців

Вагон 2 – команда дівчат

Поки наш потяг набирає швидкості, наближається до І зупинки, команди придумають назви і розкажуть про себе.

Зупинка І «Топографічна» Встановити взаємозв’язок між зображенням топографічним знаком та географічним об’єктом.

Зупинка ІІ «Масштабна» Перетворення іменованого і числового масштабів.

Зупинка ІІІ «Градусна» Визначення географічних координат даних об’єктів.

Зупинка ІV «Картографічна» Дати визначення поняттям «Географічна карта», «Легенда карти»

Зупинка V «Азимутальна» Зобразити схематично азимути основних сторін горизонту та вказати їх величини.

ІV. Підсумок.

Наш потяг закінчив подорож країною «Картознандія», за послуги розрахуємося своїми знаннями. (підведення підсумків)

docx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку