Очікувані результати: учні розбирають слова за будовою; добирають синоніми, антоніми; розпізнають іменник серед інших частин мови; розвивають мовне чуття та увагу, мовлення, мислення; закріплюють знання таблиці множення та ділення ( обчислюють вирази); алгоритму розв’язування рівнянь; вдосконалюють обчислювальні навички під час роботи над задачею.
Хід уроку
Діти, сьогодні урок буде незвичайний. Ми проведемо його у кафе.
– Що це таке ? Ви були у кафе? Що там робили?
– Але кафе у нас буде не звичайне, а «Зимова забава». Ми будемо замовляти всі страви,
які стосуються української мови та математики.
– Особу, яка обслуговує відвідувачів кафе, називають офіціантом. Сьогодні я буду
офіціантом, ви — відвідувачами. Отже, сьогодні в меню: (додаток 1)
|
Меню |
Вартість |
1 |
Мішок з подарунками |
60 еколендиків |
2 |
Математичний мішечок солодощів |
|
3 |
Снігові ребуси |
50 еколендиків |
4 |
Великий подарунок |
20 еколендиків |
|
||
5 |
Мовний мішечок солодощів |
200 еколендиків |
|
||
6 |
Математичний димохід |
30 еколендиків |
7 |
Новорічна задача |
100 еколендиків |
|
|
|
Валюта : Еколендики
Це — валюта, за яку ви можете придбати будь-яку страву із нашого меню. Але за обрану стравуви не будете платити, а навпаки я буду оплачувати вам за виконане завдання.
II.Орієнтації учнів у темі
Пропоную скористатися нашим WI-FI і виконати завдання з математики. ( Qr код) Це основна страва нашого меню 7. Новорічна задача. (додаток2)
III.Закріплення вивченого.
А зараз пропоную нашу нову страву:
1. Мішок з подарунками. (додаток3)
Вам потрібно віднайти слова і розібрати за будовою.
Потрібно виконати усі запропоновані завдання:
- нумерація чисел у порядку зростання;
- обчислити вирази на сніжинках;
- допоможи сніговику зігрітися ( розв’язати рівняння);
Наступна страва у меню
Словом на вибір скласти і записати речення.
У меню під номером 4. Великий подарунок. (додаток6)
Завдання на швидкість. З’єднати числа від 1 до 60 ( має утворитися сніжинка). Порахуйте подарунки і запишіть їхню кількість у клітинку.
Фізкультхвилинка
Ми в кафе відпочивали
Смачні страви куштували.
Подивіться вправо, вліво—
Тут і там — знання на диво!
Треба їх усі придбати,
Щоб розумними зростати
Найсолодша страва нашого меню 5. Мовний мішечок солодощів. (додаток6)
- записати парами антоніми;
- записати синоніми;
- запиши номери сніговиків -родичів;
-прикрась ялинку словами- назвами предметів.
На десерт 6. Математичний димохід. (додаток7)
Який столик швидше впорається, отримає еколендики.
IV. Підсумок уроку.
Ось і закінчився наш урок в кафе. Чи сподобався він вам? Чим?
Все вдалося завдяки гарній роботі на уроці.
V. Домашнє завдання.
Написати листа дідусеві морозу. (шаблани даю додаток8)